Print side | Luk vindue

Invitationer til køb af OnePlus One

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Køb, salg, bytte
Forumbeskrivelse: Køb, salg og bytte af hjemmets elektronik og indhold. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=133588
Udskrevet den: 27-November-2024 kl. 10:25

Emne: Invitationer til køb af OnePlus One
Skrevet af: azrael
Emne: Invitationer til køb af OnePlus One
Skrevet den: 16-Juli-2014 kl. 07:17
Jeg har fået en invitation til køb af en OnePlus One, som jeg ikke kommer til at benytte mig af.

Jeg ved ikke helt hvordan det funker, men åbenbart skal jeg "claime" min invitation inden kl. 19 i aften.

Hvis nogen er interesseret i invitationen, så send mig en PM. Det er først til mølle. Og husk, at der ikke er mange timer at løbe på... Smile

EDIT: Denne invitation er brugt.

-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson

Svar:
Skrevet af: Splinten
Skrevet den: 16-Juli-2014 kl. 07:33
Den vil jeg gerne have. Sender dig en PB.

-------------
Semper fidelis

https://onedrive.live.com/?invref=e8a3e0efed806092&invsrc=90" rel="nofollow - Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.

Skrevet den: 16-Juli-2014 kl. 10:00
Den hurtigste besked kom fra atdjei kl. 7:28, så invitationen er gået til ham.

Jeg har desværre været lidt langsom til at reagere grundet arbejde. Håber I forstår.

/az

-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson

Skrevet af: atdjei
Skrevet den: 16-Juli-2014 kl. 10:17
Tak til azrael, så har jeg bestilt.

Til splinten, send mig din email adresse, så sender jeg min invite, hvis jeg modtager en:-)

Jimmi

Skrevet den: 16-Juli-2014 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af atdjei atdjei skrev:

Tak til azrael, så har jeg bestilt.

Til splinten, send mig din email adresse, så sender jeg min invite, hvis jeg modtager en:-)

Jimmi

Håber det gik smertefrit med bestillingen. Smile

-------------

Skrevet den: 16-Juli-2014 kl. 10:59
Godt at høre atdjei :-)
Det bliver spændende at høre om erfaringerne med mobilen!

Jeg sender dig en PB med min mail. På forhånd tak :-D

-------------
Semper fidelis

https://onedrive.live.com/?invref=e8a3e0efed806092&invsrc=90" rel="nofollow - Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.

Skrevet af: ninja777
Skrevet den: 16-Juli-2014 kl. 12:21
Splinten, kan man indlægge billet til et invite, hvis du får muligheden? :)

Skrevet den: 16-Juli-2014 kl. 12:33
ninja777: det er måske lidt tidligt at sige endnu - med lidt held stopper de vel også på et tidspunkt med de invites og begynder at sælge telefonerne på normal vis?!?! Men hvis det skulle blive aktuelt til den tid, så skal du nok få min :-)

-------------
Semper fidelis

Skrevet den: 16-Juli-2014 kl. 12:46
Splinten, ja det kan man da håbe at de stopper med. Men hvem ved? :) Ja, lad os se. På forhånd tak ;)

Skrevet den: 16-Juli-2014 kl. 13:19
Jeg fandt dette angående invitationer på Oneplus One's hjemmeside.

You will get invites to share if you bought a OnePlus One from oneplus.net. If you got your OnePlus One in May, June or early July, your invites to share will be sent out at the end of July.

You do not automatically receive invites to share when you purchase a phone - we need to manually roll them out according to our operations situation.​ In the beginning quantities will be smaller, but they will increase as time goes by. You will frequently receive new invites to give away as production ramps up.

Skrevet af: Langtoft
Skrevet den: 16-Juli-2014 kl. 17:32
Jeg har også skrevet mig op for flere måneder siden, hvis jeg får en skal jeg nok huske tråden, så der er en der kan få glæde af den. Jeg har mistede tålmodigheden og har købt noget andet :)

Skrevet af: helljohn
Skrevet den: 16-Juli-2014 kl. 19:51
Oprindeligt skrevet af Langtoft Langtoft skrev:

Jeg har også skrevet mig op for flere måneder siden, hvis jeg får en skal jeg nok huske tråden, så der er en der kan få glæde af den. Jeg har mistede tålmodigheden og har købt noget andet :)

samme her er også skrevet op og har købt andet så får jeg en så kommer min også op her Big smile

-------------
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x

Skrevet den: 17-Juli-2014 kl. 06:38
Skal jeg evt. ændre trådens navn, så den kan bruges som generel "bortgivelsestråd"? Smile

-------------

Skrevet af: Silentbob
Skrevet den: 17-Juli-2014 kl. 06:59
Jeg er også skrevet og ville egentlig have købt den, da jeg ikke havde så travlt. 

Men faldt over en Samsung Galaxy S5 uden abonnement til 3000 kr. Så det blev den i stedet.

Derfor hvis der kommer en invitation min vej, skal jeg nok huske denne tråd.

Skrevet den: 17-Juli-2014 kl. 07:37
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Skal jeg evt. ændre trådens navn, så den kan bruges som generel "bortgivelsestråd"? Smile

Ja gør det, så holder vi det bare i en enkelt tråd:-)

Skrevet af: eyvind
Skrevet den: 17-Juli-2014 kl. 09:26
Hvis nogen skulle få en invite de ikke har planer om at bruge, tar jeg den gærne. 

Skrevet af: mickeynygaard
Skrevet den: 17-Juli-2014 kl. 09:48
Samme her, hvis nogen ligger inde med en invite på et tidspunkt, så aftager jeg også gerne!

Skrevet af: julle.p
Skrevet den: 17-Juli-2014 kl. 11:35
I kan købe den her uden invite:
http://www.oppomart.com/oneplus-one.html/

Men så koster den vist også mere, end hvis du havde en invite...

-------------
Mvh. Alex

Skrevet af: Stampe
Skrevet den: 17-Juli-2014 kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af julle.p julle.p skrev:

I kan købe den her uden invite:
http://www.oppomart.com/oneplus-one.html/

Men så koster den vist også mere, end hvis du havde en invite...

+ told, moms, gebyrer og hvad ved jeg, da den kommer fra USA.

Skrevet af: NikolajV
Skrevet den: 17-Juli-2014 kl. 16:44
Vil også gerne modtage en, hvis der skulle være en der har en ekstra.

Skrevet af: MichaelKB
Skrevet den: 18-Juli-2014 kl. 09:41
Jeg ville også sætte meget stor pris på en invite til køb af OpO 64 gb Sandstone black version.

Send meget gerne en PB. Jeg smider naturligvis min invite efter køb herinde..

Mvh
Michael

Skrevet af: Treated
Skrevet den: 18-Juli-2014 kl. 10:41
Skal lige høre med det invite system. Hvad er den totale pris når man køber den via en invitation? er det den pris som er opgivet eller kan man risikere at der bliver pålagt told osv osv. eller hvordan hænger det sammen.

En invite til en OpO 64 gb Sandstone black version os gerne denne vej

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=91668&title=treateds-hjemmebio-nu-med-sonos-playbar - Min hjemmebio

Skrevet den: 18-Juli-2014 kl. 12:46
Sådan ser min kvittering ud, jeg valgte Express post, håber ikke at der kommer Post Danmark gebyr på.

OnePlus One Sandstone Black 64 GB

0101020602

1

DKK 2,399.00

Charger EU

0201000301

1

DKK 0.00

Subtotal

DKK 2,399.00

Shipping & Handling

DKK 186.00

Grand Total

DKK 2,585.00

Grand Total to be Charged

DKK 2,585.00

Skrevet af: Hygom
Skrevet den: 18-Juli-2014 kl. 13:04
Jeg er også meget interesseret i en invite. Har været på den danske invite liste inde på oneplus one's hjemmeside i ret lang tid uden at have modtaget en. 

Hvis de personer i denne tråd, der får en oneplus one gennem en invite herinde fra, deler videre til den næste i denne tråd, burde vi vel alle kunne få en invite indenfor rimelig tid.

Skrevet af: DreamChaser
Skrevet den: 18-Juli-2014 kl. 13:27
Jeg stiller mig også gerne op i køen af folk der gerne vil modtage en invite.

Det skal dog rettelig lige siges, at jeg først skrev mig op i går, så dem der allerede har ventet i månedsvis bør have sendt en invite før mig Smile

Skrevet af: Hygom
Skrevet den: 18-Juli-2014 kl. 14:17
Oprindeligt skrevet af DreamChaser DreamChaser skrev:

Det skal dog rettelig lige siges, at jeg først skrev mig op i går, så dem der allerede har ventet i månedsvis bør have sendt en invite før mig Smile

Jeg opfatter denne tråd, som en liste i sig selv. Jeg ved dog ikke om OP i #0 vil påtage sig at lave en central liste, så man via denne kan holde styr på hvem der har fået invite og om den er givet videre til den næste på listen.

Skrevet den: 18-Juli-2014 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af Hygom Hygom skrev:

Oprindeligt skrevet af DreamChaser DreamChaser skrev:

Jeg opfatter denne tråd, som en liste i sig selv. Jeg ved dog ikke om OP i #0 vil påtage sig at lave en central liste, så man via denne kan holde styr på hvem der har fået invite og om den er givet videre til den næste på listen.

Det var nu ikke noget jeg havde i tankerne, da jeg oprettede tråden. Jeg havde blot en invitation, jeg ikke selv skulle bruge... Smile

Men hvis der er udbredt ønske om, at jeg holder styr invitationer og hvem der har fået og hvem der skal have, så skal jeg da prøve at gøre mit bedste.

-------------

Skrevet af: Muffeh
Skrevet den: 18-Juli-2014 kl. 20:21
Hvis nogen skulle få fingre i en invitation de ikke skal bruge, vil jeg gerne bede om en :)

-------------
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4

Skrevet af: Nexeren
Skrevet den: 18-Juli-2014 kl. 21:29
Er også interesseret såfremt det ville være muligt med en invitation :)

Skrevet af: nAlen
Skrevet den: 18-Juli-2014 kl. 22:29
Er også svært interesseret i en invite ;)

Skrevet den: 18-Juli-2014 kl. 22:40

Sådan ser min kvittering ud, jeg valgte Express post, håber ikke at der kommer Post Danmark gebyr på.

0101020602

1

DKK 2,399.00

Charger EU

0201000301

1

DKK 0.00

Subtotal

DKK 2,399.00

Shipping & Handling

DKK 186.00

Grand Total

DKK 2,585.00

DKK 2,585.00

kommer vel an på hvor den bliver sendt fra gør det ikke?, kan jo hurtig løbe op i 3500,- hvis der kommer diverse afgifter på.

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=91668&title=treateds-hjemmebio-nu-med-sonos-playbar - Min hjemmebio

Skrevet den: 18-Juli-2014 kl. 22:48
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

0101020602

1

DKK 2,399.00

Charger EU

0201000301

1

DKK 0.00

Subtotal

DKK 2,399.00

Shipping & Handling

DKK 186.00

Grand Total

DKK 2,585.00

DKK 2,585.00

kommer vel an på hvor den bliver sendt fra gør det ikke?, kan jo hurtig løbe op i 3500,- hvis der kommer diverse afgifter på.

Fandt dette på Oneplus forum

Så vidt jeg har forstået skulle de blive sendt fra Tyskland, altså inden for EU så der burde ikke blive pålagt moms eller told. Mener også der beskrevet i en announcement.
Fra @Carls post om købsoplevelsen:
Logistics

Shopping online internationally can be painful, with long delivery times, poor communication, and customs issues. To improve this experience, we will have multiple warehouses in every continent we serve, and your package will always be shipped from the warehouse closest to you. This will help ensure safe and speedy delivery.

European customers are often worried about customs and VAT when purchasing goods from outside of Europe. By the time you purchase the OnePlus One, we would already have imported them into the European Union, and paid all associated fees and taxes. The device will be shipped from one of our EU warehouses. The EU is still trying to unify the laws and taxes across the different countries, so some countries might still act a bit differently. However, this means that in 99.9% of the cases, EU customers will not be faced with any customs issues when buying their OnePlus.

Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 18-Juli-2014 kl. 22:48
Der kommer INGEN afgifter på. Den sendes fra England. 

-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk

Skrevet den: 19-Juli-2014 kl. 10:04
super tak jens

-------------

Skrevet af: Enerneslo
Skrevet den: 19-Juli-2014 kl. 13:12
Jeg ville også blive glad hvis der var en der havde en invite i overskud. :)

Skrevet af: MiksA
Skrevet den: 21-Juli-2014 kl. 16:05
Jeg ville også sætte stor pris på en invite, håber der er en venlig sjæl med en i overskud:-)

Skrevet af: NikolajV
Skrevet den: 22-Juli-2014 kl. 09:05
atdjei har du modtaget en invite efter dit køb (prøver at danne et overblik over hvor tidskrævende processen er)? 

Skrevet af: kradser
Skrevet den: 22-Juli-2014 kl. 11:09
Jeg er ligeledes stærkt interesseret i en invitation, tak! :)

Skrevet af: rawi
Skrevet den: 22-Juli-2014 kl. 11:16
Jeg modtager også gerne en invitation skulle der være en i overskud et sted.

Skrevet den: 22-Juli-2014 kl. 12:24
Nej ikke endnu, men modtog telefonen i dag:-)

Men skriver et indlæg når jeg modtager en.

Dette står på deres hjemmeside.

You will get invites to share if you bought a OnePlus One from oneplus.net. If you got your OnePlus One in May, June or early July, your invites to share will be sent out at the end of July.

You do not automatically receive invites to share when you purchase a phone - we need to manually roll them out according to our operations situation.​ In the beginning quantities will be smaller, but they will increase as time goes by. You will frequently receive new invites to give away as production ramps up.

Skrevet af: detoch
Skrevet den: 22-Juli-2014 kl. 13:08
Gerne denne vej også takBig smile

-------------

Skrevet af: Scubaghost
Skrevet den: 23-Juli-2014 kl. 07:48
Hejsa

Jeg vil meget gerne bede om en invite. På forhånd tak Smile

Skrevet af: RaGa_MuFFiN
Skrevet den: 23-Juli-2014 kl. 14:52
Jeg modtager også gerne en invite :-)

Skrevet af: obdrup
Skrevet den: 23-Juli-2014 kl. 19:52
Er også interesseret i en invitation :-)

Skrevet af: aerik
Skrevet den: 23-Juli-2014 kl. 21:57
.

Skrevet af: noob30
Skrevet den: 24-Juli-2014 kl. 09:44
Hej All
Jeg er også interesseret i en invite :)

Skrevet af: MarkR
Skrevet den: 24-Juli-2014 kl. 09:53
Jeg vil også meget gerne have en invite! Jeg har været uheldige med samtlige OPO konkurrencer indtil nu :)

Skrevet af: spawn
Skrevet den: 24-Juli-2014 kl. 15:41
Vil da også meget gerne have en invite hvis muligt  Smile

Vil samtidig også gerne garantere at min invite ikke vil blive brugt til at forsøge at sælge telefonen til overpris på dba som man ser andre gøre, og de 3 invites man modtager når man køber en telefon vil heller ikke blive forsøgt solgt, men gives til andre i tråden. 

-------------
Philips 65OLED705/12 - ATV4K

Skrevet af: noob30
Skrevet den: 24-Juli-2014 kl. 18:47
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Vil da også meget gerne have en invite hvis muligt  Smile

Vil samtidig også gerne garantere at min invite ikke vil blive brugt til at forsøge at sælge telefonen til overpris på dba som man ser andre gøre, og de 3 invites man modtager når man køber en telefon vil heller ikke blive forsøgt solgt, men gives til andre i tråden. 

+1

Skrevet af: Flarup
Skrevet den: 24-Juli-2014 kl. 18:52
jeg ønsker også en invite
og deler også gerne ud af de tre invites jeg får :)

-------------
Med Venlig Hilsen
Flarup

Skrevet af: DreamChaser
Skrevet den: 25-Juli-2014 kl. 00:33
Fik fat i en invite på oneplus forumet, så jeg behøver den ikke mere :)

Skrevet af: AlJones
Skrevet den: 25-Juli-2014 kl. 02:07
Vil også gerne modtage invitation.

Skrevet af: zerocool1
Skrevet den: 25-Juli-2014 kl. 08:01
Jeg vil også blive meget glad for en invitation til en 64Gb-model.

Skrevet af: Notfast
Skrevet den: 25-Juli-2014 kl. 18:18
En invitation denne vej her ville være super.
Alle invitationer gives tilbage til denne forum!

-------------
.....

Skrevet af: Bruger udmeldt 31
Skrevet den: 26-Juli-2014 kl. 17:46
Har købt telefonen, men har ikke fået nogle invites. Skal nok smide en herinde, når/hvis jeg får nogen.

Skrevet af: minusop
Skrevet den: 26-Juli-2014 kl. 17:59
Ja tak :)

-------------
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Skrevet af: Peter.C
Skrevet den: 27-Juli-2014 kl. 06:42
Jeg ville også sætte pris på en invite. Gerne til en 64 GB.

Som spawn: De invites jeg modtager vil blive givet her på forum.

Skrevet af: stroi08
Skrevet den: 27-Juli-2014 kl. 09:27
Jeg vil også sætte pris på en invite, og give flere retur. Det haster ikke, så forsyn bare de andre først.

Skrevet af: StorMufti
Skrevet den: 29-Juli-2014 kl. 12:29
Jeg er også interesseret i en invite, og giver gerne et par invites tilbage til vedkommende eller herinde Handshake

-------------
/Mufti over and out

Skrevet af: Benu
Skrevet den: 29-Juli-2014 kl. 15:17
Jeg vil også gerne modtage en Invite - selvfølgelig ryger evt invites tilbage til dette forum.

-------------
Den Ben

Skrevet af: hcgl
Skrevet den: 29-Juli-2014 kl. 16:16
Hej alle! Jeg vil sætte enorm pris på en invite da jeg i dag var så klumset at tabe min Galaxy Nexus på gulvet og smadre skærmen!! :)
God sommer!
-hcgl

Skrevet den: 29-Juli-2014 kl. 17:07
Jeg har også lige bestilt en OPO og vil dele mine invites ud mellem de brugere som gerne vil have.

Jeg tænker at det vil være en fordel at få lidt struktur på det sådan at folk kan skrive sig på en liste. Dem der får en invite kan så sende til folk på listen oppe fra og ned?

Der er mange der gerne vil have men det gør det lidt mere overskueligt med en liste som man kan skrive sig på.

Skrevet den: 29-Juli-2014 kl. 17:38
God idé Nexeren!!

Det nemmeste ift. at gøre listen synlig, tilgængelig og nem at opdatere, er nok hvis vi ganske enkelt kopierer et stykke tekst og tilføjer opdateringen. 
Noget kan gå tabt, hvis flere opdaterer den samtidig, men hvis vi er lidt vågne så fanger vi det nemt Clap

Tilføj dig selv med brugernavn på listen, og slet dig selv når du har modtaget en invite (eller slet personen du har givet invite til). Hvis du ikke har travlt, kan du jo flytte dig selv længere ned på listen.
Jeg kickstarter listen ifølge denne tråd - det lader til at blive en populær smartphone Smile

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
-  ninja777
- eyvind
- mickeynygaard
- NikolajV
- MichaelKB
- Treated
- Hygom
- Muffeh
- nAlen
- Enerneslo
- MiksA
- kradser
- rawi
- detoch
- Scubaghost
- RaGa_MuFFiN
- obdrup
- noob30
- MarkR
- spawn
- Flarup
- AlJones
- zerocool1
- Notfast
- minusop
- Peter.C
- StorMufti
- Benu
- hcgl
- stroi08
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Skrevet den: 29-Juli-2014 kl. 17:48
Tænker på at lave et Google dokument med et form hvor man kan tilføje sig og samtidig fjerne sig igen når man har fået men må indrømme at jeg ikke har erfaringen til dette.

Måske der er en med erfaringen der kan oprette dette?

Jeg er 100% klar på at give mine invites videre og tager selv stærk afstand fra dem der sælger invites.

Invitations systemet er lige pt. det der gør at vi kan få telefonen så billigt som vi kan.

Skrevet den: 29-Juli-2014 kl. 18:00
Stroi08...

Rigtig godt med en oversigt. Det gør det lidt nemmere :)

Skrevet af: mickeynygaard
Skrevet den: 29-Juli-2014 kl. 18:23
Evt. invitationer jeg måtte modtage, bliver selvfølgelig også delt ud herinde - Det håber jeg gør sig gældende for samtlige der modtager herinde - Recordere.dk - Forumet med fleste One Plus One brugere ;)

Skrevet af: minusop
Skrevet den: 29-Juli-2014 kl. 18:34
Oprindeligt skrevet af mickeynygaard mickeynygaard skrev:

Evt. invitationer jeg måtte modtage, bliver selvfølgelig også delt ud herinde - Det håber jeg gør sig gældende for samtlige der modtager herinde - Recordere.dk - Forumet med fleste One Plus One brugere ;)
Selvfølgelig Smile

-------------
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Skrevet den: 29-Juli-2014 kl. 18:53
Hvis der laves en liste, så må I gerne følge rækkefølgen i tråden - læs: jeg står foran ninja777 på side 1

-------------
Semper fidelis

Skrevet den: 29-Juli-2014 kl. 18:55
Så kan du jo tilføje dig selv øverst på listen Wink

Skrevet den: 29-Juli-2014 kl. 18:58
Således:
- Splinten
- ninja777
- eyvind
- mickeynygaard
- NikolajV
- MichaelKB
- Treated
- Hygom
- Muffeh
- nAlen
- Enerneslo
- MiksA
- kradser
- rawi
- detoch
- Scubaghost
- RaGa_MuFFiN
- obdrup
- noob30
- MarkR
- spawn
- Flarup
- AlJones
- zerocool1
- Notfast
- minusop
- Peter.C
- StorMufti
- Benu
- hcgl
- stroi08

-------------
Semper fidelis

Skrevet af: bclaus
Skrevet den: 29-Juli-2014 kl. 19:04
- ninja777
- eyvind
- mickeynygaard
- NikolajV
- MichaelKB
- Treated
- Hygom
- Muffeh
- nAlen
- Enerneslo
- MiksA
- kradser
- rawi
- detoch
- Scubaghost
- RaGa_MuFFiN
- obdrup
- noob30
- MarkR
- spawn
- Flarup
- AlJones
- zerocool1
- Notfast
- minusop
- Peter.C
- StorMufti
- Benu
- hcgl
- stroi08
- bclaus

-------------
· Pioneer SC-LX72 · Pioneer BDP-LX52 · Miller & Kreisel K "White edition" (5.1) · Samsung PS50C7705
· Samsung SMT-H3126 · Logitech Harmony One · NAS - Qnap 219p · Clic møbel ·

Skrevet den: 29-Juli-2014 kl. 19:12
Hvis det ønskes kan jeg godt rykke listen op i første indlæg. Men jeg skal nok lige have lidt hjælp med at holde listen opdateret... Smile

-------------

Skrevet den: 29-Juli-2014 kl. 19:13
Således:
- Splinten
- ninja777
- eyvind
- mickeynygaard
- NikolajV
- MichaelKB
- Treated
- Hygom
- Muffeh
- nAlen
- Enerneslo
- MiksA
- kradser
- rawi
- detoch
- Scubaghost
- RaGa_MuFFiN
- obdrup
- noob30
- MarkR
- spawn
- Flarup
- AlJones
- zerocool1
- Notfast
- minusop
- Peter.C
- StorMufti
- Benu
- hcgl
- stroi08
- bclaus

-------------
Semper fidelis

Skrevet af: Momsemor
Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 01:12
Jeg vil også gerne have én Smile

-------------
Mvh. Jannie

Skrevet af: hcgl
Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 01:19
Jeg har taget mig friheden at "flytte" OnePlus One invitationssnakken over i denne tråd med Google Forms og det hele. Læs mere her:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=133826&title=Oneplus-One-invitationskde - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=133826&title=Oneplus-One-invitationskde

Jer der tidligere har skrevet jer op mangler jeg dog info på - i kan skrive den ind her, så tilføjer jeg den til listen :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IApQTt8T5cMF3ZEhfuREyYDiCMLy4vWrFotT3fcvPzc/edit?usp=sharing - https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IApQTt8T5cMF3ZEhfuREyYDiCMLy4vWrFotT3fcvPzc/edit?usp=sharing

Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 10:36
Jeg trækker mig, og lader en anden få min invite. :)

Skrevet af: BHEdk
Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 12:38
Jeg kunne også godt bruge in invitation☺

Skrevet af: Laminat
Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 14:05
jeg kunne godt tænke mig en invite Smile  kh. Laminat
64gb.

juhlerne@gmail.com

-------------
Monitor audio Gx 200, GXC 150, RXFS, B&W PV1, Musical Fidelity M6 PRX, M6 PRE, M3 CD Yamaha RX-A820 LG BD390, Dune HD Smart H1, Luxman PD-350 T+A CD2000, Panasonic TX-L55WT50Y, Synology DS 411+II

Skrevet af: Scubaghost
Skrevet den: 31-Juli-2014 kl. 22:37
Jeg vil gerne slettes igen...

Skrevet af: dstruct
Skrevet den: 01-August-2014 kl. 12:38
Vil også meget gerne have en invitation

lutcha81@gmail.com

-------------
Pana 50" PX70E
Pana HT550 1000W
Kiss dp-558
PlayStation 3
Asus V1JP-AK042E

Skrevet af: Leviathan.jk
Skrevet den: 01-August-2014 kl. 13:10
Er denne liste ikke overført til en anden tråd?

-------------
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900

Skrevet af: Kenneth84
Skrevet den: 03-August-2014 kl. 15:53
Er også meget interesseret i en invitation Smile

Skrevet af: Aidoni
Skrevet den: 06-August-2014 kl. 12:55
Jeg vil rigtig gerne ha en invite :)

mail - aiderkocevic@gmail.com

Skrevet af: hafn
Skrevet den: 06-August-2014 kl. 22:09
Jeg er også interesseret :)

Skrevet af: bondo
Skrevet den: 07-August-2014 kl. 12:55
Jeg ville blive utroligt glad for en invite!

bondo.morten@gmail.com

Skrevet af: Johnwayne
Skrevet den: 11-August-2014 kl. 23:31
Det ville være fantastisk med en invitation :) Min Nexus 4 er lige stået af :(

Edit: rexmuaddib@gmail.com

-------------
Horse#1

Skrevet af: mbmahs
Skrevet den: 19-August-2014 kl. 14:37
Jeg ville også mægtig gerne have en invite hvis der er nogen tilbage :)

Med venlig hilsen
Martin

Skrevet af: hennerik
Skrevet den: 19-August-2014 kl. 18:14
Er der bare her jeg beder om en invite?

Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 19-August-2014 kl. 18:24
Oprindeligt skrevet af mbmahs mbmahs skrev:

Jeg ville også mægtig gerne have en invite hvis der er nogen tilbage :)

Med venlig hilsen
Martin

Oprindeligt skrevet af hennerik hennerik skrev:

Er der bare her jeg beder om en invite?

I skal ind herunder.

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=133826&title=Oneplus-One-invitationskde - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=133826&title=Oneplus-One-invitationskde

Og herunder.

https://docs.google.com/forms/d/1iyPgJkFXmhISq-bwu-39Ytq1rje3upaxq6J_OiWfGI4/viewform - https://docs.google.com/forms/d/1iyPgJkFXmhISq-bwu-39Ytq1rje3upaxq6J_OiWfGI4/viewform

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: mbmahs
Skrevet den: 19-August-2014 kl. 23:29
Tusind tak Flemming!
Det er hermed gjort :)

Print side | Luk vindue