Print side | Luk vindue

Godzilla? Bluray?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=132765
Udskrevet den: 22-Februar-2025 kl. 11:33

Emne: Godzilla? Bluray?
Skrevet af: André S
Emne: Godzilla? Bluray?
Skrevet den: 04-Juni-2014 kl. 08:46
Kan det virkelig passe at den nye Godzilla kun bliver afspillet i biografen? Altså at den ikke udkommer på Bluray?

Svar:
Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 04-Juni-2014 kl. 09:47
hvorfor mener du ikke den kommer?

http://www.amazon.co.uk/Godzilla-Blu-ray-Copy-Region-Free/dp/B00EXPOD9M/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1401867989&sr=8-2&keywords=godzilla

-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 04-Juni-2014 kl. 09:51
På blu-ray.com står der den kommer i 3D. Men uden release dato.

Skrevet af: nitrotg
Skrevet den: 04-Juni-2014 kl. 09:52
er det ikke en af de film, man bare skal springe over? Nøj hvor var den dårlig.. Confused

Skrevet den: 04-Juni-2014 kl. 09:59
Jeg synes bare jeg har set en trailer med den hvor der bliver sagt Only In Cinema's.

NitroTG
Det ved jeg først når jeg har købt og set den
Det lidt ax en smags sag som du burde kunne regne ud.
Har kammerater der siger at Iron Man 3 var dårlig & nogen andre siger den var fed.
Jeg skal først til at virkelig grave igennem bluray flimene her hjemme når CSN har været forbi og pro-kalib.

Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 04-Juni-2014 kl. 10:29
Det siger de tit i trailers, men det er jo på det tidspunkt hvor traileren er lavet.

-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs

Skrevet af: vclarke
Skrevet den: 04-Juni-2014 kl. 13:39
Selvfølgelig kommer den på BD

Skrevet den: 04-Juni-2014 kl. 14:07
Vclarke.
Nej det ikke en selvfølg, men havet ikke regnet med andet. Kunne bare ikke forstå det da de sagde Only In Cinema's.

Men takker for de hurtige svar alle sammen.

Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 04-Juni-2014 kl. 17:11
Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

Nej det ikke en selvfølge ...

Jo, det er det.

Skrevet af: Rolf Lemmike
Skrevet den: 04-Juni-2014 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

Nej det ikke en selvfølge ...

Jo, det er det.

Jeg er rystet over man kan tro noget andet, end at den kommer på BD, DVD, VOD, Stream osv.

Og hvor har man boet, hvis man ikke har hørt sætningen "Only in Cinemas" før...

Skrevet af: bleed_blue
Skrevet den: 04-Juni-2014 kl. 19:34
Er der over hovedet nogle eksempler på film i nyere tid, hvor filmen ikke efterfølgende udkom på dvd/hddvd/blu-ray?

Avartar var lidt spøjs, men den udkom trodsalt.

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 04-Juni-2014 kl. 19:52
Nej faktisk er der kun eksempler på det modsatte. At man ikke har fundet en færdig spillefilm værdig til det store lærred, men har nøjedes med at udgive den på DVD for dog at hale noget af omkostningen hjem.

Skrevet den: 04-Juni-2014 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af bleed_blue bleed_blue skrev:

Avartar var lidt spøjs, men den udkom trodsalt.

Udover at 3D-udgaven sad fast i tv-producenteksklusivaftaler var der ikke noget spøjst ved Avatar.

Skrevet af: Ukke
Skrevet den: 04-Juni-2014 kl. 23:15
Faktisk har det altid undret mig, hvorfor Soderberghs remake af Solaris fra 2002 aldrig er blevet udgivet på BD. Filmen blev aldrig en kæmpe kommerciel succes, men det havde vist heller ikke været Soderberghs intention. Det er en virkelig visuel smuk film, om end den ikke når samme niveau som Tarkovskys originale fra '72. Jeg tror det er den eneste gang, jeg er stødt på fænomenet, hvor en biograf-film ikke er udgivet på BD efterfølgende.

Skrevet den: 04-Juni-2014 kl. 23:43
Der findes en lang række gode film der ikke er på blå. Der er simpelthen lavet så mange film, at man ikke kan nå at udgive dem alle, især når det er ret dyrt at udgive en Blu-ray. Med hensyn til Solaris-remaken kan den nok ses som HD-streaming et sted. Det er ikke så skidt et alternativ, hvis der ikke findes en blå udgivelse.

Skrevet af: vclarke
Skrevet den: 05-Juni-2014 kl. 02:06
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Faktisk har det altid undret mig, hvorfor Soderberghs remake af Solaris fra 2002 aldrig er blevet udgivet på BD. Filmen blev aldrig en kæmpe kommerciel succes, men det havde vist heller ikke været Soderberghs intention. Det er en virkelig visuel smuk film, om end den ikke når samme niveau som Tarkovskys originale fra '72. Jeg tror det er den eneste gang, jeg er stødt på fænomenet, hvor en biograf-film ikke er udgivet på BD efterfølgende.

Der er da masser af eksempler på biograffilm fra før Blu-ray's tid, der ikke er udgivet på BD.

Print side | Luk vindue