Print side | Luk vindue

Mærkelige farver på recordere.dk

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: PC hardware & software
Forumbeskrivelse: Hardware & software, men ikke HTPC
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=130514
Udskrevet den: 22-Februar-2025 kl. 21:29

Emne: Mærkelige farver på recordere.dk
Skrevet af: fltk
Emne: Mærkelige farver på recordere.dk
Skrevet den: 21-Februar-2014 kl. 12:24
Overskrifter på recordere.dk plejer at være røde på min Windows 8.1 PC, men forleden blev de pludselig blå, formentlig efter en Windows update.
Navnet recordere.dk i øverste venstre hjørne af siden er nu blevet næsten ulæseligt. Det stod tidligere med hvid skrift i en rustrød stribe,som nu er forsvundet. Tilsvarende problemer er der med flere andre hjemmesider.
Hvordan får jeg de gamle farver tilbage.

Flemming

-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100

Svar:
Skrevet af: folp
Skrevet den: 21-Februar-2014 kl. 19:16
Kan du ikke gå ind under Kontrolpanel /alle programmer og så fjerne alle Windows opdateringer fra den dato, hvis det så virker ,må du finde den der giver problemet, Jeg bruger W7 ,så ved ikke med W8, ellers CCleaner der kan du også fjerne programmer, bedre end fra windows egen måde.

Ellers  spørg måske her

http://www.hardwareonline.dk/forum_list.aspx?fID=14

-------------
MVH Frank Pedersen

Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 21-Februar-2014 kl. 22:08
TRor vist du er kommet til at pille lidt ved din browser Flemming. Der er absolut intet ændret på recordere :-) (FF, osx)
Jeg kan til gengæld hverken genkende røde eller blå "overskrifter" alle mine er sorte - måske det er noget med farven på links? (det der fortæller om det er et "nyt" link, eller et man har været inde på før)

Skrevet af: fltk
Skrevet den: 22-Februar-2014 kl. 13:09
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

TRor vist du er kommet til at pille lidt ved din browser Flemming. Der er absolut intet ændret på recordere :-) (FF, osx)
Jeg kan til gengæld hverken genkende røde eller blå "overskrifter" alle mine er sorte - måske det er noget med farven på links? (det der fortæller om det er et "nyt" link, eller et man har været inde på før)

Are you kidding? Det er emneoverskrifter, f.eks. i "Forum seneste" jeg taler om. De er røde på mine tre Windows 7 PCer, samt på min mobiltelefon og min arbejds PC, og jeg har ikke pillet ved browseren.

Flemming

-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100

Print side | Luk vindue