Print side | Luk vindue

SE kunder

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Stofa digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af Zaptor og de øvrige modtagere til Telia Stofa
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=130804
Udskrevet den: 18-Maj-2025 kl. 15:09


Emne: SE kunder
Skrevet af: Arvidkj
Emne: SE kunder
Skrevet den: 06-Marts-2014 kl. 19:31
Har stofa været helt uforberedt på den kundetilgang siden det åbenbart helt kokser med kundeserviceDead



Svar:
Skrevet af: cccd
Skrevet den: 07-Marts-2014 kl. 14:18
Ja det har du godt nok ret i Ouch

De er gået helt i stå Confused



-------------





Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 08-April-2014 kl. 09:17
Der er nogle ting man bare ikke kan forbedrede - og det er bestemt ikke fordi at kundeservice, eller nogen som helst anden afdeling i organisationen, sidder på hænderne for tiden.

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: Bschmidt
Skrevet den: 08-April-2014 kl. 10:23
Jeg brugte 35 min i telefonen sidste dag. Taget i betragtning at SE's gamle mailserver var brudt ned 3 dage før og de havde flyttet til en ny (ikke helt klar) Stofa mailserver over weekenden, var det vel ikke heeelt galt. Jeg skulle bare bestille en ny fiberboks. Det tog 3 minutter, er gratis og den bliver leveret 1,5 uge senere (på torsdag) det syntes jeg også er rimeligt.

Ham jeg snakkede med i telefonen lød dog pænt forpustet :-)

Jeg syntes faktisk det er værre at de giver kunderne en prisstigning og så er så frække at kalde det en GAVE! Brevet hvor jeg fik det at vide var dateret 18/3 og hvis jeg ikke ville fortsætte mit abonnement med "gaven" skulle jeg opsige det senest 14/3

Mvh BS


-------------
http://tinyurl.com/2vwl5jc - BS - AV udstyr O.A. | http://tinyurl.com/6xv6rcn - N-Oof | http://tinyurl.com/2wz9raw - "Vis mig dit HTPC setup"



Print side | Luk vindue