Print side | Luk vindue

Watch Dogs - inputs

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: PS4
Forumbeskrivelse: Sony PlayStation 4
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=132694
Udskrevet den: 01-Juni-2024 kl. 14:10


Emne: Watch Dogs - inputs
Skrevet af: zulfo
Emne: Watch Dogs - inputs
Skrevet den: 01-Juni-2014 kl. 09:58
Det er ikke mange der skriver om Watch Dogs, nu her efter at det er releaset. Jeg kan se på min friends-feed på PS4 at mange spiller det, men hvad siger I så, er det det vildeste, efter skiveskåret rugbrød?

Mine egne inputs:

Grafisk synes jeg ikke spillet kommer med noget særlig nyt. Det løfter ikke noget i forhold til hvad jeg havde regnet med. Jeg kan huske d jeg første gang spillede en anden af UbiSofts store titler, Assasins Creed, der var jeg blæst bagud af grafikken, det formår Watch Dogs ikke.

Men for et sandkassespil i stil med GTA er grafikken "fin nok", selv om der er glitches - f.eks. at man ind i mellem kan skyde på folk fordi deres våben stikker ud gennem en dør f.eks. (altså MIDT i døren).

Og så har spillet en noget ujævn døgnrytme, der skiftes ofte fra højlys dag, til mørk aften - bare lige pludselig. Det sker ofte ved f.eks. online hacking-opgaver.

Lyden er på nogle punkter fantastisk, og på andre skuffende. Der gik ikke lang tid førend man havde hørt alle dialoger der er at høre, og ind i mellem er dialogerne noget usammenhængende. 2 personer man møder kan godt stå og tale om 2 vidt forskellige ting - det er lidt underligt, men jeg synes godt de kunne have puttet lidt flere forskellige dialoger ind.

Og så gameplayet. Hvor skal man starte?!

Nu er jeg kun kommet igennem act 1, da jeg har brugt masser af tid på at rende rundt og f.eks. låse alle ctOS tårne og systemer op, og jeg hacker mig til penge, rundt omkring.

Historien so far er ikke specielt dyb, men ret klassisk, og med en hovedperson der er ret "flad". Han gør ting kun for sin egen skyld. Missionerne i hovedhistorien er ind til videre ok afvekslende.

Men der er masser af småspil i spillet, og masser af forskellige småmissioner man kan påtage sig. Jeg kender mig endnu ikke med dem, men jeg synes ikke i forhold til f.eks. GTA (og det vil spillet blive målt op i mod) er der ikke meget mere dybde. Den hacking man kan lave bringer ikke SÅ meget nyt med sig, men det er alligevel fedt at man har mulighed for at løse missioner på flere måder - man kan være total koldblodig, og skyde sig vej - eller man kan hacke sine omgivelser, og aldrig spilde en dråbe (af sit eget!) blod, DET er fedt!

En ting jeg ikke helt kan forligs med endnu, er coversystemet. Det har 2-4 gange fået mig slået ihjel fordi det har "coveret" mig til et forkert hjørne af en væg, men det kommer nok.

Og det er faktisk pisse fedt at folk pludselig kan blande sig i ens "singleplayer" spil, ved at tage en kontrakt om at ville hacke dig, og pludselig er du i gang med online 1 on 1. Det fungerer glimrende! - ind til videre står der for mig 1-3 i "hacking", kun en gang er missionen lykkedes Smile

Hvad siger I andre? 


-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414



Svar:
Skrevet af: amorbavian
Skrevet den: 01-Juni-2014 kl. 21:50
Jeg siger: Overvejende uenig. :D

Jeg synes grafikken er flot og et stort skrit fremad for et sandkasse-spil. Det er ikke overraskende eftersom det er på nye konsoller. Har ikke selv oplevet de glitches, du nævner, men det er ikke overraskende, at de findes. 

Coversystemet er lidt tricky, men det går bedre for mig nu. Man skal bare være lidt mere rolig og ikke gå i panik. Det er dog svært når man har 4 biler efter sig og prøvet at skjule sig det rigtige sted. 
Husk R3 ;)

Jeg har kun spillet et par missioner af ACT 2 så er ikke noget meget længere end dig, men har spillet en del sidemissioner og låst halvdelen af cTOS tårne op. 
Alt sammen sjovt og udfordrende på forskellig måde - og sværhedsgraden stiger efter hver opgave i samme gruppe. 
Historien kan man mene ikke er særlig dyb, men jeg synes den er ret relevant og meget rammende omkring de overvågnings- og samfundsproblemer vi døjer med. Måske ikke direkte i Aidens egen hævn-historie, men i alt det omkringliggende i Watch Dogs samfundet. 

Online har jeg ikke spillet så meget - dog står det 4-1 til mig, når nogen har prøvet at hacke mig. Den ene gang, jeg tabte, er jeg sikker på, det var en eller anden fejl, for manden var i en bil, jeg gik forbi hele tiden og tjekkede. Så vandt jeg også en enkelt gang hvor nogen udfordrede mig fra sin tablet - han styrede panserne og jeg skulle igennem 8 checkpoints på tid. Skidesjovt. 

Digital Trips er i øvrig også RIGTIG sjove. Og de er alle udfordrende på forskellige måder, og jeg har brugt en del tid på nogle af dem. 

Prøvede også drinking game oppe i Pawnee. Nok det sværeste i hele spillet hehe. Kan ikke komme videre fra 3 level :(
Til gengæld klarede jeg skakudfordringens 10 levels i første forsøg. Det var ret nemt. 
Kan anbefale folk at spille den slags spil, da de alle giver perks eller våben.

PS. tror tråden ville passe bedre ind i det generelle spilforum? Folk overser den måske her og spillet er jo til alle platforme. 



-------------

BORING!


Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 01-Juni-2014 kl. 22:42
Grafikken er sgu det samme i denne, som i deres 1½ år gamle Farcry 3. Den er, så vidt jeg kan se, også baseret på samme motor. Desuden er spillet bygget op på samme måde endda. Bort set fra hacking delen. Samme måde man skal overmande poster og forskellige tårne. Det her er bare urban jungle i stedet for wild jungle.

Når det så er sagt, så er jeg sgu godt underholdt. Er dog bare skuffet over, at kortet er så lille, set i forhold til føromtalte Farcry.


-------------
https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 02-Juni-2014 kl. 06:18
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Jeg siger: Overvejende uenig. :D


Så uenige er vi da heller ikke, vi er kun uenige om historien og grafikken Wink

Jeg synes altså ikke grafikken er revolutionerende. Har du spillet Infamous: Second Son? Jeg synes ikke grafikken adskiller sig så meget fra det, og der havde du endda større bevægelsesfrihed, men kunne så ikke interagere med omgivelserne på samme måde....

Jeg er enig i at hoved-TEMAET er relevant, men historien er ikke speicel dyb...


-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 02-Juni-2014 kl. 11:16
Forskellen på denne og Infamous er bare, at denne i det mindste giver illusionen af liv i byen. Infamous skulle forestille Seattle, men mindede egentlig mest om en spøgelsesby uden sjæl eller puls. Og undskyld mig, men så synes jeg også grafikken var både kold og trist. Årets skuffelse, og bestemt ikke den der overbeviste mig om en PS4 heller. 

-------------
https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 02-Juni-2014 kl. 11:33
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Forskellen på denne og Infamous er bare, at denne i det mindste giver illusionen af liv i byen. Infamous skulle forestille Seattle, men mindede egentlig mest om en spøgelsesby uden sjæl eller puls. Og undskyld mig, men så synes jeg også grafikken var både kold og trist. Årets skuffelse, og bestemt ikke den der overbeviste mig om en PS4 heller. 


Jeg er ikke uenig i at der er mere liv i Watch Dogs gengivelse af Chicago, end InFamous gengivelse af Seattle - det er også det jeg mener med at man kan interagere med omgivelserne.

Men jeg synes ikke at InFamous på nogen måde var skuffende, heller ikke grafisk - og så lider det ikke under de framedrops man oplever i Watch Dogs.

Men jeg er bestemt ikke skuffet over Watch Dogs, men det er et andet spil end jeg havde regnet med.

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 02-Juni-2014 kl. 14:13
Jeg skal så ikke kunne udtale mig om framedrops. Oplever dem ikke selv, men jeg spiller det som sagt også på PC.

Og vi er helt enige i, at det er et noget anderledes spil, end forventningerne. Jeg er noget overrasket over, at det minder så meget om Farcry 3. Det lagde alle trailers bestemt ikke op til.

-------------
https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 02-Juni-2014 kl. 14:48
Spiller Watch Dogs på PS4. Grafisk synes jeg ikke det er særlig imponerende. Assassin'c Creed var super flot, Watch Dogs er ikke specielt.

Jeg er nok en smule skuffet over spillet som helhed, men mest fordi jeg nok havde sat forventningerne for højt. Det er da et OK spil, men jeg tror ikke på, at det er noget som kommer til at definere spilgenren fremover eller kommer til at skrive spilhistorie.

Historien i spillet synes jeg er desuden er ret tynd. Jeg har stadig ikke fattet en skid af hvorfor det skal handle om hans søster og nevø. Det virker upersonligt og Aidens karakter er da rimelig plat. De har slet ikke fået hans lidt mørke karakter og kortfattede kommentarer til at virke - synes jeg. Og så har han simpelthen valgt at gå på hævntogt som superegoist? Don't get it :)


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: amorbavian
Skrevet den: 02-Juni-2014 kl. 20:50
I er altså helt væk på nogle punkter. Assassins Creed er ikke flottere end Watch Dogs rent grafisk. 
Ej hellere minder Watch Dogs om FarCry 3 i gameplayet. Ja, der er nogle tårne, der skal hackes (i FarCry skulle de bare findes sådan set), og det er samme koncept, at de giver overblik over ting på kortet - men så er der heller ikke andre ligheder i spillene.

Og Zulfo - hvorfor skulle Watch Dogs være længere fremme end Infamous grafisk? Det må være dine forventninger, der var lidt galt på den i den forbindelse.
Er ikke selv til Infamous, men folks anmeldelser (også om grafikken) er jo overvældende positive.


-------------

BORING!


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 02-Juni-2014 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Og Zulfo - hvorfor skulle Watch Dogs være længere fremme end Infamous grafisk? Det må være dine forventninger, der var lidt galt på den i den forbindelse.
Er ikke selv til Infamous, men folks anmeldelser (også om grafikken) er jo overvældende positive.

Det havde jeg forventet ud fra nogle af de video'er jeg har set tidligere, og så på grund af at spillet har været udsat, og haft lidt længere tid i udviklings-maskinen Smile

Men jeg siger ikke at det er grimt, især ikke for et sandkassespil...


-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 02-Juni-2014 kl. 22:55
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

I er altså helt væk på nogle punkter. Assassins Creed er ikke flottere end Watch Dogs rent grafisk. 
Ej hellere minder Watch Dogs om FarCry 3 i gameplayet. Ja, der er nogle tårne, der skal hackes (i FarCry skulle de bare findes sådan set), og det er samme koncept, at de giver overblik over ting på kortet - men så er der heller ikke andre ligheder i spillene.

Hvad med når man tager en mission om at nedlægge en bandeleder, eller når man skal hacke en ctOS station. Synes da de minder utroligt meget, om når man skulle overtage en base i Farcry. Selv meget af kampsystemet virker ens.


-------------
https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio


Skrevet af: Prospect
Skrevet den: 03-Juni-2014 kl. 08:48
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

I er altså helt væk på nogle punkter. Assassins Creed er ikke flottere end Watch Dogs rent grafisk. 
Ej hellere minder Watch Dogs om FarCry 3 i gameplayet. Ja, der er nogle tårne, der skal hackes (i FarCry skulle de bare findes sådan set), og det er samme koncept, at de giver overblik over ting på kortet - men så er der heller ikke andre ligheder i spillene.

Hvad med når man tager en mission om at nedlægge en bandeleder, eller når man skal hacke en ctOS station. Synes da de minder utroligt meget, om når man skulle overtage en base i Farcry. Selv meget af kampsystemet virker ens.

Enig. Generelt er Ubisofts spil sådan anlagt. Find et tårn og op lås dele af mappet (Farcry, AC, Watch Dogs). 


Skrevet af: amorbavian
Skrevet den: 03-Juni-2014 kl. 13:04
Ja, hvis I tænker mere i det store billede, så er der ligheder - men jeg syntes stadig, at det jo er en verden til forskel i selve gameplayet mellerm Farcry og Watch Dogs. AC og Watch Dogs er klart mere sammenlignelige. Det er jo tydeligt for enhver.

@Zulfo

Problemet er, at de viste nogle videoer til E3, som de ikke kunne leve op til. Desværre. Men, som du siger, og som jeg har sagt to gange nu, så er det stadig et rigtig flot spil grafisk. Jeg var dog heller ikke "blæst bagud" af grafikken i AC dengang. Så konklusionen er for mig, at de ikke levede op til de første billeder, men jeg er langt fra skuffet over det endelige resultat.




-------------

BORING!


Skrevet af: amorbavian
Skrevet den: 03-Juni-2014 kl. 13:05
Jeg vil i øvrigt anbefale jer til at opgradere den skill, der hedder ATM boost helt op asap. I hvert fald hvis I er interesserede i mange penge. Den sidste opgradering udpeger folk med mange penge på kontoen automatisk - og så er det bare om at hacke. Hver anden person har et fem-cifret beløb. 

-------------

BORING!


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 03-Juni-2014 kl. 13:25
Men hvad kan man reelt bruge pengene til?

Måske misser jeg noget ved bare at køre hovedhistorien igennem, men jeg synes Watch Dogs er dræbende kedeligt, hvis man bare løber rundt og udfører sidemissioner. Her var både Assassins Creed og Far Cry 3 da trods alt ret fede, altså forstået på den måde at hele verdenen var interessant at udforske og at det var sjovt at udføre sidemissioner og bare tosse rundt.

Og hvorfor kan jeg ikke slå tilfældige folk ned på gaden og lave ravage?! Smile Her har GTA da fanget noget i forhold til sandkasse-verdenen. Watch Dogs falder lidt imellem to stole på det punkt, synes jeg.


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: amorbavian
Skrevet den: 03-Juni-2014 kl. 13:43
Jeg er af en hel anden opfattelse end Rasmus. Synes sidemissionerne er rigtig fede og har de sidste par dage kun lavet dem og sidder derfor stadig fast i starten af Act 2. 
Derudover synes jeg netop at AC og FarCry var kedelige MEGET hurtigt og jeg kom aldrig igennem nogle af dem. Alle 3 titler lider dog af det samme problem og det er, at det hele bliver lidt for repetitivt!

Men ja, jeg har heller ikke haft brug for pengene indtil videre. Det kan dog bruges på biler, tøj (who cares?) og så ammunition - heller ikke de har jeg haft brug for. Det eneste jeg indtil videre måske kan se, at jeg skal bruge penge til er de forskellige gadgets for det er begrænset hvad jeg finder af dele til dem ift hvor brugbare de faktisk er. 


-------------

BORING!


Skrevet af: amorbavian
Skrevet den: 03-Juni-2014 kl. 13:45
Det største problem for mig er, at jeg synes, at det er noget nemt - er det bare mig? Har spillet en del Gang Hideouts og ja, det er da lidt svært, men ikke hvis man tager sig bare lidt sammen - flere af dem har jeg gennemført med min silenced pistol uden problemer. 
Så er der de der Fixer contracts, som også er lidt svære og til sidst er nogle af hacke opgaverne ret tricky. 

PS. Du kan da sagtens lave ravage, Rasmus, hvis du er upopulær nok blandt folket, ringer de til panserne hele tiden. 


-------------

BORING!


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 03-Juni-2014 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Men hvad kan man reelt bruge pengene til?

Måske misser jeg noget ved bare at køre hovedhistorien igennem, men jeg synes Watch Dogs er dræbende kedeligt, hvis man bare løber rundt og udfører sidemissioner. Her var både Assassins Creed og Far Cry 3 da trods alt ret fede, altså forstået på den måde at hele verdenen var interessant at udforske og at det var sjovt at udføre sidemissioner og bare tosse rundt.

Og hvorfor kan jeg ikke slå tilfældige folk ned på gaden og lave ravage?! Smile Her har GTA da fanget noget i forhold til sandkasse-verdenen. Watch Dogs falder lidt imellem to stole på det punkt, synes jeg.


Jeg har ikke prøvet, men kan man ikke bare skyde lidt på dem?!

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 03-Juni-2014 kl. 17:35
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Det største problem for mig er, at jeg synes, at det er noget nemt - er det bare mig? Har spillet en del Gang Hideouts og ja, det er da lidt svært, men ikke hvis man tager sig bare lidt sammen - flere af dem har jeg gennemført med min silenced pistol uden problemer. 
Så er der de der Fixer contracts, som også er lidt svære og til sidst er nogle af hacke opgaverne ret tricky. 

PS. Du kan da sagtens lave ravage, Rasmus, hvis du er upopulær nok blandt folket, ringer de til panserne hele tiden. 
Så ændr sværhedsgraden. Den står på normal som standard og kan vist rykkes to takker mod hard som jeg husker det lige nu.


-------------
https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio


Skrevet af: amorbavian
Skrevet den: 03-Juni-2014 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

I er altså helt væk på nogle punkter. Assassins Creed er ikke flottere end Watch Dogs rent grafisk. 
Ej hellere minder Watch Dogs om FarCry 3 i gameplayet. Ja, der er nogle tårne, der skal hackes (i FarCry skulle de bare findes sådan set), og det er samme koncept, at de giver overblik over ting på kortet - men så er der heller ikke andre ligheder i spillene.

Hvad med når man tager en mission om at nedlægge en bandeleder, eller når man skal hacke en ctOS station. Synes da de minder utroligt meget, om når man skulle overtage en base i Farcry. Selv meget af kampsystemet virker ens.

Ved ikke...for mig er det nok forskel at det er first vs third person...det gør gameplayet helt anderledes...Som sagt, jeg kan jo godt se lighederne fundamentalt, men det føles anderledes når man spiller det jo.


-------------

BORING!


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 03-Juni-2014 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Men hvad kan man reelt bruge pengene til?

Ikke til ret meget - biler, våben, tøj...

Jeg synes godt man kunne have lavet et par ting om ved det at hacke folks telefoner, og dræne dem for penge.

Der skulle være en eller anden form for risiko ved det - en risiko for at blive opdaget (af andre end Blume folk, dem kan man jo bare tage telefonen fra)  hvor man så evt. skal slippe ud af en eller anden situation, og så skulle hackingen også gøres anderledes, lige som når man hacker et ctOS center, en lille puzzle man skulle lave.

Og pengene skulle man så bruge til at købe andet udstyr til at hacke med osv...

Som det er nu, er penge bare en uudtømmelig brønd, som man ikke skal gøre meget for at hive vand op af.

Og hvad angår indbyggerne, så gør de jo intet ved en når man skubber til dem. Hvad om de også kunne lange nogle ørertæver ud, og man så skulle forsvare sig?

Der er så mange fede muligheder jeg ikke synes man har udnyttet...


-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: Prospect
Skrevet den: 04-Juni-2014 kl. 10:45
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Men hvad kan man reelt bruge pengene til?

Ikke til ret meget - biler, våben, tøj...

Jeg synes godt man kunne have lavet et par ting om ved det at hacke folks telefoner, og dræne dem for penge.

Der skulle være en eller anden form for risiko ved det - en risiko for at blive opdaget (af andre end Blume folk, dem kan man jo bare tage telefonen fra)  hvor man så evt. skal slippe ud af en eller anden situation, og så skulle hackingen også gøres anderledes, lige som når man hacker et ctOS center, en lille puzzle man skulle lave.

Og pengene skulle man så bruge til at købe andet udstyr til at hacke med osv...

Som det er nu, er penge bare en uudtømmelig brønd, som man ikke skal gøre meget for at hive vand op af.

Og hvad angår indbyggerne, så gør de jo intet ved en når man skubber til dem. Hvad om de også kunne lange nogle ørertæver ud, og man så skulle forsvare sig?

Der er så mange fede muligheder jeg ikke synes man har udnyttet...

Jeg kunne ikke være mere enig. Det er fuldstændig samme fornemmelse jeg sidder med. Hvorfor laver man så mange mini games og andet "lir" fremfor at implementere det i "dagligdagen". At gå igennem en gade og trykke på en knap, for så at hæve pengene.. Det sku for tyndt. Hvorfor ikke gøre det besværligt at hacke en telefon og så gøre udbyttet større ? Så det bliver noget man sætter sig for at gøre fremfor noget man bare gør fordi man kan og det bare kræver at man "kigger på folk". Men så igen, pengene er fuldstændig overflødige.

Lige som dig Zulfo har jeg hundredevis af ideer som ville give spillet væsentlige mere (for mig) indhold, realisme og dybde. 

Ekstra missioner betyder ikke noget, min rating betyder ikke noget. Penge er ligegyldige, våben og biler er ligegyldige og let tilgængelige, jeg kan tage og købe det jeg vil. På alle missioner er der belejligt anbragt explosive devices på personer eller rundt om dem, jeg behøver aldrig bevæge mig for at slå stort set alle personer, i en mission, ihjel.

Det er en ommer.. men hva pokker, de har jo fået mine penge.




Print side | Luk vindue