Print side | Luk vindue

Hvilken software kører HD Entertain Center?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Satellit TV
Forumbeskrivelse: Canal Digital, Viasat, Astra m.fl. (DVB-S)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=128459
Udskrevet den: 08-Januar-2025 kl. 07:22

Emne: Hvilken software kører HD Entertain Center?
Skrevet af: rohde
Emne: Hvilken software kører HD Entertain Center?
Skrevet den: 12-December-2013 kl. 18:19
Jeg er lidt nysgerrig mht. om HD Entertain Center kører Linux, og derfor vil jeg høre om nogen har set bemærkninger om GPL / LGPL licenseret software i manualen?

Jeg har selv en HD Entertain Mini, hvor det på ingen måder fremgår, hvorvidt den kører software, som er licenseret under GPL / LGPL. Det virker dog som en "fejl" fra Canal Digitals side, og jeg har nu i 14 dage haft en forespørgsel hængende, hvor de arbejder på at finde ud af, hvad det egentlig er, at de leverer. Mine penge er på Linux.

Svar:
Skrevet af: MCenterFreak
Skrevet den: 12-December-2013 kl. 22:03
Oprindeligt skrevet af rohde rohde skrev:

Jeg er lidt nysgerrig mht. om HD Entertain Center kører Linux, og derfor vil jeg høre om nogen har set bemærkninger om GPL / LGPL licenseret software i manualen?

Jeg har selv en HD Entertain Mini, hvor det på ingen måder fremgår, hvorvidt den kører software, som er licenseret under GPL / LGPL. Det virker dog som en "fejl" fra Canal Digitals side, og jeg har nu i 14 dage haft en forespørgsel hængende, hvor de arbejder på at finde ud af, hvad det egentlig er, at de leverer. Mine penge er på Linux.

Hvis du kobler dig på den fra dit netværk, får du dette. Ved ikke om det kan hjælpe dig videre:

-------------
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)

Skrevet af: rohde
Skrevet den: 12-December-2013 kl. 22:18
Tak for det. Så kører de formentlig samme basis software, da den anden også er en ADB 2850 model.

Skrevet af: MCenterFreak
Skrevet den: 12-December-2013 kl. 22:28
Oprindeligt skrevet af rohde rohde skrev:

Tak for det. Så kører de formentlig samme basis software, da den anden også er en ADB 2850 model.

Beklager jeg ikke var mere præcis (som Bødskov nok ville have udtrykt det) men det er også en Mini jeg har

-------------
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)

Print side | Luk vindue