Print side | Luk vindue

Glædelig jul allesammen

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=128721
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 17:00

Emne: Glædelig jul allesammen
Skrevet af: hopgreve
Emne: Glædelig jul allesammen
Skrevet den: 24-December-2013 kl. 10:11
Glædelig jul til alle medlemmer samt teamet bag Recordere.dk
Håber alle får en hyggelig aften..
MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K

Svar:
Skrevet af: Sploink
Skrevet den: 24-December-2013 kl. 10:21
I lige måde Smile

lidt offtopic, står med en halv frossen and, eller i hvert fald indmaden som jeg ikke rigtig kan få ud Confused Den skal i ovnen om ca 1t -1½t. Sker der noget med at den ikke står i køleskabet i en times tid for at se om det kan løsne lidt op??  Smile

Skrevet af: Jørgensen
Skrevet den: 24-December-2013 kl. 10:37
Også glædelig jul til alle herfra.

Offtopic til Sploink så foreslår min mor at dumpe den i varmt vand. Altså koge koldt vand og komme koldt vand i efter behov. Hun tilføjer dog med et grin, at hun ikke selv har prøvet, og at resultatet måske bliver kogt and Big smile

Med julehilsen Jørgensen

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 24-December-2013 kl. 11:02

Glædelig Jul til alle.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 24-December-2013 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

I lige måde Smile

lidt offtopic, står med en halv frossen and, eller i hvert fald indmaden som jeg ikke rigtig kan få ud Confused Den skal i ovnen om ca 1t -1½t. Sker der noget med at den ikke står i køleskabet i en times tid for at se om det kan løsne lidt op??  Smile

Nej! Og du kunne bare smide den ind i den varme ovn, ind til den er så optøet at indmaden slipper ;-)

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 24-December-2013 kl. 11:53
Og også rigtig glædelig jul til alle på recordere her fra Tongue

Skrevet af: katbird
Skrevet den: 24-December-2013 kl. 12:26
God jul til alle.

Skrevet den: 24-December-2013 kl. 14:17
Juleanden reddet. Lidt vand fik det opløst og er renset og er nu i ovnen Thumbs Up

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 24-December-2013 kl. 15:01
Også rigtigt glædelig jul til Jer alle herfra. Anden er sat til langtidsstegning, risegrøden kogt og står til afkøling inden den bliver til risalamande - og både rødvin og portvinen er prøvesmagt - ikke så ringe enddaLOL

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 24-December-2013 kl. 15:07
Og en rigtig god jul fra Taastrup af. Jeg håber, at i alle, må få hårde pakker, med gadgets i.Big smile

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 24-December-2013 kl. 15:10
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Og en rigtig god jul fra Taastrup af. Jeg håber, at i alle, må få hårde pakker, med gadgets i.Big smile

Det håber jeg også , ellers må vi jo købe det selv ...Har da fået RED 2 , på forskudsjul...
MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K

Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 24-December-2013 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Det håber jeg også , ellers må vi jo købe det selv ...Har da fået RED 2 , på forskudsjul...
MVH
Ja, jeg er nok også nødt til, at købe det meste selv.ConfusedEmbarrassed

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Guyver
Skrevet den: 24-December-2013 kl. 17:21
Glædelig jul!

Sjov historie:

Jeg skulle rydde op og gå ned med pap fra nye møbler og sorte poser med skrald osv. Så ser jeg at der står en sort pose med glas i. Der stod 2 poser i går med tomme rødkåls glas osv. Så jeg tager glad posen med ned og smider den i containeren.

Et par timer efter spørger den gamle, hvor er posen med kartofler, kirsebærsovs og rødkål henne? Øøøøh den tror jeg ligger i containeren Embarrassed

Ned igen og op og kravle i containeren. Slå på tingene for at være sikker på at der ikke er rotter! Helt inde bagi, der lå "min" sorte pose med alle glassene i .. intakte!

Pfeeeew maden er reddet Tongue

Heldigvis var det kun papkasser jeg kravlede på. Det er kun en container til ting folk vil smide ud og ikke til mad.

Skrevet den: 24-December-2013 kl. 22:12
Hahah. Det er morsomt, men det må havde været lidt nerve pirrende :-)

Skrevet den: 25-December-2013 kl. 01:29
Fik en RED 2 mere , så der er en bytter...men fik så også Indiana Jones BD boxen..
MVH

-------------

Print side | Luk vindue