Fælleskøb #1 af 9731D - både 32" og 37"
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Fælleskøb ®
Forumbeskrivelse: Opnå et godt tilbud ved fælles indkøb
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=13445
Udskrevet den: 02-Februar-2025 kl. 06:45
Emne: Fælleskøb #1 af 9731D - både 32" og 37"
Skrevet af: Lars
Emne: Fælleskøb #1 af 9731D - både 32" og 37"
Skrevet den: 14-Juli-2006 kl. 08:30
Hej Alle
Dette emne er til debat for deltagere i Fælleskøb af første Fælleskøb på Philips 37PF9731D
Her debateres spørgsmål om den model og levering af do. fra TapeConnection.
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=807&z=13 - Åbent for tilmelding til Fælleskøb af: Philips 37PF9731D
/Lars
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Svar:
Skrevet den: 14-Juli-2006 kl. 08:31
Hej Alle
Fælleskøb af Philips 37PF9731D
Antal tilmeldinger i alt: 22
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=807&z=13 - Mere info om tilmelding her
/Lars
|
Skrevet af: jb17j
Skrevet den: 14-Juli-2006 kl. 09:28
Hej
hvordan er det nu, det er hvis ikke længer vigtig om der kommer 36 tilmeldinger, men de 36 første vil få først ca den 26/7-2006
Jeg tro er 22 eller før, bestilte i går men kan ikke se på order bekræftelse hvad no. jeg er, hvorfor kan jeg ikke det
mvh Jan
|
Skrevet den: 14-Juli-2006 kl. 09:35
jb17j skrev:
hvordan er det nu, det er hvis ikke længer vigtig om der kommer 36 tilmeldinger, men de 36 første vil få først ca den 26/7-2006 |
Det er ikke vigtigt hvad nummer i køen du er, når du har bestilt blandt de 36 der får leveret ca. d. 26/7.
Lige nu er der 22 tilmeldinger, dvs. alle der har bestilt den (incl. bestillingen inde på TapeConnections hjemmeside) er med i 1. levering.
/Lars
|
Skrevet den: 14-Juli-2006 kl. 09:44
Hej
det er vil ikke håb for at det kan ske før den 21/7 for er på arbejder fra den 21/7 til den 4/8, går ud fra at man selv får mulighed for at andre levering tidspungt på et tidpungt, for kan nok få en til og være hjemme ved mig den 4/8 så jeg kan komme kommer jeg til een dejlig pakke
mvh Jan
|
Skrevet den: 14-Juli-2006 kl. 09:49
jb17j skrev:
det er vil ikke håb for at det kan ske før den 21/7 |
Desværre. Det er jo en helt ny model, og de første puljer leveres ud til de enkelte lande i denne måned. Vores forhandler har fået datoen 26/7, så regn ikke med at de kommer før
/Lars
|
Skrevet af: sehested
Skrevet den: 14-Juli-2006 kl. 19:41
Otto hvordan er det helt præsist med levering. Er det sådan at i får dem på lager d. 26/7 og de derved bliver sendt fra jer af d. 26/7 og køberen så modtager det d. 27/7, eller er det sådan at i regner med at få dem d. 25/7 så det derved er køberne som skulle modtage det d. 26/7, eller er det noget helt tredje?
|
Skrevet den: 16-Juli-2006 kl. 14:34
VIGTIGT
Dette emne er kun til debat om dette Fælleskøb. Altså spørgsmål om det TV der leveres, vægbeslag, tidshorisont o.lign.
Det er ikke til debat om priser, forhandlere, køb i udlandet o.lign.
Den igangværende debat er flyttet til:
Extra debat om Philips 37" LCD Fælleskøb
/Lars
|
Skrevet af: lahan
Skrevet den: 16-Juli-2006 kl. 14:43
Er prisen den samme på levering hvis man bor i en etage ejendom ?
|
Skrevet af: Lance52
Skrevet den: 16-Juli-2006 kl. 17:43
Der er censur på det der skrives på recorder, og derfor vil jeg ikke
være med til dette mere. Indlæg slettes uden grund. Jeg vil udmeldes af
recorder så snart som muligt. Nogle i admin har dårlig
samvittighed over noget og derfor må alt ikke komme frem her.
Føj siger jeg bare. Godt jeg ikke har penge i klemme her.
|
Skrevet af: mufcdk1974
Skrevet den: 16-Juli-2006 kl. 17:49
Der er ikke nogen der har penge nogen steder igennem køb via Fælleskøb (betaling sker jo via Betalingskort), så det er en underlig beskyldning at komme med, ved at insunere at nogle kan komme i klemme.
|
Skrevet den: 16-Juli-2006 kl. 19:28
Lance52 skrev:
Der er censur på det der skrives på recorder, og derfor vil jeg ikke være med til dette mere. Indlæg slettes uden grund. Jeg vil udmeldes af recorder så snart som muligt. Nogle i admin har dårlig samvittighed over noget og derfor må alt ikke komme frem her.
Føj siger jeg bare. Godt jeg ikke har penge i klemme her. |
Der er ikke cencureret nogen indlæg her.
Som skrevet under overskriften Vigtigt tidligere i dette emne, så er den del af debatten som ikke handler om dette Fælleskøb flyttet over i et nyt emne:
Extra debat om Philips 37" LCD Fælleskøb
Det er helt normal procedure ved modereringer.
/Lars
PS. Dette emne er ikke til generel debat om Fælleskøb. Det er et informations-emne for deltagere af det igangværende Philips Fælleskøb.
|
Skrevet den: 16-Juli-2006 kl. 19:30
lahan skrev:
Er prisen den samme på levering hvis man bor i en etage ejendom ? |
Ja, der er ingen forskel.
Dog kan man risikere at skulle hjælpe pakken op til etagen. Der er kun en mand i postbilerne, og er det en stor papkasse kan han ikke bære den op selv
/Lars
|
Skrevet af: cnn3
Skrevet den: 17-Juli-2006 kl. 11:31
Lance52 skrev:
Der er censur på det der skrives på recorder, og derfor vil jeg ikke være med til dette mere. Indlæg slettes uden grund. Jeg vil udmeldes af recorder så snart som muligt. Nogle i admin har dårlig samvittighed over noget og derfor må alt ikke komme frem her.
Føj siger jeg bare. Godt jeg ikke har penge i klemme her.
|
Kan du ikke bare lade være med at skrive mere??
------------- mvh Christian
|
Skrevet af: Dr-Pflaster
Skrevet den: 18-Juli-2006 kl. 11:11
Er der nogle der ved om Otto fra Tape conection er på ferie? Jeg har et par gange skrevet til Tapeconection om at jeg vil melde mig til fællesindkøb af 37PF9731 et fjernsyn jeg bare må ha! Men jeg er intereseret i at få originalt vægophæng med fra Philips, HDMI kabel og så enten Philips HD optager med HDMI ex. 7300 men har allerede en 725 og er nok mest instillet på at vente på at de også kan optage HD. Men jeg må jo have minimum en DVD afspiller som kan opskalere og her ser jeg på Philips dvp900sa som Bendix har anbefalet.
Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke hører noget fra dem - jeg skal på ferie på fredag og det ville være fedt at få bestilt alt før jeg tager afsted....
Dr. Pflaster.......
------------- Dr- Pflaster
|
Skrevet den: 18-Juli-2006 kl. 11:20
Dr-Pflaster skrev:
Er der nogle der ved om Otto fra Tape conection er på ferie? Jeg har et par gange skrevet til Tapeconection om at jeg vil melde mig til fællesindkøb af 37PF9731 et fjernsyn jeg bare må ha! Men jeg er intereseret i at få originalt vægophæng med fra Philips, HDMI kabel og så enten Philips HD optager med HDMI ex. 7300 men har allerede en 725 og er nok mest instillet på at vente på at de også kan optage HD. Men jeg må jo have minimum en DVD afspiller som kan opskalere og her ser jeg på Philips dvp900sa som Bendix har anbefalet.
Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke hører noget fra dem - jeg skal på ferie på fredag og det ville være fedt at få bestilt alt før jeg tager afsted....
Dr. Pflaster....... | DVP9000sa er vist udgået. DVP9100sa skulle være på vej.
|
Skrevet den: 18-Juli-2006 kl. 11:30
Dr-Pflaster skrev:
Er der nogle der ved om Otto fra Tape conection er på ferie? |
Jeg tror han er syg endnu. Han beklagede sig over influenza i sidste uge, og har ikke været forbi herinde siden fredag.
/Lars
|
Skrevet den: 18-Juli-2006 kl. 11:54
Jeg bemærkede at Rune TC var herinde i formiddags. Måske han kan hjælpe dig hvis Otto er syg..
|
Skrevet af: Larxox
Skrevet den: 18-Juli-2006 kl. 12:14
Dr-Pflaster skrev:
Men jeg må jo have minimum en DVD afspiller som kan opskalere og her ser jeg på Philips dvp900sa som Bendix har anbefalet.
Dr. Pflaster.......
|
Hvad skal du bruge en DVD med scaler til?
Dit nye tv er bedre stillet med at blive fodret med et analog 576P signal og lade tv'et om scaleringen, da dit tv ellers tror at det bliver fodret med et HD signal, som er forskelligt fra PAL signalet mht. farvespektrum'et. Dermed får man en skævhed af farverne ifht. de "originale" farver. Grunden til at nogen siger at det er en god ide med at lade DVD'en scalere må være hvis man ejer et tv med en dårlig scaler.
------------- Mvh. Lars
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25730&KW=Larxox&PN=0&TPN=1 - Larxox’s Hjemmebio
|
Skrevet af: bibihest
Skrevet den: 18-Juli-2006 kl. 21:48
Til Otto.
Er det muligt at få sendt med DHL selvom det vejer under 50kg? Og hvor meget anderledes er prisen så. Ellers må i ju fylde et par mursten i bunden
|
Skrevet den: 18-Juli-2006 kl. 21:53
Hej Alle
Antal tilmeldinger i alt: 23
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=807&z=13 - Mere info om tilmelding her
/Lars
|
Skrevet den: 18-Juli-2006 kl. 22:11
Hej Alle
Antal tilmeldinger i alt: 24
/Lars
|
Skrevet den: 19-Juli-2006 kl. 08:56
Hej
Hvordan forgår levering, hvis/når i for 37pf9731d hjem den 26-07-2006 sender i dem så bare ud, sagen er at jeg ikke er hjemme fra den 21/7 til 04/08 men har en der kan kommer op i lejlighed så leverings tid pungte skal gerne aftales. hvad er proceduren?
har skrevet her der måske ande der gerne vil vide det, har ikke fundet svar på TC hjemme side.
mvh Jan
|
Skrevet den: 19-Juli-2006 kl. 14:01
Hej
Der er netop kommet nye leaflets 18/7-2006 til jeres nye 37" TV. De kan findes på Philips hjemmeside eller i toppen af denne tråd " http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11106&PN=1&TPN=1 - Debat Philips LCD 9731 / 9831D "
|
Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 19-Juli-2006 kl. 23:28
jb17j skrev:
Hej
Hvordan forgår levering, hvis/når i for 37pf9731d hjem den 26-07-2006 sender i dem så bare ud, sagen er at jeg ikke er hjemme fra den 21/7 til 04/08 men har en der kan kommer op i lejlighed så leverings tid pungte skal gerne aftales. hvad er proceduren?
har skrevet her der måske ande der gerne vil vide det, har ikke fundet svar på TC hjemme side.
mvh Jan
|
Som udgangspunkt sender vi dem ud så snart vi har dem hvis man ikke har givet os besked om andet. Dvs. hvis du ikke er hjemme i en given periode, så send os en mail om dette, så sørger vi for at det bliver sendt når du ønsker det.
------------- Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
|
Skrevet af: fltk
Skrevet den: 20-Juli-2006 kl. 08:14
lahan skrev:
Hej
Der er netop kommet nye leaflets 18/7-2006 til jeres nye 37" TV. De kan findes på Philips hjemmeside eller i toppen af denne tråd " http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11106&PN=1&TPN=1 - Debat Philips LCD 9731 / 9831D "
|
Nogen der har nærlæst den og bemærket om der er ændringer?
Flemming
|
Skrevet den: 20-Juli-2006 kl. 08:59
fltk skrev:
lahan skrev:
Hej
|
Nogen der har nærlæst den og bemærket om der er ændringer?
Flemming
|
De er begge version 3.0 så jeg tror bare de har haft det lidt for varmt ved Philips og sendt de samme ud igen.
|
Skrevet den: 20-Juli-2006 kl. 10:18
bibihest skrev:
De er begge version 3.0 så jeg tror bare de har haft det lidt for varmt ved Philips og sendt de samme ud igen. |
Nej, version 3 var den en bruger her fik direkte fra Philips Danmark før den blev offentligjort
Men det ser da ud som om at det er den endelige version vi har nu.
/Lars
|
Skrevet af: ntenz
Skrevet den: 20-Juli-2006 kl. 15:30
Er det 100 procent sikkert at leveringen finder sted i samme uge som i får fjernsynet ??
I så fald bestiller jeg sq medmindre der er flere en det antal i får hjem der er skrevet på
I får den stadig med 100 % den 26'ende ????
|
Skrevet af: martin2003
Skrevet den: 20-Juli-2006 kl. 18:26
Hej.
Jeg skal bruge nogle kabler til mit 37PF9731. Den skal tilsluttes mit anlæg via digital input, min DVD og skal kunne streame MP3, fotos og video fra min PC, desuden får jeg parabol fra Canal Digital, hvilke kabler skal jeg bruge og skal jeg bare bestille dem hos Tapeconnection?
|
Skrevet den: 20-Juli-2006 kl. 19:00
Hej Alle.
Jeg har en god og en dårlig nyhed til jer. Den dårlige nyhed først: Philips har på trods af talrige lovninger om det modsatte udskudt introduktionen af 9731 ca. en uge, måske lidt mere. Jeg har fået at vide fra Philips at vi står forrest i køen, så vi vil stadig kunne levere først. Vi kan dermed IKKE overholde den lovede leveringstid, 26. juli. TIL GENGÆLD har vi udsigt til at kunne levere 60 styk 37 PF 9731 i første halvdel af august, og sandsynligvis flere senere på måneden. Dette er, som med alle fladskærms-leveringer efterhånden, ikke nødvendigvis 112% sikkert, men som sagt har vi fat i den lange ende så så snart de kommer, så har vi en meget stor andel af dem på hånden.
Vores målsætning med fælleskøbet ændrer sig derfor fra at levere 38 styk i juli, til at levere 100 styk i august-september. Dette betyder at vi sætter prisen ned til dét niveau som jeg tror de fleste af jer havde håbet på fra starten:
24999,-
Prisen gælder naturligvis også alle bestillinger der allerede er lagt. Har man betalt per dankort, retter vi beløbet ned og hæver kun det relevante beløb.
------------- Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
|
Skrevet den: 20-Juli-2006 kl. 19:06
Flot pris. Det var netop den pris vi forventede i sin tid..
Det skal nok give en masse ekstra kunder !!
|
Skrevet den: 20-Juli-2006 kl. 19:33
Godt initiativ. Gør valget lidt lettere om man skal bestille eller ej
Nogen ide om hvorfor det er blevet udskudt??
|
Skrevet den: 20-Juli-2006 kl. 20:03
bibihest skrev:
Godt initiativ. Gør valget lidt lettere om man skal bestille eller ej
Nogen ide om hvorfor det er blevet udskudt??
|
Udskydelsen er umiddelbart ikke længere end at det sikkert er et simpelt spørgsmål om logistik.
------------- Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
|
Skrevet af: jesper74
Skrevet den: 20-Juli-2006 kl. 21:36
Jeg er nødt til at spørge.... Ender det med at hele fælleskøbet kommer til levering i slutningen af august og måske hen i september....? Har efterhånden fattet at det hele er Philips skyld. Men er dog stadig skuffet over TC´s brug af ordene "99% sikkert at vi kan levere...." Er der NOGEN overhovedet hos TC der ved noget med sikkerhed eller er det altsammen logistik og Philips som er skyld i forsinkelsen?
Ser frem til en PRÆCIS og 100% leveringsdato!!!
Hilsen en utålmodig 99%sikkert køber
|
Skrevet den: 20-Juli-2006 kl. 21:52
jesper74 skrev:
Jeg er nødt til at spørge.... Ender det med at hele fælleskøbet kommer til levering i slutningen af august og måske hen i september....? Har efterhånden fattet at det hele er Philips skyld. Men er dog stadig skuffet over TC´s brug af ordene "99% sikkert at vi kan levere...." Er der NOGEN overhovedet hos TC der ved noget med sikkerhed eller er det altsammen logistik og Philips som er skyld i forsinkelsen?
Hilsen en utålmodig 99%sikkert køber
|
Du vil aldrig få en 100% leveringsdato. Alle TV skal transporteres rundt og dér kan ALTID ske noget uforudsigeligt. Et tog kan hoppe af sporet og blokkere trafik et par dage, en lastbil kan vælte og hele sendingen skal skrottes. U name it, we got it.
Hvis datoen bliver rykket en uge som nu, er det nok som Otto skriver, en lille logistisk forsinkelse ved Philips.
Han kan sikkert godt give dig en dato, men ikke garantere den holder 100%.
|
Skrevet den: 20-Juli-2006 kl. 21:58
jesper74 skrev:
Jeg er nødt til at spørge.... Ender det med at hele fælleskøbet kommer til levering i slutningen af august og måske hen i september....? Har efterhånden fattet at det hele er Philips skyld. Men er dog stadig skuffet over TC´s brug af ordene "99% sikkert at vi kan levere...." Er der NOGEN overhovedet hos TC der ved noget med sikkerhed eller er det altsammen logistik og Philips som er skyld i forsinkelsen? |
Jeg har videregivet de informationer jeg har fået fra Philips. Vi ved ikke mere end hvad leverandørerne fortæller os. Når de ikke overholder hvad de lover os, så kan vi ikke overholde hvad vi lover jer.
jesper74 skrev:
|
Dén har du den dag du står med apparatet i fingrene. Beklager, det er ikke for at være uhøflig eller noget, det er bare sådan markedet er i øjeblikket. Der er ikke noget der er 100% sikkert. Vi kan ikke give dig en 100% sikker leveringsdato, for en 100% sikker leveringsdato FINDES ikke.
------------- Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
|
Skrevet af: Mette Clausen
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 01:27
lahan skrev:
Flot pris. Det var netop den pris vi forventede i sin tid..
Det skal nok give en masse ekstra kunder !! |
Enig.
Hvor er det fedt at der er en forhandler der lytter til os og kommer med en bedre pris.
Tror også på det giver vildt mange ekstra købere. Nu er forskellen til udlandet så lille at det ikke for mig er udmagen værd at handle der og TC´s leveringer har jeg erfaring med holder.
Også vigtigt at fælleskøbene har gode tilbud som her så vi køber, så det er en win-win situation både for brugere og forhandlere.
Thums op Otto, TC
|
Skrevet af: Wuffer
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 02:38
Otto synes der var snak om at i (TC) ville kigge på muligheden for en god pris med beslag
|
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 07:23
Wuffer skrev:
Otto synes der var snak om at i (TC) ville kigge på muligheden for en god pris med beslag
|
Det tilbud får du når du tilmelder dig fælleskøb og bestiller det på deres hjemmeside (1000Kr i stedet for 1200kr)
------------- Mvh. Lars
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25730&KW=Larxox&PN=0&TPN=1 - Larxox’s Hjemmebio
|
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 07:34
Otto:
Jeg har bestilt og forventede at kunne hente den i næste uge, da jeg skal på ferie i ugen efter. Sender I en mail eller ringer i til folk når produktet er på lager og klar til afhentning?
Fedt at prisen fik endnu en tak nedad - nu er der snart råd til en dvdoptager også
------------- Mvh. Lars
|
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 09:49
Hej.
Mit indlæg druknede vist i den "gode og dårlige nyhed", jeg prøver igen.
Jeg skal bruge nogle kabler til mit 37PF9731. Den skal tilsluttes mit anlæg via digital input, min DVD og skal kunne streame MP3, fotos og video fra min PC, desuden får jeg parabol fra Canal Digital, hvilke kabler skal jeg bruge og skal jeg bare bestille dem hos Tapeconnection?
|
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 14:53
Hej Alle
Prisfald igen! Nu kun 24.999,-
Antal tilmeldinger i alt: 27
/Lars
|
Skrevet af: Pade2204
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 16:28
Otto, TC skrev:
Dén har du den dag du står med apparatet i fingrene. Beklager, det er ikke for at være uhøflig eller noget, det er bare sådan markedet er i øjeblikket. Der er ikke noget der er 100% sikkert. Vi kan ikke give dig en 100% sikker leveringsdato, for en 100% sikker leveringsdato FINDES ikke. |
Ang et andet fælleskøb husker jeg at vi fik op til flere 100% leveringstider på 37' samsung - men blev dog rykket hver gang. Så der findes vel egentlig 100% lovninger, som så rigtig nok burde ha' været 99,9%
Men altså - nu har vi fjernsynet - men kunne ikke lade vær med at skrive, eftersom udskydelserne/lovningerne var frustrerende.
|
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 16:30
Hej Alle
Antal tilmeldinger i alt: 28
/Lars
|
Skrevet af: Kadang
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 17:05
Afventer spændt første tråd "Mine erfaringer med 37PF9731D" som Hummelmose's med 32PF'eren.....
Så bliver det forhåbentligt lettere et smide mine 25.000 afsted også....
------------- (Samsung M86, Sagem81, AppleTV, XB360, Wii, PS3)
--> Ja, jeg er et STORT legebarn
|
Skrevet af: Bendix
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 17:14
Dvs at i regner med en levering omkring en uge senere, hvor mange styk taler vi om der. Over 35? Jeg spørger fordi hvis jeg tilmelder mig fælleskøb vil jeg gerne vide hvordan det ligger med antal kontra tilmeldinger ved første sending.
|
Skrevet af: Dani3l
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 17:16
Bare det ikke ender som Panasonic EH-65!
|
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 17:22
Pade2204 skrev:
Ang et andet fælleskøb husker jeg at vi fik op til flere 100% leveringstider på 37' samsung - men blev dog rykket hver gang. Så der findes vel egentlig 100% lovninger, som så rigtig nok burde ha' været 99,9%
|
Det har du helt ret i. Jeg kan kun sige, at jeg lærer af historien, og en 100% lovning på leveringstid af en fladskærm får du aldrig fra min mund igen... Logistikken på fladskærme har, helt generelt og uafhængigt af leverandør/mærke, vist sig at være fuldstændigt kaotisk sammenlignet med groft sagt alle andre varer. Netop derfor har vi været træge med at melde en god pris ud på Philips'erne, indtil vi _troede_ at leveringstiden var så sikker som den kunne blive - og så bliver den alligevel rykket... Og af samme årsag har vi ikke givet tilbud på Panasonic PV600 før de rent fysisk stod på vores lager.
Det er mindre end et år siden at vi reelt begyndte at sælge fladskærme, og vi har derfor lige skullet vænne os til hvordan markedet fungerer på dette område, da det på mange måder er en helt anden verden i forhold til traditionel hifi. Det har givet nogle uheldige episoder, ikke mindst udskudte leveringstider, men det positive er at vi bliver bedre og bedre til at håndtere det.
------------- Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
|
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 17:23
Bendix skrev:
Dvs at i regner med en levering omkring en uge senere, hvor mange styk taler vi om der. Over 35? Jeg spørger fordi hvis jeg tilmelder mig fælleskøb vil jeg gerne vide hvordan det ligger med antal kontra tilmeldinger ved første sending.
|
Vi _forventer_ at få leveret 60 styk, men hvor sikkert er dette? Tja, i lyset af historien som nævnt ovenfor, så er dit gæt lige så godt som mit...
------------- Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
|
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 17:24
Kan man betale ved afhenting?
|
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 17:35
Jeg har bestilt !
|
Skrevet af: lrev
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 17:42
Bendix skrev:
Jeg har bestilt ! |
TILLYKKE.......det kan jeg godt forstå at du gjorde,når nu det var en 37" du ville ha`-så er prisen efterhånden helt rigtig.
Jeg glæder mig til at høre dine erfaringer med det......tror det er KANON...,og hvem ved....måske du endda sender et par billeder af vidunderet når du engang kommer så langt.
Nu må vi håbe at lev. holder nogenlunde hvad der "loves"-og håbe at det ikke ender som med EH65.......og M71!
Leo.
------------- Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 17:46
lrev skrev:
Bendix skrev:
Jeg har bestilt ! |
TILLYKKE.......det kan jeg godt forstå at du gjorde,når nu det var en 37" du ville ha`-så er prisen efterhånden helt rigtig.
Jeg glæder mig til at høre dine erfaringer med det......tror det er KANON...,og hvem ved....måske du endda sender et par billeder af vidunderet når du engang kommer så langt.
Nu må vi håbe at lev. holder nogenlunde hvad der "loves"-og håbe at det ikke ender som med EH65.......og M71!
Leo.
|
Tak Tak
Jeg vil med glæde smide nogle billeder op og kommentere det.
Det bliver sgu dejligt endeligt at få det. Jeg håber meget at de nogenlunde har fået en præcis leverings dato, det er klart at hvis det udskydes flere måneder så vil jeg søge andre steder, men det tror jeg ikke sker. Specielt hvis tc er først i køen fra Philips Danmark.
I mellemtiden kan jeg jo passende gå og glæde mig
|
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 17:49
Ja også mig (som også har bestilt)
|
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 17:51
martin2003 skrev:
Hej.
|
Hvilken DVD-afspiller? Parabol-modtageren skal formentligt tilsluttes via scart. Præcist hvilket og hvor du skal købe den, skal jeg vist ikke svare på her...
------------- Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
|
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 19:12
Hej Alle
Antal tilmeldinger i alt: 30
/Lars
|
Skrevet af: oletho
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 20:13
Vedr. levering.
Jeg har gang i en leverance fra anden kilde, skulle være sendt til mig fra distributøren i går 20.7, men levering er udsat til onsdag 2.8
Blot til info
|
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 20:44
Otto, TC skrev:
martin2003 skrev:
Hej.
|
Hvilken DVD-afspiller? Parabol-modtageren skal formentligt tilsluttes via scart. Præcist hvilket og hvor du skal købe den, skal jeg vist ikke svare på her...
|
Hej Otto.
Tak for dit svar. Det er ret nemt at give dig gode oplysninger, da DVDen er købt via Tapeconnection nemlig Pioneer DVR 630H, og Yamahaen sikkert er en af dine gamle kendinge nemlig 650eren. Og da jeg har betalt 26999,- er der jo passende råd til kablerne efter prisnedsættelsen Mht parabolen, så venter jeg kabler til denne efter jeg har modtaget den. Men hvis du har nogle gode råd modtages de gerne
|
Skrevet af: azrael
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 21:40
Nu hvor der er opnået en så favorabel pris på 37PF9731D ville det være rigtigt rart, hvis TC kunne gøre kunsten igen og komme med en *god* pris på 32PF9731D. Lige nu står prisen hos TC opgivet til kr. 21.999, og det må da kunne gøres *meget* bedre!
Så, Otto, kom nu ud af busken, og tag en god pris for 32PF9731D med. Jeg er sikker på, at der er rigtigt mange, der meget gerne vil købe netop denne model, selvom den er ret skrabet i forhold til 37"-versionen.
På forhånd tusind tak, az
------------- "This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
Skrevet af: Wuffer
Skrevet den: 21-Juli-2006 kl. 21:54
Ja det ville være cool med en fornuftig pris på den lille model....
|
Skrevet den: 22-Juli-2006 kl. 11:52
Hej Alle
Antal tilmeldinger i alt: 31
/Lars
|
Skrevet den: 22-Juli-2006 kl. 11:57
Er tilmeldingen registreret når tc har sendt den automatiske bekræftelse? eller hvornår sker det?
|
Skrevet den: 22-Juli-2006 kl. 12:01
Bendix skrev:
Er tilmeldingen registreret når tc har sendt den automatiske bekræftelse? eller hvornår sker det?
|
Du får en ordrebekræftelse et par dage senere fra TC
------------- Mvh. Lars
|
Skrevet den: 22-Juli-2006 kl. 13:53
Larxox skrev:
Bendix skrev:
|
|
Hej
jeg bestilte den 13-7-2006 var ca no 20 - 21 jeg har kun fået den
automatisk generet meddelelse, betyder det mon at jeg ikke er registrer i nu, bliver sku lidt urolig.
mvh Jan
|
Skrevet den: 22-Juli-2006 kl. 14:10
jb17j skrev:
Larxox skrev:
Bendix skrev:
|
|
Hej
jeg bestilte den 13-7-2006 var ca no 20 - 21 jeg har kun fået den
automatisk generet meddelelse, betyder det mon at jeg ikke er registrer i nu, bliver sku lidt urolig.
mvh Jan
|
Hej!
Jeg bestilte den 12. og fik en ordrebekræftelse den 14. fra TC på mail.
------------- Mvh. Lars
|
Skrevet af: joho2
Skrevet den: 22-Juli-2006 kl. 14:24
Det samme her.
Jeg tilmeldte mig fælleskøbet d.18. Modtog derefter mail fra recorder.dk med et link til TC's fælleskøbspris på 37PF9731D. Bestilte varen på TC's hjemmeside og fik en ordrebekræftelse den 20. (inkl. besked om 2 ugers leveringstid) fra TC på mail.
|
Skrevet den: 22-Juli-2006 kl. 16:06
Man må jo gå ud fra at recordere har styr på hvem der har tilmeldt sig i hvilken rækkefølge?! Er det ikke dem som får tilmeldingen i første omgang?
|
Skrevet den: 22-Juli-2006 kl. 16:45
Hej Alle
Antal tilmeldinger i alt: 34
/Lars
|
Skrevet den: 22-Juli-2006 kl. 16:47
Bendix skrev:
Man må jo gå ud fra at recordere har styr på hvem der har tilmeldt sig i hvilken rækkefølge?! Er det ikke dem som får tilmeldingen i første omgang? |
Jo, men der er ingen grund til unødig bekymring.
Når i har bestilt/betalt på TC's hjemmeside, så er varen registreret. Ordrebekræftigelser er noget de sidder og sender ud manuelt ind imellem, men de har sikkert travlhed pga. ferien lige nu.
/Lars
|
Skrevet den: 22-Juli-2006 kl. 17:08
Lars skrev:
Bendix skrev:
Man må jo gå ud fra at recordere har styr på hvem der har tilmeldt sig i hvilken rækkefølge?! Er det ikke dem som får tilmeldingen i første omgang? |
Jo, men der er ingen grund til unødig bekymring.
Når i har bestilt/betalt på TC's hjemmeside, så er varen registreret. Ordrebekræftigelser er noget de sidder og sender ud manuelt ind imellem, men de har sikkert travlhed pga. ferien lige nu.
/Lars
|
Det er fjong, ville selvfølgelig bare være sikker på at jeg var blandt den første sending
|
Skrevet den: 22-Juli-2006 kl. 21:52
martin2003 skrev:
Otto, TC skrev:
martin2003 skrev:
Hej.
|
|
Hej Otto.
Tak for dit svar. Det er ret nemt at give dig gode oplysninger, da DVDen er købt via Tapeconnection nemlig Pioneer DVR 630H, og Yamahaen sikkert er en af dine gamle kendinge nemlig 650eren. Og da jeg har betalt 26999,- er der jo passende råd til kablerne efter prisnedsættelsen Mht parabolen, så venter jeg kabler til denne efter jeg har modtaget den. Men hvis du har nogle gode råd modtages de gerne
|
Hej Otto.
Er du på ferie er det OK, men jeg mangler stadigt svar på ovenstående er der nogle andre af jer "nørder" der kan hjælpe mig
|
Skrevet den: 23-Juli-2006 kl. 10:47
Otto: regner du med at få en mere præcis leverings dato fra Philips, eller lyder meldingen bare en uge ekstra eller muligvis lidt mere?
|
Skrevet den: 23-Juli-2006 kl. 16:28
Hej Alle
Fælleskøb af Philips 37PF9731D - Nu kun 24.999,-
Antal tilmeldinger i alt: 36
/Lars
|
Skrevet den: 23-Juli-2006 kl. 21:51
Hej Alle
Antal tilmeldinger i alt: 38
/Lars
|
Skrevet af: Chrissian
Skrevet den: 24-Juli-2006 kl. 01:21
Hajsa,
Uh, hvor jeg glæder mig til, at leverancen går igang! Jæs!, det bliver fedt!,
Men lige et par spørgsmål, jeg håber på nogen vil besvare ,
1: jeg var blandt de 10 første til at bestille, så jeg regner med, at jeg er blandt de 10 første til at få, hvis det nu skulle være sådan, at der ankommer fx 10 til at starte med? Jeg kunne forestille mig, at der må være et slags system i forsendelserne? =)
2: Med et 37PF9731D har jeg vel egentligt ikke brug for et Media Center, da fjernsynet har de fleste features, som et media center besidder? (PMM, USB-port til fx ekstern HDD) Måske med undtagelse af DVD og optagelse af tv til HDD. Men der kan man vel nøjes med en kombineret HD-recorder og DVD. (ca 3000 kr for HDD/DVD mod mindst 10000 kr for et ok-mediacenter). (Så ud fra den konklusion har jeg sparet 7000 på mit 9731, Jæah! )
3: Er der mon en mulighed for, at man kan streame ned til sin eksterne HDD? Altså så man kan optage direkte ned? Eller skal man ha fat i en HDD-recorder monstro?
Nå, men det var alt for nu!
Chrissian
PS Fik jeg nævnt, at jeg glæder mig ubændigt meget til at postmanden kommer med det? For dulen da, hvor jeg glæder mig!!!
|
Skrevet den: 24-Juli-2006 kl. 01:22
Lars: Hvilket nr i køen er jeg egentlig hvis du kan se det?
|
Skrevet den: 24-Juli-2006 kl. 08:41
Bendix skrev:
Lars: Hvilket nr i køen er jeg egentlig hvis du kan se det? |
Du er nummer 29
|
Skrevet den: 24-Juli-2006 kl. 08:45
Chrissian skrev:
Hajsa,
Uh, hvor jeg glæder mig til, at leverancen går igang! Jæs!, det bliver fedt!,
Men lige et par spørgsmål, jeg håber på nogen vil besvare ,
1: jeg var blandt de 10 første til at bestille, så jeg regner med, at jeg er blandt de 10 første til at få, hvis det nu skulle være sådan, at der ankommer fx 10 til at starte med? Jeg kunne forestille mig, at der må være et slags system i forsendelserne? =)
2: Med et 37PF9731D har jeg vel egentligt ikke brug for et Media Center, da fjernsynet har de fleste features, som et media center besidder? (PMM, USB-port til fx ekstern HDD) Måske med undtagelse af DVD og optagelse af tv til HDD. Men der kan man vel nøjes med en kombineret HD-recorder og DVD. (ca 3000 kr for HDD/DVD mod mindst 10000 kr for et ok-mediacenter). (Så ud fra den konklusion har jeg sparet 7000 på mit 9731, Jæah! )
3: Er der mon en mulighed for, at man kan streame ned til sin eksterne HDD? Altså så man kan optage direkte ned? Eller skal man ha fat i en HDD-recorder monstro?
Nå, men det var alt for nu!
Chrissian
PS Fik jeg nævnt, at jeg glæder mig ubændigt meget til at postmanden kommer med det? For dulen da, hvor jeg glæder mig!!!
|
1. De kommer alle, men ellers ja
2. Ja, det kan du undvære, men hvor smart det media halløj er glæder jeg mig nu til at se. Måske er det lavet seriøst, måske er det klasket sammen alt for hurtigt.
3. Nej du kan ikke streame TIL harddisken. Til det skal du stadig have en hdd recorder eller htpc
ps: Jeg glæder mig mere end dig
|
Skrevet den: 24-Juli-2006 kl. 08:54
martin2003 skrev:
martin2003 skrev:
Otto, TC skrev:
martin2003 skrev:
Hej.
|
|
Hej Otto.
|
Hej Otto.
Er du på ferie er det OK, men jeg mangler stadigt svar på ovenstående er der nogle andre af jer "nørder" der kan hjælpe mig
|
Scart fra parabolen (formentligt), Component fra DVD til tv, optisk fra DVD til surround-receiver, coax digital-lyd fra TV til receiver, plus et netværks-kabel til PC'en. Hvis du vil have specifikke råd om hvilket mærke osv. det skal være, så vil jeg gerne have at du sender mig en mail - forummet er ikke beregnet til direkte salg.
------------- Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
|
Skrevet af: Bimsen
Skrevet den: 24-Juli-2006 kl. 09:53
bibihest skrev:
Chrissian skrev:
|
2. Ja, det kan du undvære, men hvor smart det media halløj er glæder jeg mig nu til at se. Måske er det lavet seriøst, måske er det klasket sammen alt for hurtigt.
|
Det er nok lige at tage munden for fuld. Et mediacenter har langt flere muligheder end 37PF9731 + PMM. Dermed ikke sagt at man ikke kan undvære det. Men det er jo en diskussion der hører til i en helt anden tråd.
|
Skrevet af: Brian F
Skrevet den: 24-Juli-2006 kl. 12:55
Hej Otto
Er det muligt at lave et tilbud på en ISF-kalibrering, nu når skærmene er ankommet til Jer. Det vil jo være noget nemmere for Jer, at gøre det på
værkstedet, end hos en ?
Hilseb Brian
|
Skrevet af: Chrissian
Skrevet den: 24-Juli-2006 kl. 13:07
bibihest skrev:
ps: Jeg glæder mig mere end dig
|
Ej, det tror jeg virkelig ikke du gør... Jeg glæder mig helt op til månen nemlig!
|
Skrevet den: 24-Juli-2006 kl. 20:04
Er der nogle som kan be eller afkræfte rygterne om ClearLcd ikke virker ved hd signaler.
|
Skrevet den: 24-Juli-2006 kl. 21:46
Hej Alle
Antal tilmeldinger i alt: 40
/Lars
|
Skrevet af: fltk
Skrevet den: 25-Juli-2006 kl. 08:27
Bendix skrev:
Er der nogle som kan be eller afkræfte rygterne om ClearLcd ikke virker ved hd signaler. |
Det gør det desværre ikke ifølge en test af 42PF9831 i juninummeret af det tyske Video.
Flemming
|
Skrevet den: 25-Juli-2006 kl. 08:34
fltk skrev:
Bendix skrev:
Er der nogle som kan be eller afkræfte rygterne om ClearLcd ikke virker ved hd signaler. |
Det gør det desværre ikke ifølge en test af 42PF9831 i juninummeret af det tyske Video.
Flemming
|
Vi søgte lidt rundt på det i går og fandt et par steder hvor der stod at 42PF9831 ikke kunne, men vi fik også fortalt at det virker på 32PF9731D og det får vi lige dobbelchecket :)
Men vi kan ikke finde noget om 37"'eren og hvordan det er ved den, så vi håber stadig at det vil virke
|
Skrevet af: nifo
Skrevet den: 25-Juli-2006 kl. 10:59
Jeg er tæt på at bestille med her - men kommer jo så til at savne HDMI i min sony-dvd-optager.
Har philips et HD-optager-produkt der matcher TV'et?
|
Skrevet den: 25-Juli-2006 kl. 11:08
nifo skrev:
Jeg er tæt på at bestille med her - men kommer jo så til at savne HDMI i min sony-dvd-optager.
|
Ja og nej. Der kommer muligvis en DVDR9100 som vil være et godt match til dette TV.
|
Skrevet den: 25-Juli-2006 kl. 11:21
Skrevet af: Zuluop
Skrevet den: 25-Juli-2006 kl. 15:29
nifo skrev:
|
Hvad mener du med at du kommer til at savne din Sony HDMI Optager? Kan en Sony HX1010 med HDMI ikke spille sammen med et Philips 37PF9731D ?? Den kombination lyder da ellers som noget af det bedste
|
Skrevet den: 25-Juli-2006 kl. 15:30
Lige et spørgsmål til Fælleskøbet:
Når man bestiller skal man så betale upfront eller kan man nøjes med at bestille til afhentning også betale når man afhenter i forretningen?
PFT, Zuluop
|
Skrevet den: 25-Juli-2006 kl. 15:31
Zuluop skrev:
Lige et spørgsmål til Fælleskøbet:
Når man bestiller skal man så betale upfront eller kan man nøjes med at bestille til afhentning også betale når man afhenter i forretningen?
PFT, Zuluop
|
Du kan selv vælge hvordan du vil betale, der er en boks til info. Der beskriver du bla din betalings måde.
|
Skrevet den: 25-Juli-2006 kl. 15:56
Zuluop skrev:
nifo skrev:
|
Hvad mener du med at du kommer til at savne din Sony HDMI Optager? Kan en Sony HX1010 med HDMI ikke spille sammen med et Philips 37PF9731D ?? Den kombination lyder da ellers som noget af det bedste
|
Det var min formulering der var elendig:
Jeg har en Sony 710 (den uden HDMI) - så jeg kommer til at savne en HD-optager MED HDMI.
Og da jeg foretrækker samme mærker er mine valg vel begrænset?
|
Skrevet den: 25-Juli-2006 kl. 16:07
nifo skrev:
Zuluop skrev:
nifo skrev:
|
|
Det var min formulering der var elendig:
Jeg har en Sony 710 (den uden HDMI) - så jeg kommer til at savne en HD-optager MED HDMI.
Og da jeg foretrækker samme mærker er mine valg vel begrænset?
|
Klart at dit valg så bliver begrænset.....jeg har samme mening mht. mærker normalt, men PT er der vel næppe meget bedre at hente end Sony HX1010 der har fået super anmeldelser alle vegne.
.....du kommer nok til at vente lidt tid på en ny Cineos HD recorder.....
Zuluop
|
Skrevet den: 25-Juli-2006 kl. 16:13
Jeg er slet ikke uenig, men mit problem er at henter jeg en Sony 1010 så skal det jo også være et Sony TV ;)
Og så springer jeg jo IKKE på philips-fælleskøbet som ellers lokker vildt
|
Skrevet den: 25-Juli-2006 kl. 16:15
nifo skrev:
Jeg er slet ikke uenig, men mit problem er at henter jeg en Sony 1010 så skal det jo også være et Sony TV ;)
Og så springer jeg jo IKKE på philips-fælleskøbet som ellers lokker vildt |
Tjaaa....det er jo op til dig....men fordi Philips har lavet et godt fjernsyn er det jo ikke sikkert at de laver en god HD recorder så hvorfor ikke bryde med din regel og køb det bedste fra Sony og Philips
|
Skrevet af: agger
Skrevet den: 25-Juli-2006 kl. 19:26
hej
jeg har en philips pf379830 og en sony optager 710 og en 910 de kører perfekt med philips når du instaler kanalerne er de som på tv automatisk så det gør ikke noget med sony og philips sammen bare ok
hilsen agger
|
Skrevet den: 26-Juli-2006 kl. 09:11
Så er det idag vi skulle have haft tv'et .
OTTO: Er der nyt om leverings tidspunktet? Jeg kan se på jeres hjemmeside skriver i stadig den. 26
|
Skrevet af: Rune, TC
Skrevet den: 26-Juli-2006 kl. 09:38
Bendix skrev:
OTTO: Er der nyt om leverings tidspunktet? Jeg kan se på jeres hjemmeside skriver i stadig den. 26 |
Det er en fejl, jeg retter med det samme. Levering forventes at begynde i starten af august, men det er upræcist hvor mange der kommer, og indtil videre har vores leverandører ikke vist sig som specielt gode til at overholde de opgivne leveringstider, så det mest korrekte jeg kan sige er: De kommer når de kommer, og vi får leveret først. Præcist hvornår det sker er der reelt ingen der ved med 100% sikkerhed.
Jeg har aldrig fået en mere bekræftet, håndfast og skråsikker leveringsdato på et fladskærms-tv end dén Philips gav mig omkring den 26. juli (den var oppe og vende hos logistik-chefen), NETOP fordi jeg vidste at leveringstider på fladskærms-tv generelt er som vinden blæser, og derfor ville jeg være sikker. Det har så bare vist sig at intet er sikkert når det gælder leveringstider på fladskærms-tv - derfor KAN jeg ikke love med sikkerhed hvornår I får jeres tv. Jeg ville gerne kunne, for usikkerheden koster os penge, men det bedste jeg kan sige er som sagt at da vi får leveret først, er det stadig hos os man skal lægge sin bestilling hvis man vil have hurtig levering - også selv om "hurtig levering" oftest ikke er så hurtig som forventet - specielt ikke når det gælder ny-lanceringer.
OBS! Jeg kom til at bruge en kollegas brugernavn - ovenstående er skrevet af Otto, TC.
|
|