Print side | Luk vindue

S: Samsung gear Jet Black

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Køb, salg, bytte
Forumbeskrivelse: Køb, salg og bytte af hjemmets elektronik og indhold. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=129083
Udskrevet den: 10-Maj-2024 kl. 07:37


Emne: S: Samsung gear Jet Black
Skrevet af: pallelg
Emne: S: Samsung gear Jet Black
Skrevet den: 05-Januar-2014 kl. 12:50
Jeg har haft det på to gange.

Er fra d. 19/12-13

Evt. bytte med Canon EOS 1100D

HBO Kr. 1000



Svar:
Skrevet af: pallelg
Skrevet den: 06-Januar-2014 kl. 21:12
Op


Skrevet af: Mentalisac
Skrevet den: 06-Januar-2014 kl. 22:22
Vil da gi det et forsøg
500,- 

Budet skal ikke ses som et skambud, men det er svært at byde på noget jeg ikke aner om jeg har brug for.
Har ikke rigtig kunne finde nogle steder hvor det var udstillet så jeg kunne få det testet, så må jeg jo se om jeg kan få det skaffet til fornuftig pris =) 


Skrevet af: Ladefoged.
Skrevet den: 06-Januar-2014 kl. 22:39
så kan jeg ihvertfald også finde 600,- 



Skrevet af: Treated
Skrevet den: 07-Januar-2014 kl. 07:05
Oprindeligt skrevet af Mentalisac Mentalisac skrev:

Vil da gi det et forsøg
500,- 

Budet skal ikke ses som et skambud, men det er svært at byde på noget jeg ikke aner om jeg har brug for.
Har ikke rigtig kunne finde nogle steder hvor det var udstillet så jeg kunne få det testet, så må jeg jo se om jeg kan få det skaffet til fornuftig pris =) 

Så de havde den nede i en telia butik, hvis sådan en ligger i nærheden


-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=91668&title=treateds-hjemmebio-nu-med-sonos-playbar - Min hjemmebio


Skrevet af: pallelg
Skrevet den: 07-Januar-2014 kl. 20:19
600 er altså noget for lidt... Nyt hbo kr 900


Skrevet af: Susperia
Skrevet den: 08-Januar-2014 kl. 08:57
Hvor i landet?


Skrevet af: pallelg
Skrevet den: 08-Januar-2014 kl. 09:27
Horsens


Skrevet af: Mentalisac
Skrevet den: 08-Januar-2014 kl. 20:00
Der sker ikke meget her alligevel, så vi prøver 650


Skrevet af: Ladefoged.
Skrevet den: 09-Januar-2014 kl. 22:29
700kr. kan vi da også godt finde, skal en tur til Horsens søndag hvis det er? 

vi nærmer os da lige så stille dit HBO ;)


Skrevet af: pallelg
Skrevet den: 10-Januar-2014 kl. 18:13
Ikke langt fra HBO, men lad os lige få den en tur op.... Er interesseret i at bytte med atv2 eller andet spændende, hvis nogle har de tanker...


Skrevet af: Mentalisac
Skrevet den: 10-Januar-2014 kl. 19:44
Har en bærbar? =)


Skrevet af: Ladefoged.
Skrevet den: 10-Januar-2014 kl. 20:28
Har en squeezebox duet og en popcorn hour A-200 til overs, jeg kunne tage med, sammen med lidt penge.  Kameraet og joystiket er sådan set også til overs. Tør ikke love at jeg har gemt kvitteringerne. "Fik det med" i denne pakke http://hwt.dk/Marked/329915/Saelges/Tablet-baerbar-joystick-mv-bLUKKET-b 


Skrevet af: pallelg
Skrevet den: 10-Januar-2014 kl. 20:41
Ladefoged: Har haft både squeezebox og popcorn hour, så er ikke interesseret. Ellers tak :-)

Mentalisac: Har du flere specs på den bærbar?


Skrevet af: Steffen32
Skrevet den: 10-Januar-2014 kl. 23:00
750
p.p.


Skrevet af: Steffen32
Skrevet den: 10-Januar-2014 kl. 23:03
Har også en ATV2. Men den er fuld opdateret, hvis det betyder noget.

Vi kan bytte lige over.


Skrevet af: Mentalisac
Skrevet den: 11-Januar-2014 kl. 00:31
Pallelg har du en mail, så sender jeg et billede af det klistermærke med specs =)


Skrevet af: Ladefoged.
Skrevet den: 11-Januar-2014 kl. 01:19
Den bærbare fra mit link, kunne også komme i spil, eneste ændring ift. linket er at der kun er en løs tast, som er valgfri da det er en af "saksene" til tastaturet der er gået i stykker og alle tasterne haves. (NB. 32bit win7 og 4gb ram er jo ikke optimalt) men kører tekstbehandling, surfing og 720p fint. arbejder hårdt ved 1080p som ikke altid spiller 100%. Fin som skolebærbar etc.

Har også et par android "tv sticks" den ene er vist en mk802 II og den anden en lidt bedre version (hvis interesse skal jeg nok finde model nummer osv.) 

Eller et par gamle 2005 powerpc g5'ere? den ene skal have nye kapacitorer, den anden vist både kapacitorer og en PSU. Burde være billigt fiks for den med talentet.
Har også en powerpc der virker, med et "retro" originalt apple tastatur og mus, men så skal der lidt penge min vej. Alle sammen er pæne og 20" (indestår kun for at den ene virker, de 2 andre er købt som defekte og defekter er tidligere sælgers vurdering). eventuelt alle 3 20" imacs for dit ur og 300kr?  



Skrevet af: pallelg
Skrevet den: 11-Januar-2014 kl. 18:53
Indtil videre synes jeg Steffen32's tilbud virker mest tillokkende med ATV2. Hvis der er nogle der har lyst til at bytte med en ipad mini (og selvfølgelig penge jeres vej), så vil det være at foretrække. 

Jeg lader det her køre indtil mandag kl. 21, hvis ikke der er kommet noget bedre, så tager jeg imod Steffen's tilbud.


Skrevet af: pallelg
Skrevet den: 12-Januar-2014 kl. 19:29
Jeg har valgt at benytte mig af et super godt tilbud som Mentalisac har givet mig. Tak for jeres Interesse.

Jeg vender tilbage i denne tråd, hvis det af en eller anden grund skulle glippe...



Print side | Luk vindue