Netflix-problemer i julen
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Smart TV
Forumbeskrivelse: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=128970
Udskrevet den: 07-Februar-2025 kl. 23:03
Emne: Netflix-problemer i julen
Skrevet af: Dr. Jones
Emne: Netflix-problemer i julen
Skrevet den: 02-Januar-2014 kl. 13:25
Hejsa.
Jeg har haft store problemer med Netflix i juleferien. Afspilning via min Apple TV virker slet ikke, og afspilning via iPad har også været behæftet med fejl (om end ikke så konstant).
Nogen der har haft samme problemer?
------------- · Philips 37PFL9603H · Miraclebox 9 HD 2xT2 · Arion AC-9410PVR HDMI · Philips BDP 7500
|
Svar:
Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 02-Januar-2014 kl. 13:28
Ikke de fjerneste problemer her.
------------- https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio
|
Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 02-Januar-2014 kl. 13:42
Heller ingen problemer her - Stofa.
------------- Venlig hilsen KB
|
Skrevet af: aerik
Skrevet den: 02-Januar-2014 kl. 13:59
Har problemer med jeg tit midt i et afsnit/film får en fejl og så skal starte den igen
|
Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 02-Januar-2014 kl. 14:04
Hvilken udbyder har jer, der har problemer?
------------- Venlig hilsen KB
|
Skrevet af: aerik
Skrevet den: 02-Januar-2014 kl. 15:48
Skrevet af: Dr. Jones
Skrevet den: 02-Januar-2014 kl. 15:50
Fullrate.
Den forsøger at buffe den valgte film, men timer ud (eller sådan noget) inden at den kommer i gang.
Jeg kan godt spille på iPad'en - men når jeg tager den over på AppleTV'en via AirPlay, så er det samme problem igen.
------------- · Philips 37PFL9603H · Miraclebox 9 HD 2xT2 · Arion AC-9410PVR HDMI · Philips BDP 7500
|
Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 02-Januar-2014 kl. 16:30
Jeg har også Fullrate, men oplever som sagt, ingen problemer.
------------- https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio
|
Skrevet af: Parabolen
Skrevet den: 02-Januar-2014 kl. 16:42
Har også oplevet problemer ikke bare med Netflix men også podcast. Der ingen problemer med at hente de forskellige streamningtjenester ned det går lynhurtig. På Netflix er der uregelmessigheder i billedet (billedet stopper og går igang igen) pludseligt stopper streamingen med en fejlbesked. Podcast stopper pludselig bare.
Jeg bruger Apple TV2 boks og benytter Trefors fibernet.
Bruger Dansk Netflix.
------------- /Erik
|
Skrevet af: Pony65
Skrevet den: 02-Januar-2014 kl. 17:33
Windows 8.1 app.
Billedet går i "slowmotion" når der vælges DD 5.1 lydspor.
På YouSee 100/20 forbindelse
|
Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 02-Januar-2014 kl. 18:23
Havde også problemer med at Netflix timede ud , og bad mig prøve igen . Men kørte ( tilfældigvis ? ) igen efter sluk/tænd af hele systemet . .
------------- Samsung PS63C7705 Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm
|
Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 02-Januar-2014 kl. 19:56
nu ved jeg ikke lige om du kører på amerikansk eller DK netflix, men netflix havde rent faktisk en hel del nedetid i juleferien. Ligesom Steam og en række af de andre meget store tjenester. Der er åbenbart blevet VOLDkigget, Voldspillet og jeg skal komme efter dig i USA her i julen. At Steam havde udsalg på nogle ret populære spil med op til 70% rabat har nok også lidt af skylden for at de gik ned, men XBOX og ps4 har åbenbart formået at give serviceudbyderne grå hår i hovedet for alvor :) og det var ikke engang hacking der gjorde det!
|
Skrevet af: aerik
Skrevet den: 02-Januar-2014 kl. 19:58
Sidder og ser supernaturals lige nu, og har måtte starte afsnittet tre gange nu... På Yousee, og dansk netflix. ender med jeg opsiger mit abonnement og lærer at strikke i stedet :)
|
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 02-Januar-2014 kl. 20:09
Har lige brugt DK Netflix, det har kørt uden problemer. Har også internet fra You See.
------------- Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 02-Januar-2014 kl. 20:24
Jer der har problemer, bruger I alle ATV? Jeg bruger nemlig selv PS3. Tænkte at det måske er ATV der fejler, fremfor udbyder eller Netflix.
------------- https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio
|
Skrevet af: aerik
Skrevet den: 02-Januar-2014 kl. 22:10
Nagash skrev:
Jer der har problemer, bruger I alle ATV? Jeg bruger nemlig selv PS3. Tænkte at det måske er ATV der fejler, fremfor udbyder eller Netflix.
|
Er lige skiftet fra atv3 til ps3, og nu spiller det bare.... Måske der er en fejl et sted ved atv's app
|
Skrevet af: Jwin
Skrevet den: 02-Januar-2014 kl. 22:32
aerik skrev:
Nagash skrev:
Jer der har problemer, bruger I alle ATV? Jeg bruger nemlig selv PS3. Tænkte at det måske er ATV der fejler, fremfor udbyder eller Netflix.
|
Er lige skiftet fra atv3 til ps3, og nu spiller det bare.... Måske der er en fejl et sted ved atv's app | Et hurtigt gæt: Er din PS3 kablet og din ATV på WiFi?
|
Skrevet af: aerik
Skrevet den: 02-Januar-2014 kl. 22:52
Jwin skrev:
Et hurtigt gæt: Er din PS3 kablet og din ATV på WiFi? |
Nej begge er faktisk på wifi. Netflix via iPad virker også upåklageligt
|
Skrevet af: Dr. Jones
Skrevet den: 03-Januar-2014 kl. 07:16
Jeg har også kun haft utroligt gode erfaringer med Netflix indtil nu - med undtagelse af her i julen og så en gang tidligere omkring efterårsferien. Tidspunkterne tyder jo på belastningsproblem, men jeg tror ikke, det er hos Netflix, for det har kørt fint hos mine venner - og for den sags skyld rimeligt stabilt på lin egen iPad. Jeg tror, problemet et relateret helt eller delvist til Apple TV'en. Måske har den en lidt kortere buffer end de andre afspillere, og er derfor mere sårbar overfor flaskehalse i nettet... Jeg bor ret landligt, så vi er nok en del om samme kobber på den lokale TDC-Central...
------------- · Philips 37PFL9603H · Miraclebox 9 HD 2xT2 · Arion AC-9410PVR HDMI · Philips BDP 7500
|
Skrevet af: Potter
Skrevet den: 03-Januar-2014 kl. 11:46
Har 4 stk. ATV 3 med seneste SW og alle er blevet brugt særdeles flittig på Netflix her i julen, alle køre på Wifi 802N 5Ghz. og har ikke oplevet fejl af nogen art. Har TDC 30 Mbit/s.
------------- 4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
Skrevet af: Pony65
Skrevet den: 03-Januar-2014 kl. 14:58
Pony65 skrev:
Windows 8.1 app.
Billedet går i "slowmotion" når der vælges DD 5.1 lydspor.
På YouSee 100/20 forbindelse
|
Nå - mit virker igen.
Der er igen Surround lyd og billede i "SuperHD" på windows 8 app'en
|
Skrevet af: Dr. Jones
Skrevet den: 03-Januar-2014 kl. 15:03
Jeg kan nævne, at jeg i går genstartede Apple TV'et. Der er et menupunkt et sted inde under indstillingerne til det (så vidt jeg husker under 'generelt / start igen').
Nu virker alt igen. Om det skyldes genstarten eller bare faldende aktivitet grundet feriens afslutning, finder vi nok aldrig ud af :-)
------------- · Philips 37PFL9603H · Miraclebox 9 HD 2xT2 · Arion AC-9410PVR HDMI · Philips BDP 7500
|
|