Print side | Luk vindue

Kan man det?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Surround
Forumbeskrivelse: Lyd til hjemmebiografen mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=132877
Udskrevet den: 26-Februar-2025 kl. 12:17

Emne: Kan man det?
Skrevet af: Bromberg5
Emne: Kan man det?
Skrevet den: 09-Juni-2014 kl. 17:56
Jeg kan huske Harman Kardon i sin tid lavede en soundbar der kunne fungere som de 3 forreste højttalere i et setup.
Hvordan ved jeg ikke men kom til at tænke på om det på nogen måde kan lade sig gøre med andre soundbar´s via en sorround forstærker?

Jeg har en B&W panorama som jeg købte for ikke så lang tid siden og er fint tilfreds med den ift dens opgave.
Når pilfingre fra børn igen ikke er et tema tænker jeg at bruge den soundbar i et gamer room og kom til at tænke på om man på nogen som helst måde kan tilslutte sådan en panorama til en receiver og lade den fungere som de 3 forreste?

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 09-Juni-2014 kl. 20:52

En soundbar er jo en aktiv enhed, så den kan jo ikke tilsluttes en Reciver som en normal højttaler. Derudover har den jo næppe separat L/R og Center input.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: Bromberg5
Skrevet den: 09-Juni-2014 kl. 21:14
Nej det er jeg helt med på:-). At man kunne tilslutte sådan en Soundbar i en receivers l c r udgange, måske via analog:-)

Hehe er helt med på det var et loongshot ognikke noget jeg regnede med, men ville bare høre alligevel, hvis der kunne findes metoder:-)

Skrevet af: JordanDK
Skrevet den: 11-Juni-2014 kl. 17:02
Hvis børn piller er de ikke opdraget ordentligt. ;)

Ej spøg til side. Hvordan vil du tilslutte den analog? Har den da 3x2 analoge udgange?

-------------
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.

Print side | Luk vindue