Print side | Luk vindue

Tip: billigt vægbeslag

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=13142
Udskrevet den: 20-Februar-2025 kl. 20:42

Emne: Tip: billigt vægbeslag
Skrevet af: Lars
Emne: Tip: billigt vægbeslag
Skrevet den: 28-Juni-2006 kl. 09:59

Hej Alle

Der er billige vægbeslag i ALDI fra d. 5/7

Universalt beslag til LCD og plasma skærme fra 30"-63" med max. vægt for 75 kg. Kan kippes 15 grader op og ned. Inkl. monteringstilbehør.
Kr. 179,-

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Svar:
Skrevet af: GuffeDK
Skrevet den: 30-Juni-2006 kl. 10:55
Kan man bruge den på alle lcd tv? Jeg står og skal købe det nye samsung 32 tommer M71 når den kommer kan den bruges på den også?

Skrevet af: Leo13
Skrevet den: 30-Juni-2006 kl. 13:03
Det ligner til forveksling det no-name beslag jeg købte til mit 32M61B, hvorfor det sandsynligvis passer til et 32M71 også.

Skrevet af: Kief
Skrevet den: 30-Juni-2006 kl. 13:06
Jeg overvejer at hoppe på fælleskøbet af 32" Toshiba - er det universelt beslag som også passer der?

-------------
Mvh.

Casper

Skrevet af: HisLogin
Skrevet den: 01-Juli-2006 kl. 21:30

Oprindeligt skrevet af Leo13 Leo13 skrev:

Det ligner til forveksling det no-name beslag jeg købte til mit 32M61B, hvorfor det sandsynligvis passer til et 32M71 også.

Kan det kippes trinløst - eller fastmontere man det i en bestemt vinkel? Sagt med andre ord skal man ha' værktøj frem hvis man vil ændre vinklen?

Jeg havde egentlig tænkt mig, at købe Vogels VFW 165 - men her er jo en del penge at spare.

Skrevet af: Enfen
Skrevet den: 02-Juli-2006 kl. 15:39
Jeg regner selv med at købe dette vægbeslag. Det forudsætter dog, at jeg kan have scart stik tilsluttet på mit Sony V2000! - Det kan åbenbart ikke lade sig gøre på Vogels 6305.

-------------
Kim

Skrevet af: MichaelS
Skrevet den: 02-Juli-2006 kl. 21:25

I Fælleskøb tråden om Samsung fladskærmene kom det frem at stikkene kunne sidde i vejen for det vægbeslag Tape Connection først havde valgt, så på lige på der (det må i kunne se på jeres skærme).

På billedet ser det ud som om beslaget kan indstilles trinløst, men igen pas på at der ikke er noget bag på skærmen der kommer i vejen.

/MichaelS

-------------
mvh MichaelS

Skrevet af: Leo13
Skrevet den: 03-Juli-2006 kl. 09:04
Oprindeligt skrevet af HisLogin HisLogin skrev:

Oprindeligt skrevet af Leo13 Leo13 skrev:

Kan det kippes trinløst - eller fastmontere man det i en bestemt vinkel? Sagt med andre ord skal man ha' værktøj frem hvis man vil ændre vinklen?

Jeg havde egentlig tænkt mig, at købe Vogels VFW 165 - men her er jo en del penge at spare.

Du kan ikke ændre vinklen (signifikant), hvis det vel at mærke er opbygget som mit no-name; TVet hænger på en skinne, som er fastmonteret på væggen. Dog fremgår det øverst i tråden, at det kan kippes 15 grader op og ned.

Skrevet af: pilehave
Skrevet den: 03-Juli-2006 kl. 09:12
Tak for tippet, må i ALDI og handle ;)

Print side | Luk vindue