Print side | Luk vindue

Panasonic G20 buzz

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Plasma TV
Forumbeskrivelse: Forum for Plasma TV (PDP)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=133057
Udskrevet den: 12-December-2024 kl. 00:32

Emne: Panasonic G20 buzz
Skrevet af: Thomas39
Emne: Panasonic G20 buzz
Skrevet den: 19-Juni-2014 kl. 11:12
Hej Recordere

Jeg har for lidt tid siden købt et brugt Panasonic G20 tv.
Jeg er rimelig tilfreds med det, syntes det har et fint billede.
Der hvor problemet er, er når jeg ser film fra min WD-TV via HDMI, så er der en rimelig høj buzz lyd der ligesom ændre sig alt efter hvor lys eller mørk billedet er. Der er ikke noget når jeg ser alm. tv.
Er der nogen der har en ide til hvordan man løser dette.

Med venlig hilsen 
Thomas 

Svar:
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 19-Juni-2014 kl. 11:29
Fordi indstillingerne er anderledes via hdmi. Skift til filmmode på den indgang du er på

Skrevet den: 19-Juni-2014 kl. 11:32
Ok, det prøver jeg lige når jeg kommer hjem.

Skrevet den: 19-Juni-2014 kl. 22:08
Nu har jeg prøvet at ændre i billedindstillingerne, men jeg syntes ikke det gør den store forskel, jeg ved dog ikke om jeg har ændret det rigtige sted, for der er ikke noget der heder filmmode, men en der heder biograf, den har jeg sat den på, den stod på THX før, men som sagt syntes jeg ikke det gør nogen forskel.

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 19-Juni-2014 kl. 22:17
Det er heller ikke gjort med det. De forskellige værdier for lys, kontrast, skarphed og farve skal indstilles også. Der må ligge nogle indstillinger enten på dette forum eller på flatpanels

Skrevet af: elendil
Skrevet den: 03-August-2014 kl. 21:57
Var en af fordelene ved G20 ikke at den netop havde en THX-indstilling, der fra fabrikken var indstillet ganske fornuftigt?

Mit G20 buzzer voldsomt, når der er sne på skærmen og info-menuen er synlig (når man trykker i). Uden menuen er der ingenting. Jeg kan ikke huske om jeg lagde mærke til buzz sammen med min wdtv, men der er ikke noget i nuværende setup.

Skrevet af: elendil
Skrevet den: 03-August-2014 kl. 21:58
Nå, det emne var nok udtømt. Jeg havde misset datoen.

Print side | Luk vindue