Print side | Luk vindue

Yousee: Påvirker skift t. BlandSelv analog signal?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=131394
Udskrevet den: 02-December-2024 kl. 20:21

Emne: Yousee: Påvirker skift t. BlandSelv analog signal?
Skrevet af: jbl
Emne: Yousee: Påvirker skift t. BlandSelv analog signal?
Skrevet den: 30-Marts-2014 kl. 16:13
Hej alle

Jeg har et tv med Yousee boks tilsluttet, samt et andet gammelt tv, der alene er i stand til at modtage de analoge kanaler.

Jeg overvejer at skifte pakke fra Mellempakken til Bland-Selv, men kan læse mig til at man så skal have digital kortlæser + kort i det andet tv også, for at kunne se alle kanalerne. Men hvis jeg er fint tilfreds med at mit ekstra alene kan tage de analoge kanaler, er der vel ikke nogen grund til det?
Hvis jeg vælger at modtage digitalt Bland-Selv på det ene tv, vil jeg vel også stadig modtage de analoge kanaler - eller hvad...?

Jesper

Svar:
Skrevet af: Vilhelm
Skrevet den: 30-Marts-2014 kl. 16:30
Oprindeligt skrevet af jbl jbl skrev:

Jeg har et tv med Yousee boks tilsluttet, samt et andet gammelt tv, der alene er i stand til at modtage de analoge kanaler.
Jeg overvejer at skifte pakke fra Mellempakken til Bland-Selv, men kan læse mig til at man så skal have digital kortlæser + kort i det andet tv også, for at kunne se alle kanalerne. Men hvis jeg er fint tilfreds med at mit ekstra alene kan tage de analoge kanaler, er der vel ikke nogen grund til det?
Hvis jeg vælger at modtage digitalt Bland-Selv på det ene tv, vil jeg vel også stadig modtage de analoge kanaler - eller hvad...? Jesper

Skift til Bland Selv-pakke medfører at der isættes et Grundpakkefilter. Det medfører at du af analoge kanaler kun vil kunne modtage dem der ligger i Grundpakken.

-------------
Venlig hilsen, Vilhelm

Skrevet af: jbl
Skrevet den: 30-Marts-2014 kl. 16:40
Ok - det er selvfølgelig træls, men til at leve med. Tak for det hurtige svar!

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 30-Marts-2014 kl. 16:42

Det beyder så, at du skal have en modtager til det andet TV hvis du vil modtage dine kanaler på det.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Print side | Luk vindue