Print side | Luk vindue

Netflix på Samsung smart tv sprog problem

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=131010
Udskrevet den: 06-Juni-2025 kl. 05:39

Emne: Netflix på Samsung smart tv sprog problem
Skrevet af: ChristianTT
Emne: Netflix på Samsung smart tv sprog problem
Skrevet den: 15-Marts-2014 kl. 13:52
Hej

vi har købt et Samsung 8005 og når ungerne skal se netflix starter filmen med det samme, og jeg kan ikke vælge sprog. Filmen starter vises så med engelsk tale. Det hælder for alle titlerne.

Er der nogen der ved hvordan det løses?

Svar:
Skrevet af: technology
Skrevet den: 15-Marts-2014 kl. 14:14
Du skal vælge sprog inden du starter filmen. Mener det er nederst i menuen

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=124089&title=technologys-stuebio - Min stuebio

Skrevet den: 15-Marts-2014 kl. 17:11
Problemet er at filmen starter i det øjeblik jeg trykker på den. På mit Appletv kom der valgmuligheder frem, men ikke her

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 15-Marts-2014 kl. 17:56

Det sker ikke på 7005, der markeres filmen, der trykkes på Enter, så kan man lave Setup før der afspilles.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet den: 15-Marts-2014 kl. 21:36
Det er mystisk... Trykker jeg enter starter den bare med at loade. Gad vide om det kan have noget at gøre ned at det er en US konto ?

Skrevet af: technology
Skrevet den: 15-Marts-2014 kl. 21:54
Det er underordnet. Kan du ikke skifte inde i filmen som på Apple tv. Måske er der en genvej.

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=124089&title=technologys-stuebio - Min stuebio

Skrevet af: LasseKjær
Skrevet den: 30-August-2014 kl. 16:35
Jeg har også problemer. Jeg kan ikke finde en genvej..... Jeg kan sagtens ændre sprogindstillingerne på min ipad. sprogindstillingerne på min profil er oprettet som dansk.....

Jeg er ved at være lettere muggen efterhånden.

Please help meCry

Skrevet af: bentpetersson
Skrevet den: 30-August-2014 kl. 22:50
På mit Samsung uhd 9005 dukker oversigten på Netflix op på dansk, som den jo skal. Næste menu hedder afspil. Originalsproget følger automatisk og med dansk undertekst.
Når afspilningen går igang, dukker der en menu op under tidslinien, hvorefter lydspor og undertekster kan ændres.

Alt virker godt, nemt og flot

-------------
Med venlig hilsen
bentpetersson

Skrevet af: PerW
Skrevet den: 31-August-2014 kl. 20:56
På mit F8005 kommer der en menu frem, når jeg har klikke på en film.
Det nederste menu punkt er sprog og undertekster, hvor jeg kan ændre talesproget på børnefilm til dansk.

Skrevet den: 05-September-2014 kl. 21:18
Jeg har fået fundet en læsning. Der er ikke mulighed hvis man vælger netflix kids, men hvis du vælger den normale netflix, så er der mulighed for at ændre sprog :-)

Skrevet af: len61
Skrevet den: 12-September-2014 kl. 10:00
Har ikke selv prøvet Netflix kids, men kan det ikke være at kids er med tale fra/i pågældende land den er registreret i, så US konto, Engelsk tale, DK Konto, Dansk tale. 

-------------
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's

Skrevet den: 12-September-2014 kl. 10:17
len61 -> Den giver god mening, idet det er en US-registreret konto

Print side | Luk vindue