Print side | Luk vindue

SE Electronics The Egg - Erfaringer?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Hi-Fi
Forumbeskrivelse: Hi-Fi stereo, grej og tilbehør
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=130409
Udskrevet den: 28-Maj-2025 kl. 20:26

Emne: SE Electronics The Egg - Erfaringer?
Skrevet af: Jonas_h
Emne: SE Electronics The Egg - Erfaringer?
Skrevet den: 17-Februar-2014 kl. 22:32
Nogle der har erfaringer med ovenstående højttaler? 

Se mere her: http://www.4sound.dk/shop/studiehoejttalere/se-electronics/the-egg-white-ed.html

Hvis du har lytteindtryk, så råb op :)

Svar:
Skrevet af: opzouten
Skrevet den: 18-Februar-2014 kl. 11:04
prøv at spørge inde på lydmaskinen.dk og evt forummet på 4sound.dk. Eftersom det er en studiehøjttaler vil du nok have bedre held der Smile

Skrevet af: Stereolab
Skrevet den: 18-Februar-2014 kl. 11:27
Du kan lytte til den inde hos 4sound. De stod til demo sidst jeg var forbi. Jeg lyttede kun kort i forbifarten, så har ikke noget fornuftigt at tilføje til lyden, udover at de umiddelbart lød meget godt. Og så ser de ret seje ud Wink

Skrevet af: Jonas_h
Skrevet den: 18-Februar-2014 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af Stereolab Stereolab skrev:

Du kan lytte til den inde hos 4sound. De stod til demo sidst jeg var forbi. Jeg lyttede kun kort i forbifarten, så har ikke noget fornuftigt at tilføje til lyden, udover at de umiddelbart lød meget godt. Og så ser de ret seje ud Wink
Frisk på et 4Sound besøg snart? :) Jeg skal have højttalere til stuen. Udover at mine små Scandyna lød forfærdeligt, så døde de også her i weekenden.

Skrevet af: Stereolab
Skrevet den: 18-Februar-2014 kl. 11:52
Orv, så skulle du da ha slået til på de JBL 4365, som jeg foreslog Wink Men klart - lad os høre hvad de Æg har at byde på.

Skrevet af: jakob_joh
Skrevet den: 05-Marts-2014 kl. 21:53
Jeg har haft stor glæde af SE electronics rørmikrofoner, høj kvalitet til god pris! Kender ikke højttalerne, men prøv som det bliver anbefalet ovenfor at spørge på lydmaskinen.dk hvor lydteknikere og studienørder færdes.. :-)

Print side | Luk vindue