Nyt samsung F8005 problemer med netflix
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: LED TV - LCD TV
Forumbeskrivelse: Forum for LED TV - LCD TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=129537
Udskrevet den: 01-Juni-2025 kl. 18:28
Emne: Nyt samsung F8005 problemer med netflix
Skrevet af: ekelund
Emne: Nyt samsung F8005 problemer med netflix
Skrevet den: 18-Januar-2014 kl. 11:58
Er der nogen her inde der har haft problemer med deres netflix app De andre apps som f.eks. viaplay og yousee starter fint op.
Men forsøger jeg med Netflix går den bare tilbage på tv.
Har forsøgt at nulstille tv uden held, og kan ikke lige se man kan fjerne den app for at ligge den ind på ny
Mvh Daniel
------------- Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 18-Januar-2014 kl. 13:14
Det er som på Android, man kan ikke fjerne de Preinstallerde Apps. Den ligger så hvidt huskes heller ikke som Download Apps så den kan hentes ned igen.
------------- Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
Skrevet af: ekelund
Skrevet den: 18-Januar-2014 kl. 13:31
Hvordan gøres dette når den allerede ligger der ?
------------- Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 18-Januar-2014 kl. 13:47
Som skrevet den kan ikke fjernes, og den ligger ikke så den kan hentes ned igen.
------------- Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 18-Januar-2014 kl. 13:55
ekelund skrev:
Har forsøgt at nulstille tv uden held, og kan ikke lige se man kan fjerne den app for at ligge den ind på ny |
Har du nulstillet indstillinger eller lavet en decideret fabriksindstilling? Det kan være sidstnævnte vil løse problemet, hvis det ikke er det du fik gjort sidst.
Alternativet er at tjekke om der er opdateringer til skærmen. De kommer ikke altid frem ved at bruge opdateringsmenuen i tv'et. Ind i mellem skal du ind på Samsungs supportside og hente den ned derfra og installere den via en USB-nøgle.
------------- https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
Skrevet af: ekelund
Skrevet den: 18-Januar-2014 kl. 14:19
Har lavet en fabriks indstilling Det er ver 1113,3 som er på mit tv som er den nyeste
Har prøvet at ændre til usa smart hub og det er samme problem her virker netflix heller ikke men hulu+ virker fint
Men kan man nulstille smarthub kun på en måde for at se om det virker
------------- Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
Skrevet af: ekelund
Skrevet den: 18-Januar-2014 kl. 18:38
Så fik jeg prøvet at gå ind i service menu og nulstillet , så virkede netflix første gang men 2 timer efter da jeg tændte tvet virkede det igen ikke, så har sendt en sag til samsung så må vi se hvad det ender med fordi har ikke kunne se andre med samme problem
------------- Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
Skrevet af: kped
Skrevet den: 19-Januar-2014 kl. 10:23
Hi ekelund jeg har præcis samme problem som dig. Det startede efter sidste opdatering, før den havde vi brugt netflix unden problemer. Men nu går netflix ned så snart man starter app'en op og returnerer til det input man stop på før smarthub blev startet. Hvis du finder en løsning må du meget gerne råbe op:)
|
Skrevet af: Sploink
Skrevet den: 19-Januar-2014 kl. 10:31
Kan man ikke bare nedgradere ens firmware til en tidligere udgave, indtil Samsung for det løst?? Er glad for vi ikke har opdateret til nyeste herhjemme endnu
|
Skrevet af: ekelund
Skrevet den: 19-Januar-2014 kl. 12:30
kped skrev:
Hi ekelund jeg har præcis samme problem som dig. Det startede efter sidste opdatering, før den havde vi brugt netflix unden problemer. Men nu går netflix ned så snart man starter app'en op og returnerer til det input man stop på før smarthub blev startet. Hvis du finder en løsning må du meget gerne råbe op:) |
Har du haft kontakt med samsung om problemet
------------- Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
Skrevet af: kped
Skrevet den: 19-Januar-2014 kl. 12:38
Nej, jeg har ikke haft vildt meget tid til at se på problemet. Har kun nået at gøre en usbpen med firmware klar, som jeg ville prøve.
|
Skrevet af: ekelund
Skrevet den: 19-Januar-2014 kl. 13:04
Super har sendt dem en mail , men dejligt at vide der er en mere med problemet Så er det bare om man kan downgrade firmware
------------- Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
Skrevet af: atdjei
Skrevet den: 19-Januar-2014 kl. 13:13
Hvis du stiller dig på Netflix iconet og trykker på Tools knappen, så kan du vælge Geninstaller, jeg ved ikke om det hjælper, jeg har Firmware version 002009 uden problemer.
|
Skrevet af: ekelund
Skrevet den: 19-Januar-2014 kl. 13:43
Kan man ikke sker ingenting
------------- Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
Skrevet af: ekelund
Skrevet den: 20-Januar-2014 kl. 09:38
Så fik jeg snakket med samsung
De kendte godt problemet og der er en ny firmware på vej. men til andre der har problemet indtil det er rettet.
det kan desværre være at du skal prøve at nulstille den nogle gange. Har haft tidligere cases hvor kunden har prøvet at nulstille smarthubben 2-3 gange før den virkede som den skulle
------------- Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
Skrevet af: bjarnelund
Skrevet den: 22-Januar-2014 kl. 17:15
Hvordan nøjes man med kun at nulstille smarthubben...?
|
Skrevet af: ekelund
Skrevet den: 22-Januar-2014 kl. 18:10
Der bliver i øjeblikket arbejdet på en opdatering som skal løse problemet med Netflix appen i vores Smart-hub så jeg må bede dig om at væbne dig med tålmodighed lidt endnu. Du kan også prøve at nulstille selve smart-hub'en via menu -> smarte funktioner -> smart-hub nulstilling
------------- Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
Skrevet af: ekelund
Skrevet den: 30-Januar-2014 kl. 09:22
Lidt nyt info fra samsung:
De er igang med at komme ud til kunderne fra i sidste uge af, men da der er rigtigt mange der skal opdatere på samme tid så er det lige med at have tålmodighed og gå ind og tjekke jævnligt en gang om dagen i hvert fald.
------------- Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|