Print side | Luk vindue

Hvilket logo er bedst?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Bruger til bruger
Forumbeskrivelse: Emner der ikke passer ind i de øvrige fora
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=131375
Udskrevet den: 03-Maj-2025 kl. 12:53

Emne: Hvilket logo er bedst?
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Emne: Hvilket logo er bedst?
Skrevet den: 29-Marts-2014 kl. 21:09
For at lodde stemningen...

Svar:
Skrevet den: 29-Marts-2014 kl. 21:20
Hvad mener I ?

Skrevet af: Theilo
Skrevet den: 29-Marts-2014 kl. 21:35
Helt klart det nye logo

-------------
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+

Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 29-Marts-2014 kl. 21:48
Tweety Bird.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 29-Marts-2014 kl. 22:07
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Tweety Bird.
EnigSmile

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 30-Marts-2014 kl. 00:26
Jeg har ikke stemt, da jeg synes siden godt kunne bruge nyt layout og nyt logo. Men jeg bryder mig ikke om terningerne, da de ser forkerte ud (proportioner). Måske er det med vilje de ser sådan ud, og ideen viser sig med det nye layout. Det ser i hvertfald ikke godt ud med de nye terninger sammen med det gamle layout.

-------------
Venlig hilsen
KB

Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 30-Marts-2014 kl. 01:35
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvad mener I ?

Jeg mener at du har glemt den tredje svarmulighed:

3. Noget helt andet!

M.v.h.

Skrevet af: nbu001
Skrevet den: 30-Marts-2014 kl. 03:34
Jeg stemmer for at man laver en lettere 'modernisering' af pipfuglen, som vel nok er begyndt at se lidt 'træt' ud! Præcis hvordan, er jeg nok ikke kunstnerisk nok til lige at komme med et bud på. Jeg kender dog en lille håndfuld 'professionelle' kunstnere/illustratører, som nok ville kunne komme med et bud, uden at det vælter budgettet - hvis det skulle være :)

-------------
           

Skrevet den: 30-Marts-2014 kl. 09:05
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvad mener I ?

Jeg mener at du har glemt den tredje svarmulighed:

3. Noget helt andet!

M.v.h.

Det kan du ha ret i. Det er bare ikke muligt at tilføje nu. Men I kan skrive I stemmer for en 3. mulighed.

Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 30-Marts-2014 kl. 09:12
3. Mulighed. Tegningerne er skæve, men på den anden side er de mere relevante med deres påtryk end piphans.

Klaus

-------------
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk

Skrevet den: 30-Marts-2014 kl. 15:44
Nej det er de ikke. Prøv at lægge to stykker papir langs kanterne. Det er et optisk bedrag at de er skæve.

Skrevet af: Infinity
Skrevet den: 30-Marts-2014 kl. 21:15
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Tweety Bird.

Enig!

-------------
mvh Infinity

Skrevet af: Prasmus
Skrevet den: 31-Marts-2014 kl. 10:07
Jeg troede også det nye logo var en reklame for danske spil eller lignende.

Fint nok med et nyt logo, men netop det valgte er i mine øjne helt misvisende - med mindre recordere.dk skal være langt mere rettet mod spil i fremtiden.

Piphans får min stemme!

PS: Jeg kan ikke se terningerne er skæve som nogen mener, men jeg fatter ikke lyssætningen (lys/skygger) - ud over det er de flotte nok, bare ikke som logo til recordere.dk

Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 31-Marts-2014 kl. 13:03
Kan ikke stemme da jeg ikke kan se piphans logoet, men jeg vil give folk ret i at terningerne ikke hører hjemme på recordere. - Jeg synes stadig et stiliseret Recordere.dk ville være kønnere. Det vil også kunne se meget bedre ud sammen med det normale design. Skal overveje at komme med et eventuelt forslag. :-) - måske endda lave en lille konkurrence ud af det?

Skrevet af: Roland
Skrevet den: 26-April-2014 kl. 02:18
Fuglen har IMO altid været meget lidt køn og malplaceret ift. denne portals overordnede emne.
Så absolut fint, at den er skiftet ud til noget mere passende og tidsvarende.
 - crew

-------------
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks

Skrevet den: 26-April-2014 kl. 09:45
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

Kan ikke stemme da jeg ikke kan se piphans logoet, men jeg vil give folk ret i at terningerne ikke hører hjemme på recordere. - Jeg synes stadig et stiliseret Recordere.dk ville være kønnere. Det vil også kunne se meget bedre ud sammen med det normale design. Skal overveje at komme med et eventuelt forslag. :-) - måske endda lave en lille konkurrence ud af det?

Find indlæg af Cyberguyen. I bunden af hans indlæg er der det gamle logo med Piphans vs de nye terninger.

Print side | Luk vindue