Print side | Luk vindue

OnePlus One - Invitationskæde

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Android udstyr
Forumbeskrivelse: Udstyr baseret på Google Android som smartphones og tablets
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=133826
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 07:57

Emne: OnePlus One - Invitationskæde
Skrevet af: hcgl
Emne: OnePlus One - Invitationskæde
Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 01:14
Til en start: Ja - Jeg har taget mig friheden at "flytte" OnePlus One invitationssnakken over i denne tråd. Grunden til dette er at den nu ligger det rigtige sted og desuden er, efter min mening, noget mere organiseret. Før nogen spørger, så ja - jeg har flyttet den "gamle" liste over i dokumentet - i har stadig præcis samme spot som før! ;)

Nå, men hej allesammen - mange af jer har nok set det, men til de få der ikke ved det er der udkommet telefonen "OnePlus One".. Den har samme specs som de 4000kr+ telefoner som HTC One M8, Galaxy S5 osv. Forskellen er bare, at denne telefon kun koster 2100kr for 16gb og 2500kr for 64gb udgaven.. 
Her er et godt review af den:

http://youtu.be/FrgGHAab9D8 - http://youtu.be/FrgGHAab9D8

Det lille "men" er dog, at den på grund af den store efterspørgsel kun kan købes med en invitation fra en tidligere køber. Jeg tænkte derfor at vi, ligesom mange andre forums har gjort, skal lave en invitationskæde. Det fungerer simpelthen på den måde, at man efter at have købt sin telefon sender sine invitationer videre til den næste på listen, og vi til sidst derfor alle burde stå med en telefon i hånden..!
Jeg har desuden tilføjet et punkt der hedder email - nogle invitationer kræver nemlig at man svare inden for 24 timer, og her vil en emailadresse være nyttig :)
I den liste over tilmeldte som du kan se lige herunder, kan du ikke se mailadresserne for en sikkerheds skyld. Hvis man har en invite, og ikke kan få fat i næste led her på forummet, så skriv en pm til mig, og jeg sender personens mail.

Jeg har oprettet en formular her:
https://docs.google.com/forms/d/1iyPgJkFXmhISq-bwu-39Ytq1rje3upaxq6J_OiWfGI4/viewform?usp=send_form - https://docs.google.com/forms/d/1iyPgJkFXmhISq-bwu-39Ytq1rje3upaxq6J_OiWfGI4/viewform?usp=send_form

I kan se invitationslisten (uden mail) her:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1jN4bp85l7qsFLO2G3dLRJcRpg8Jb2JhFQgXlGk_yQXI/edit?usp=sharing - https://docs.google.com/spreadsheets/d/1jN4bp85l7qsFLO2G3dLRJcRpg8Jb2JhFQgXlGk_yQXI/edit?usp=sharing

Det er vigtigt at pointere at det link man kan redigere, KUN er til dem jeg ikke havde informationerne på da jeg startede tråden. Alle jeg andre SKAL bruge formularen, og for at redigere trykker i på mit link til formularen endnu en gang og redigerer jeres svar så der er kryds i "Jeg-harfået-invite" feltet! :)

Når i har modtaget jeres invitation bedes i redigere jeres svar, og sætte kryds i "Jeg har modtaget" feltet! :)

Så nu mangler vi bare en til at starte kæden - let's do it recordere.dk!

PS: I må godt lige skrive i tråden her når i har meldt jer på - så bliver det lidt hyggeligere! :)

Svar:
Skrevet af: MiksA
Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 08:56
Godt arbejde hcgl, vi krydser fingre for en regn af invitationer i den nærmeste fremtid:-)

Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 09:24
Ja, godt arbejde! Har også skrevet mig på. Dog uden e-mail, da jeg ikke vil have den stående offentlig. Så hvordan jeg modtager min invitation, hvis der endelig er en til mig en dag, ved jeg ikke :) Men nu er jeg da skrevet op! 

Godt tiltag, hcgl.

-------------
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!

Skrevet af: JayQ
Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 09:41
Jeg har skrevet mig på listen :)

Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 09:49
Blot til info: Jeg fik min telefon for snart 2 uger siden, og jeg har stadig ikke fået en invite at gi af. Mere så i ikke sidder og tænder julelysene for tidligt. Der er vist ikke helt hul igennem til deres oneplus one koncept endnu.

-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk

Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 09:51
Hej - hvis i ikke har lyst til at have jeres mail stående offentligt kan jeg sagtens skjule den kolonne. Hvis man har en invite, og ikke kan få fat i næste led her på forummet, så skriver man en pm til mig, og jeg sender personens mail. Hvad siger i - skal jeg skjule den? Er emailadresse en for privat ting ? :)

Skrevet af: kradser
Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 10:40
Super tiltag, tak! :)

Til info, så er min email privat, og jeg ønsker den ligesom andre, ikke at den er til offentlig skue, måske man kan skrive PB, for de som ønsker en besked via forum?

Skrevet af: kreissl
Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 10:44
Hvis man sætter dokumentet til kun at kunne ses med linket i første post, er det jo heller ikke vanvittigt offentligt.
Jeg regner ikke med, at nogle af Recordere.dk's brugere sætter mig på en spamliste :-)

Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 10:53
Jeg havde skrevet mig på, men er åbenbart forsvundet igen :-(
Jeg prøver igen...

Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 10:54
Nå, nu er jeg på 3 gange :-)
Jeg kan godt bruge nogle stykker, men slet mig eventuelt gerne igen.

Skrevet af: Bruger udmeldt 31
Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 11:00
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Blot til info: Jeg fik min telefon for snart 2 uger siden, og jeg har stadig ikke fået en invite at gi af. Mere så i ikke sidder og tænder julelysene for tidligt. Der er vist ikke helt hul igennem til deres oneplus one koncept endnu.

Samme her. Deres invite system virker lidt tilfældigt....

Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 19:17
Hej - jeg har nu lavet et spreadsheet uden jeres mail på. Det er dog stadig en god idé at skrive den på. Hvis man har en invite, og ikke kan få fat i næste led her på forummet, så skriv en pm til mig, og jeg sender personens mail. Og lad os så få fat i den telefon! :)

Skrevet af: BHEdk
Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 19:25
Jeg har skrevet mig på og efterfølgende tilføjet mail

Skrevet af: Svelle
Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 21:58
Skrev mig på i formiddags og venter i spænding :-)

Skrevet af: Muffeh
Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 22:28
Ser rigtig godt ud, rart der endelig kom lidt struktur på det hele Tongue

I øvrigt vil jeg meget gerne have fingre i en 64GB model hvis det kunne skrives på Wink

-------------
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4

Skrevet af: rawi
Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 22:51
Godt initiativ! Bravo!

Skrevet den: 31-Juli-2014 kl. 00:22
Jer der allerede er på listen fra tidligere kan tilføje jeres oplysninger i dette Google Docs dokument:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IApQTt8T5cMF3ZEhfuREyYDiCMLy4vWrFotT3fcvPzc/edit?usp=sharing - https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IApQTt8T5cMF3ZEhfuREyYDiCMLy4vWrFotT3fcvPzc/edit?usp=sharing

Skrevet den: 31-Juli-2014 kl. 10:51
Hvad er pointen i at have 2 regneark?
(hvor jeg f.eks. ikke står på det andet :-))

Skrevet af: Krjstoff
Skrevet den: 31-Juli-2014 kl. 16:54
Jeg modtog min telefon i sidste uge, men har ligesom andre heller ikke modtaget invites endnu.

-------------
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |

Skrevet den: 31-Juli-2014 kl. 18:34
Oprindeligt skrevet af kreissl kreissl skrev:

Hvad er pointen i at have 2 regneark?
(hvor jeg f.eks. ikke står på det andet :-))

Hej - du skal kun bruge det regneark hvor du selv kan skrive i hvis du allerede stod på listen før vi skiftede. :) Ellers skal du bruge formularen, som så automatisk kommer ind i et regneark. 

Skrevet af: minusop
Skrevet den: 31-Juli-2014 kl. 20:40
Super - har skrevet mig på....

-------------
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Skrevet af: nAlen
Skrevet den: 01-August-2014 kl. 12:54
Super arbejde... Er kun nummer 9, så regner med det bliver en god sommer... Ligeledes for de 3 der står efter mig derpå ;)

fantastisk initiativ det her :)

Skrevet af: MarkR
Skrevet den: 01-August-2014 kl. 16:12
Grunden til at I ikke har modtaget jeres invitationer er, at one plus frigiver invitationer i portioner, så de kan regulere mængden af invitationer i omløb. Hvis dette ikke var tilfældet havde de ingen måde at sikre sig at deres produktion kunne svare mængden af invitationer :)

Min OPO er lige blevet afstendt. Hvis ingen af familien vil have invites, kommer mine invites herind når jeg får dem :)

Skrevet af: FinnL
Skrevet den: 02-August-2014 kl. 13:19
Jeg har også skrevet mig på. 
Det virker lidt mere overskueligt herinde, end på OneplusOne forumet...
Tak for initiativet :)

Skrevet af: mikker1448
Skrevet den: 03-August-2014 kl. 07:29
Takker for initiativet. Det bliver spændende at modtage invite og senere OPO.Wink

Skrevet af: CasperF
Skrevet den: 03-August-2014 kl. 14:28
Så er der sendt PM til Splinten, håber han giver lyd fra sig, da der kun er 23 timer på min resterende invite.

Skrevet den: 03-August-2014 kl. 15:13
Skønt, at der er kommet lidt gang i det :-)

Skrevet af: The Dude
Skrevet den: 03-August-2014 kl. 15:23
Jeg tror, jeg har misforstået brugen af formularen; eller også har jeg bare brugt den forkert. Jeg var heldig at få en invite fra en bruger på OnePlus's forum, så jeg kan godt slettes af listen igen.

Skrevet af: Kenneth84
Skrevet den: 03-August-2014 kl. 16:27
Har skrevet mig på listen men jeg kan ikke se mit navn!

Skrevet af: jbl_
Skrevet den: 03-August-2014 kl. 17:39
Har også skrevet mig på listen

Skrevet af: Hackerjac
Skrevet den: 03-August-2014 kl. 17:57
syndes det er et sjovt billed der tegner sig af dette når man ser på hvormange nye bruger samt hvor mange første gangs posters der kommer frem

Skrevet af: jbl_
Skrevet den: 03-August-2014 kl. 18:09
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

syndes det er et sjovt billed der tegner sig af dette når man ser på hvormange nye bruger samt hvor mange første gangs posters der kommer frem

jeg kan ikke rigtig se hvordan din kommentar bidrager til denne tråd. Som jeg forstår det bliver invites givet til dem i listen i den rækkefølge de står i. At man er ny bruger har ikke rigtigt nogen betydning ift det ellers har jeg nok misforstået noget der.

Skrevet af: Splinten
Skrevet den: 03-August-2014 kl. 19:09
Så fik jeg bestilt en 64 GB.

En stor tak til CasperF.

Jeg videregiver naturligvis mine invites herinde, når jeg får dem!!! Big smile

-------------
Semper fidelis

https://onedrive.live.com/?invref=e8a3e0efed806092&invsrc=90" rel="nofollow - Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.

Skrevet den: 03-August-2014 kl. 19:18
Jeg vil gerne skrive på listen, at jeg har fået invite, men kan ikke få lov på denne:
http://docs.google.com/spreadsheets/d/1jN4bp85l7qsFLO2G3dLRJcRpg8Jb2JhFQgXlGk_yQXI/edit?usp=sharing - https://docs.google.com/spreadsheets/d/1jN4bp85l7qsFLO2G3dLRJcRpg8Jb2JhFQgXlGk_yQXI/edit?usp=sharing

Men jeg har dog skrevet i dette ark:
http://docs.google.com/spreadsheets/d/1IApQTt8T5cMF3ZEhfuREyYDiCMLy4vWrFotT3fcvPzc/edit?usp=sharing - https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IApQTt8T5cMF3ZEhfuREyYDiCMLy4vWrFotT3fcvPzc/edit?usp=sharing

Er det til at styre?

-------------
Semper fidelis

https://onedrive.live.com/?invref=e8a3e0efed806092&invsrc=90" rel="nofollow - Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.

Skrevet den: 03-August-2014 kl. 19:21
er det ikke lidt for spændende at have et dokument alle og enhver kan redigere i ? :)

Skrevet den: 03-August-2014 kl. 20:20
Hej drenge - det er vigtigt at pointere at det link man kan redigere, KUN er til dem jeg ikke havde informationerne på da jeg startede tråden. Alle jeg andre SKAL bruge formularen, og for at redigere trykker i på mit link til formularen endnu en gang og redigerer jeres svar så der er kryds i "Jeg-harfået-invite" feltet! :)

Skrevet af: Aidoni
Skrevet den: 06-August-2014 kl. 12:56
jeg har skreven mig på :)

Skrevet den: 07-August-2014 kl. 10:38
Så fik jeg min telefon med DHL.

Hold da op den er stor IRL!!!  Og flad!!!

Så afventer jeg bare mine invites, så de kan blive delt ud Big smile

-------------
Semper fidelis

Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 07-August-2014 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af Splinten Splinten skrev:

Så fik jeg min telefon med DHL.

Hold da op den er stor IRL!!!  Og flad!!!
Jeg er nysgerrig  Big smile  
Kan se du kommer fra Lolland, så håber på senere kan svare på hvordan den har det med dækning i "vandkants" Danmark  Wink

For andre mærker (iPhone, Samsung, med flere) er jo ikke ligefrem blevet rost for deres evner på det område i de nyere modeller. Confused

Mvh. JørgenT

Skrevet af: CasperF
Skrevet den: 08-August-2014 kl. 08:26
Jeg bevæger mig rundt her på Djursland, det er også svingende med dækningen. Men de første indtryk er klart positive i forhold til tidligere telefon (Nexus 4). Synes OPO er noget bedre til at fange signalerne. Det er kun baseret på en lille uges forbrug endnu.

Skrevet af: Kratz
Skrevet den: 09-August-2014 kl. 17:57
Jeg springer på. Det ser scu fristende ud :-)

-------------
Panasonic TX-P55VT60, Yamaha DSP-Z7, B&W XT-serien, Oppo BDP-83SE, Panasonic DMP-BDT220

Skrevet af: Leviathan.jk
Skrevet den: 09-August-2014 kl. 19:33
Er det kun mig, der kan se de første 62 i dokumentet? Og hvor langt er vi nåede?

-------------
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900

Skrevet af: twilight
Skrevet den: 09-August-2014 kl. 21:38
Så er jeg også på listen......Smile
Super initiativ!!

Skrevet af: soobookivi
Skrevet den: 09-August-2014 kl. 21:53
Så er jeg også på listen - så mangler jeg kun en telefon...

Skrevet af: millenium
Skrevet den: 12-August-2014 kl. 09:03
Kanon initiativ.

Har lige tilføjet mig til listen Wink

Skrevet af: PSSO
Skrevet den: 12-August-2014 kl. 19:22
Jeg har fået 3 invites som skal bruges inden for 5 dage og som jeg selvfølgelig deler ud af her på Recorder :-) . Jeg formoder at jeg vælger de 3 først "ledige" navne på denne liste  https://docs.google.com/spreadsheets/d/1jN4bp85l7qsFLO2G3dLRJcRpg8Jb2JhFQgXlGk_yQXI/edit?usp=sharing - https://docs.google.com/spreadsheets/d/1jN4bp85l7qsFLO2G3dLRJcRpg8Jb2JhFQgXlGk_yQXI/edit?usp=sharing

-------------
mvh PSSO

Skrevet den: 12-August-2014 kl. 19:28
Naturligvis tager du dem fra toppen :-)

Fedt der begynder at komme lidt gang i det :-)

Skrevet den: 12-August-2014 kl. 20:07
Så har de 3 første fået besked Smile

-------------
mvh PSSO

Skrevet den: 12-August-2014 kl. 20:08
"Splinten" der står øverst på listen har modtaget telefon jf tidligere indlæg her i tråden.. Ved ikke lgie hvorfor han ikke er streget over eller lignende ? 

Skrevet den: 12-August-2014 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af nAlen nAlen skrev:

"Splinten" der står øverst på listen har modtaget telefon jf tidligere indlæg her i tråden.. Ved ikke lgie hvorfor han ikke er streget over eller lignende ? 
Så for den - var af den opfattelse at dem med N/A ikke var med længere. Så jeg har sendt til de 3 første med en dato

-------------
mvh PSSO

Skrevet den: 12-August-2014 kl. 20:13
nej nej nej nej... Alle os der står øverst er fra da den oprindeligt startede ;) - de efterfølgende tilføjede (med datoer) er dem der sidenhen er tilmeldt via formularen her i tråden :/

Skrevet den: 12-August-2014 kl. 20:16

nej nej nej nej... Alle os der står øverst er fra da den oprindeligt startede ;) - de efterfølgende tilføjede (med datoer) er dem der sidenhen er tilmeldt via formularen her i tråden :/
Desværre besked er sendt af sted

-------------
mvh PSSO

Skrevet den: 12-August-2014 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af PSSO PSSO skrev:

Desværre besked er sendt af sted
Hvis der er nogen der er utilfreds med det - så bliver jeg bare "tøsesur" - og går et andet sted hen Wink

-------------
mvh PSSO

Skrevet den: 12-August-2014 kl. 20:18
har du sendt dem inviten eller sendt dem en besked om at de kan kontakte dig for en invite ? sidst nævnte sørger jo også for at næste på listen kunne ha fået en i tilfældet af at dem du har sendt til ikke tjekker deres inbox indenfor de næste 24 timer hvor den skal bruges jo :/

Skrevet den: 12-August-2014 kl. 20:19
Ikke et spørgsmål om at blive tøsesur, det er et spørgsmål om at gøre det så smooth og let for fremtidige invites jo... Sket er sket, og sådan er det jo bare ;)

Skrevet den: 12-August-2014 kl. 20:21

Ikke et spørgsmål om at blive tøsesur, det er et spørgsmål om at gøre det så smooth og let for fremtidige invites jo... Sket er sket, og sådan er det jo bare ;)
Smile  N/A not applicable - betyder for mig at den ikke tæller med

-------------
mvh PSSO

Skrevet den: 12-August-2014 kl. 20:31
Uden at have lavet formularen, tror jeg bare at det er fordi den timestamper de efterfølgende tilføjede i den kolonne, og de øverste 15-20 stykker er ført ind manuel da han lavede den :)

Skrevet den: 12-August-2014 kl. 21:43
Det er jo bare TimeStamp, der er N/A :-)
men fedt, at der begynder at komme lidt liv i invitationerne :-)

Skrevet af: silverj
Skrevet den: 13-August-2014 kl. 10:02
jeg vil gerne slettes fra listen,har købt andet tlf.

Skrevet af: MortenMJ
Skrevet den: 13-August-2014 kl. 19:28
Hvor sender de telefonen fra til jer herhjemme som har købt den?

Tænker på om der kommer told og moms på?

Skrevet af: aerik
Skrevet den: 13-August-2014 kl. 19:30
Oprindeligt skrevet af MortenMJ MortenMJ skrev:

England, og har set nogle der snakker om Tyskland.

Men nogen der ved noget om garanti?

Skrevet af: MortenMJ
Skrevet den: 13-August-2014 kl. 19:35
Okay, tak for hurtig respons! :-)

Jeg mener at reklamationsretten er den samme, hvis bare den kommer fra et EU-land.

Skrevet den: 13-August-2014 kl. 20:31
Oprindeligt skrevet af MortenMJ MortenMJ skrev:

Fra England.

Skrevet af: MikkelAnd
Skrevet den: 14-August-2014 kl. 15:32
Bare til info - har fået og brugt en invitation gennem kæden. Så snart jeg får invitationer at give videre ryger de samme vej.
Tak for initiativet!
/mikkel

Skrevet den: 14-August-2014 kl. 15:58
Jamen der kan jo være lang ventetid, så nu måtte jeg også på listen.  Smile

Mvh. JørgenT

Skrevet den: 14-August-2014 kl. 16:01
Hvis alle får 3 invites, så kommer der pludselig hul på bylden :-)

Skrevet af: atdjei
Skrevet den: 14-August-2014 kl. 16:32
Jeg fik min telefon d. 22-07-2014 men har kun fået denne besked:-(

No invites to share. Once you have purchased a phone you will be assigned sharable invites as we have stock available. Please note that it will happen randomly, not a specific amount of time after buying. You will receive an email when sharable invites are assigned to you.

Skrevet den: 14-August-2014 kl. 16:42
Ja. Vi holder ikke vejret; men en bedre besked end, at der ikke kommer nogle :-)

Skrevet af: Muffeh
Skrevet den: 14-August-2014 kl. 21:43
Ikke for noget, men den liste må sku meget gerne snart opdateres lidt, så man kan følge med i hvem der har, og ikke har fået invite, folk som bare skal slettes igen, så også bliver slettet. Smile

-------------
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4

Skrevet den: 14-August-2014 kl. 21:46
Mig bekendt er det vel op til folk på listen selv at sørge for at opdatere når de har fået invite og/eller telefon... ?

Håber bare fremadrettet at invites kommer ud fra toppen og ned så jeg snart kan få ny phone (og selv sende 3 videre) ;)

Skrevet den: 14-August-2014 kl. 23:00
har fået invite, og har bestilt telefon, men jeg kan ikke opdatere arket...
Når jeg får invites ryger de naturligvis direkte til listen

Skrevet den: 14-August-2014 kl. 23:02
MikkelAnd - husk lige os oppe i toppen af listen så ik ? :D

Skrevet den: 15-August-2014 kl. 01:03

MikkelAnd - husk lige os oppe i toppen af listen så ik ? :D
Naturligvis

Skrevet den: 15-August-2014 kl. 09:04
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Jamen der kan jo være lang ventetid, så nu måtte jeg også på listen.  Smile
Der er åbenbart ikke et online dokument med øjeblikkelig redigering.  Confused
Så jeg fik mig skrevet på 2 gange, den ene må gerne slettes igen.

Mvh. JørgenT

Skrevet af: BeoBrian
Skrevet den: 15-August-2014 kl. 13:54
jeg vil gerne på listen

-------------
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor

Skrevet den: 15-August-2014 kl. 15:24

Mig bekendt er det vel op til folk på listen selv at sørge for at opdatere når de har fået invite og/eller telefon... ?

Håber bare fremadrettet at invites kommer ud fra toppen og ned så jeg snart kan få ny phone (og selv sende 3 videre) ;)
Det ser ud til der oprettes ny linie når folk melder at de har fået en Invite, så de både står i top af liste uden angivelse af invite, og længere nede at de har fået en?

Mvh. JørgenT

Skrevet af: Steffen32
Skrevet den: 15-August-2014 kl. 22:41
Jeg vil gerne have en invite :-)

Skrevet af: Peter.C
Skrevet den: 17-August-2014 kl. 14:55
Et spørgsmål:

Skal der forskellige invites til 16 og 64 GB modellerne, eller er det bare een invite og så bestemmer amn selv hvilken man vil have ?

Skrevet af: Enerneslo
Skrevet den: 17-August-2014 kl. 15:15
De er forskellige, og 16Gb modellen kan du ikke få i Danmark.

Skrevet af: hafn
Skrevet den: 19-August-2014 kl. 20:45
fedt :)

Jeg har nu skrevet mig på listen.

Skrevet af: mbmahs
Skrevet den: 19-August-2014 kl. 23:28
Så er jeg også meldt på :)
Fedt initiativ!
Håber der lander en invite i min indbakke - det er en alt for fed telefon :)

/Martin

Skrevet af: kbi7874
Skrevet den: 20-August-2014 kl. 13:33
Så har jeg tilmeldt mig, håber der kommer en invite på et tidspunkt :)

Godt arbejde....

Skrevet af: Treated
Skrevet den: 20-August-2014 kl. 17:15
ser vist ud til der er lange udsigter til :(

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=91668&title=treateds-hjemmebio-nu-med-sonos-playbar - Min hjemmebio

Skrevet den: 20-August-2014 kl. 19:01
Når 1 får en invite herinde skulle det jo gerne resultere i at 3 andre får af ham, og derefter 9 der får af dem osv....

Udsigterne burde ikke være af alarmerende længde jo - forudsat at opo får fingeren ud og folk får smidt nogle invites videre naturligvis :-)

Skrevet den: 20-August-2014 kl. 19:03

Når 1 får en invite herinde skulle det jo gerne resultere i at 3 andre får af ham, og derefter 9 der får af dem osv....

Udsigterne burde ikke være af alarmerende længde jo - forudsat at opo får fingeren ud og folk får smidt nogle invites videre naturligvis :-)

Jeg fik min telefon for ca. 4 uger siden og har endnu ikke fået nogle invites....

Skrevet af: gks595
Skrevet den: 21-August-2014 kl. 08:41
Har også skrevet mig på listen

Skrevet af: Momsemor
Skrevet den: 22-August-2014 kl. 16:22
Nu har jeg fået OPO, så skal der leges/testes Wink
Jeg har dog ikke fået nogle invitationer.

-------------
Mvh. Jannie

Skrevet af: Treated
Skrevet den: 22-August-2014 kl. 21:53

Ja men tror nu ikke alle smide alle deres 3 invites herinde, for så ville der allerede ske lidt mere end der gør. Men klart nok at nogen vil smide en invite til et familie medlem. Men synes det står pænt stille, eller måske bare mig som er utålmodig hehe

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=91668&title=treateds-hjemmebio-nu-med-sonos-playbar - Min hjemmebio

Skrevet den: 22-August-2014 kl. 21:56
Tror bare vi er lidt utålmodige, og det er jo sikkert nok let blåøjet af mig at forvente at alle har samme (måske lidt naive) holdning til at sende invites videre til andre i samme "kæde" som jeg selv har fået en i ;)

Mig bekendt går der da også nogen tid før folk får deres invites efter de har modtaget telefonen ikke ?

Skrevet af: detlef
Skrevet den: 26-August-2014 kl. 20:00
GVQ5-ZZWL-LS8O-WRYJ

Til den der er hurtigst....

Skrevet af: Svelle
Skrevet den: 26-August-2014 kl. 20:26
Tror ikke koden hjælper, hvis du ikke kommer ind via et invite-link...Eller tager jeg fejl?

Skrevet den: 26-August-2014 kl. 20:30
http://mandrillapp.com/track/click/30146609/account.oneplus.net?p=eyJzIjoiLUd0bzF5aWFmTS11QTI2SHlqNEpQWmFXcUs0IiwidiI6MSwicCI6IntcInVcIjozMDE0NjYwOSxcInZcIjoxLFwidXJsXCI6XCJodHRwczpcXFwvXFxcL2FjY291bnQub25lcGx1cy5uZXRcXFwvaW52aXRlXFxcL2NsYWltXFxcL0dWUTUtWlpXTC1MUzhPLVdSWUpcIixcImlkXCI6XCJhMGEwMjI2NzhkOGU0NTlmYmU4NmQxZTU2ZmFlNzFhYlwiLFwidXJsX2lkc1wiOltcImI4YTk0NjQ3ZjM3NTNiMzU0MGE5NGYxNmQwOWUzOTRjZTZkMTBjY2ZcIl19In0

Skrevet den: 26-August-2014 kl. 20:31
Claimed

Skrevet af: azrael
Skrevet den: 26-August-2014 kl. 20:53
Har lige sendt et link med en ny invitation til hcgl (trådstarter), så han kan sende det videre til den næste "trængende". Hvis jeg ikke hører tilbage fra ham, så poster jeg linket her i tråden i morgen tidlig. Invitationen holder jo kun 24 timer og det ville være synd at spilde den.

-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson

Skrevet den: 26-August-2014 kl. 21:22
hvor sender i ikke bare til den næste på listen ? :)

Skrevet af: mbmahs
Skrevet den: 26-August-2014 kl. 21:25
Hej detlef,

Jeg tror det var mig der fik den. Skulle godtnok lige google mig frem til hvordan man redeemer en invite-kode, men det gik rimeligt smertefrit. Kun betalingen med PayPal var noget værre makværk. Den ville bekræfte ved at sende mig en sms der aldrig kom frem, så det tog et par forsøg, en ny paypal konto og en nyt kreditkort før det lykkedes. Men tror som sagt der er en på vej, så tusind tusind tak!
Jeg sørger selvfølgelig for at dele ud herinde med de invites jeg får!

Skrevet af: azrael
Skrevet den: 27-August-2014 kl. 06:48
hcgl (trådstarter) nuppede invitationen, så den er væk. Smile

-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson

Skrevet den: 27-August-2014 kl. 07:54
Ville det ikke være godt, hvis vi fik regnearket opdateret, så det var lettere at overskue. 
Der må være et par stykker efterhånden, som har fået fat i en telefon :-)

Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 27-August-2014 kl. 09:27
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

hcgl (trådstarter) nuppede invitationen, så den er væk. Smile

Haha... God stil... 

-------------
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!

Skrevet af: BeoBrian
Skrevet den: 27-August-2014 kl. 15:16
Nogen der har en invite til en trængende

-------------
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor

Print side | Luk vindue