Print side | Luk vindue

Hvilke 3d briller til Philips tv?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=134505
Udskrevet den: 08-Maj-2025 kl. 14:05

Emne: Hvilke 3d briller til Philips tv?
Skrevet af: Susperia
Emne: Hvilke 3d briller til Philips tv?
Skrevet den: 30-August-2014 kl. 15:14
Hej.
Håber nogle kan hjælpe lidt her.

Jeg har købt et Philips 55PFL4508T til soveværelset, og jeg kan ikke finde de 3D briller nogle steder som høre til (PTA518)(PTA508)

Mener at have læst engang, at man godt kunne bruge andre mærker på nogle tv.
Jeg har et LG 60PM680T i stuen, men de briller ser desværre ikke ud til at virke på det Philips.

Så er der ikke en, som måske lige kender til nogle andre som virker på, eller bare ved hvor jeg kan få fat i de originale

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 30-August-2014 kl. 17:30

Vil da stærkt gå ud fra, at en henvendelse til forhandler af mærket vil kunne løse problemet.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: Susperia
Skrevet den: 30-August-2014 kl. 17:38
Nu tænkte jeg også at et hifi forum måske kunne hjælpe.
Det kunne jo være at der var en som lige sad og brugte feks et par Samsung briller på et Philips tv.

Men hvis det er holdningen på et forum, at man faktisk ikke skulle kunne spørge, så kan jeg egentlig ikke se formålet med det?

Så jeg beklager, at jeg kom med et spørgsmål her på siden.

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 30-August-2014 kl. 17:46

Hvis man mangler det, så er det, så er det IMHO hurtigst hos en forhandler, i stedet for at vente et ukendt tidsrum. Derfor.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 30-August-2014 kl. 18:33
Der findes flere tilgange. Hvis en herinde ligger inde med et passende sæt briller, er det hurtigere Tongue

Skrevet af: bentpetersson
Skrevet den: 30-August-2014 kl. 19:49
PTA 508 kan nemt købes på amazone.de. Både nye og brugt.

Jeg har købt ekstra 3D briller til mit Samsung Tv og opdagede der fandtes forskellige briller til hver Samsungmodel, så jeg tvivler på at andet fabrikat og model kan benyttes. Men kun aktive 3D briller kan benyttes til dit.

-------------
Med venlig hilsen
bentpetersson

Print side | Luk vindue