Print side | Luk vindue

fladskærm med digital signal

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=13193
Udskrevet den: 20-Februar-2025 kl. 21:40

Emne: fladskærm med digital signal
Skrevet af: larskbh
Emne: fladskærm med digital signal
Skrevet den: 01-Juli-2006 kl. 08:37

Hej . har overvejet fladskærm i længere tid, men blev skuffet over Lcd tv når det viser fodbold. En forhandler sagde at hvis jeg købte en digital boks fra tdc, jeg har kabeltv. ville det være godt. Er dette rigtigt meh. Lars

Ps. Plasma ingen interresse siger min kone det er for stort.

Svar:
Skrevet af: Oakie
Skrevet den: 01-Juli-2006 kl. 09:03

Hmmm

Kommer jo an på hvilket tv du har , kan se stor forskel på fodbold når jeg skifter imellem analog og digital signal, tennis går også fint igennem og fodbold er også ok.

Oak

Skrevet af: larskbh
Skrevet den: 01-Juli-2006 kl. 11:14

Har ikke købt noget endnu, men overvejer et 32 tommer samsung eller sony, og så købe en digital selector fra tdc. hvis det kunne gøre billedet bedre når jeg skal se fodbold.

mvh. Lars.

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 01-Juli-2006 kl. 11:33

Nogle af Sony Bravia modellerne har DVB-T Tuner, så skal du bare anskaffe en DVB-T antenne som f.eks en DA 5000, så kan du da se DR og TV2 digitalt.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: jyden_dk
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 23:13
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Nogle af Sony Bravia modellerne har DVB-T Tuner, så skal du bare anskaffe en DVB-T antenne som f.eks en DA 5000, så kan du da se DR og TV2 digitalt.

Bare ikke let og så digitalt signal igennem antennen når man har koblet stofa på :-)

Skrevet af: OleA
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 00:41
Oprindeligt skrevet af larskbh larskbh skrev:

Hej . har overvejet fladskærm i længere tid, men blev skuffet over Lcd tv når det viser fodbold. En forhandler sagde at hvis jeg købte en digital boks fra tdc, jeg har kabeltv. ville det være godt. Er dette rigtigt meh. Lars

Ps. Plasma ingen interresse siger min kone det er for stort.

Ja. Det er en stor forbedring at se fodbold via digitalt signal. Især her under VM, hvor både DR og TV2 har sendt ægte 16:9 via det digitale.

-------------
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.

Print side | Luk vindue