Hvilken software kører HD Entertain Center?
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Satellit TV
Forumbeskrivelse: Canal Digital, Viasat, Astra m.fl. (DVB-S)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=128459
Udskrevet den: 08-Januar-2025 kl. 07:22
Emne: Hvilken software kører HD Entertain Center?
Skrevet af: rohde
Emne: Hvilken software kører HD Entertain Center?
Skrevet den: 12-December-2013 kl. 18:19
Jeg er lidt nysgerrig mht. om HD Entertain Center kører Linux, og derfor vil jeg høre om nogen har set bemærkninger om GPL / LGPL licenseret software i manualen?
Jeg har selv en HD Entertain Mini, hvor det på ingen måder fremgår, hvorvidt den kører software, som er licenseret under GPL / LGPL. Det virker dog som en "fejl" fra Canal Digitals side, og jeg har nu i 14 dage haft en forespørgsel hængende, hvor de arbejder på at finde ud af, hvad det egentlig er, at de leverer. Mine penge er på Linux.
|
Svar:
Skrevet af: MCenterFreak
Skrevet den: 12-December-2013 kl. 22:03
rohde skrev:
Jeg er lidt nysgerrig mht. om HD Entertain Center kører Linux, og derfor vil jeg høre om nogen har set bemærkninger om GPL / LGPL licenseret software i manualen?
Jeg har selv en HD Entertain Mini, hvor det på ingen måder fremgår, hvorvidt den kører software, som er licenseret under GPL / LGPL. Det virker dog som en "fejl" fra Canal Digitals side, og jeg har nu i 14 dage haft en forespørgsel hængende, hvor de arbejder på at finde ud af, hvad det egentlig er, at de leverer. Mine penge er på Linux.
| Hvis du kobler dig på den fra dit netværk, får du dette. Ved ikke om det kan hjælpe dig videre:
------------- DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
Skrevet af: rohde
Skrevet den: 12-December-2013 kl. 22:18
Tak for det. Så kører de formentlig samme basis software, da den anden også er en ADB 2850 model.
|
Skrevet af: MCenterFreak
Skrevet den: 12-December-2013 kl. 22:28
rohde skrev:
Tak for det. Så kører de formentlig samme basis software, da den anden også er en ADB 2850 model.
| Beklager jeg ikke var mere præcis (som Bødskov nok ville have udtrykt det) men det er også en Mini jeg har
------------- DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
|