Print side | Luk vindue

Hvad er bedst? LT-37S60 eller LT-37M60.

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=12885
Udskrevet den: 19-Februar-2025 kl. 02:41

Emne: Hvad er bedst? LT-37S60 eller LT-37M60.
Skrevet af: allanc
Emne: Hvad er bedst? LT-37S60 eller LT-37M60.
Skrevet den: 15-Juni-2006 kl. 22:59
Nu spørger jeg jo nok lidt á la hvad er højst et løvebrøl eller rundetårn - men jeg prøver alligevel: Jeg har bestemt mig for et JVC LCD-tv enten LT-37M60 eller LT-37S60 - hvad er bedst ?
Det skal bruges til alm. tv-kigning dvs. analog TV2 (har overvejet DVB-T modtager) og resten af kanalerne på parabol -og en lille smule DVD, men det er ikke det primære.

Er der nogen, der har erfaringer med de to, og er der evt. nogen, der kan sammmenligne dem ?

Jeg er nået så langt, at jeg kan se, at M-modellen har Clear Motion Drive, men er det på bekostning af noget andet, eller det en ekstra feature ?

Jeg håber, at I kan hjælpe, så jeg ikke køber katten i sækken og fortryder bagefter.

-------------
MVH
Allan

Svar:
Skrevet af: Thorvald
Skrevet den: 16-Juni-2006 kl. 07:24

Clear Motion Drive er en ekstra feature i forhold til på LT-37S60. LT-37S60 er et godt tv, men LT-37M60 er et løvebrøl bedre. 

Desuden har LT-37M60 kortlæser til forskellige hukommelseskort, så man kan vise billeder (eller video) på fjernsynet. Kommer det til sport, som fodbold og formel 1 og lignende er LT-37M60 også et løvemiuav bedre...

-------------
Med de venligste hilsener

Thorvald.

Skrevet af: Pokerface
Skrevet den: 16-Juni-2006 kl. 07:46

Hej.

Jeg er stort set enig med "Thorvald".  ... Med M60'eren får du et rigtig lækkert fjernsyn.

Men, prøv at smutte ud omkring en lokal forhandler, og hent det nyeste "JVC-Katalog 2006", og sammenlign så modellerne.
Og du vil opdage, at da M60'eren er deres nyeste Topmodel, ihvertfald i 37" tommer-klassen, så er der også nye features, der også gerne skulle gøre den bedre.

Held og lykke.

-------------
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80

Skrevet af: allanc
Skrevet den: 16-Juni-2006 kl. 19:00
Nu så jeg Thorvalds artikel JVC LT-37M60 - Erfaringer m.m., som jeg af en eller anden årsag totalt havde overset tidligere, og nu er jeg ikke i tvivl om, at jeg skal vælge M60'eren.
Jeg glæder mig allerede til jeg får det efter ferien.

-------------
MVH
Allan

Skrevet af: Thorvald
Skrevet den: 18-Juni-2006 kl. 19:43
Tillykke med valget, jeg tror ikke du bliver skuffet.

-------------
Med de venligste hilsener

Thorvald.

Print side | Luk vindue