Print side | Luk vindue

Samsung HU8505 Netflix virker ikke ?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: LED TV - LCD TV
Forumbeskrivelse: Forum for LED TV - LCD TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=135009
Udskrevet den: 25-Maj-2025 kl. 15:53


Emne: Samsung HU8505 Netflix virker ikke ?
Skrevet af: iceman24
Emne: Samsung HU8505 Netflix virker ikke ?
Skrevet den: 21-September-2014 kl. 17:24
Har købt mig et Samsung HU8505 dog kan jeg ikke få netflix til at virke..


hver gang jeg starter den op siger den bare fejl og når jeg prøver at fejlsøge så skriver den der er ingen forbindelse til Netflix Servere men jeg har internet adgang den er der grøn ved..

nogen der har en ide ?

j



Svar:
Skrevet af: torbenan
Skrevet den: 21-September-2014 kl. 17:59
Hvis det er en helt nyt TV så vent 24 timer. Ved ikke hvorfor, men det var det der skulle til på mit H7005.


Skrevet af: iceman24
Skrevet den: 21-September-2014 kl. 18:58
super tak vil jeg prøve.. det er helt nyt stod i kø i 40 min i morges :-)

undrede mig lidt da jeg ikke engang når at komme til log-in



Skrevet af: Bladerunner
Skrevet den: 21-September-2014 kl. 22:12
Jeg havde prik det samme problem med mit 7505.
Opdaterede firmware og endte også med en strøm af og på.
Nu spiller det bare max Smile


Skrevet af: iceman24
Skrevet den: 21-September-2014 kl. 22:38
hmm jeg kan sgu ikke få liv overhovedet nu.... prøvede at nulstille Smart Hub endda to gange det har bare resulteret i SORT SKÆRM når jeg starter app'en den viser hverken den røde skærm eller ligende...

kan det passe Netflix app kun fylder 64 kb ?? det står der nemlig når jeg tjekker inde under app video katagori.

mit 8505 opdaterede ved første opstart til nyeste firmware 1160, sjovt nok er den nyeste på samsung.dk 1156

vil det hjælpe at nulstille hele tv'et


Skrevet af: Bladerunner
Skrevet den: 22-September-2014 kl. 07:34
Har du haft taget strømmen helt ?


Skrevet af: iceman24
Skrevet den: 22-September-2014 kl. 19:51
prøvede at tage strømmen fra tv'et hvilket resultere i at Netflix starter fint op og kører som den skal..

Dog virker det så ikke igen hvis man går ud af programmet og åbner den igen så er der bare sort skærm...




Skrevet af: Allan m
Skrevet den: 22-September-2014 kl. 20:29
hvis man er i tvivl om NETFLIX virker , så brug denne side :-)

http://downdetector.dk/



Skrevet af: iceman24
Skrevet den: 22-September-2014 kl. 20:31
det er ikke netflix der er problemer med da det virker på PS4 og alle andre af mine enheder

overvejer at prøve og nulstille mit tv helt og se om det løser problemet


Skrevet af: Bladerunner
Skrevet den: 22-September-2014 kl. 22:26
Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

prøvede at tage strømmen fra tv'et hvilket resultere i at Netflix starter fint op og kører som den skal..

Dog virker det så ikke igen hvis man går ud af programmet og åbner den igen så er der bare sort skærm...

Mystisk..... jeg kan bekræfte at Netflix app er på sølle 64k.

Min siger 29/8 - V4.07461


Skrevet af: iceman24
Skrevet den: 22-September-2014 kl. 23:10
forstår simpelthen ikke den ikke kører... og jeg kan sgu ikke finde ud af og nulstille hele tv'et, kan kun nulstille Smart HUB... problemet med Netflix går i sort kom efter jeg nulstillede Smart HUB

kan man ikke nulstille hele tv'et ?


Skrevet af: Bladerunner
Skrevet den: 23-September-2014 kl. 12:05
Jeg tror du skal installere denne opdatering hvis du ikke har gjort det:

http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=UNI_DK&CttFileID=5736261&CDCttType=FM&ModelType=N&ModelName=UE55HU8505Q&VPath=FM/201408/20140808145521801/T-GFP9DEUC_1151.7.exe - Opgraderingsfil (USB)
All Windows, 1014.49 MB, exe, Multisprogdisplay
Version : 1151.7
2014.08.08 tooltipbox

Jeg er med på at den opgraderede til 1160 under installation men jeg skulle lægge en fix på i samme størrelse som denne før mit TV virkede som det skulle.



Skrevet af: iceman24
Skrevet den: 23-September-2014 kl. 12:58
Okay jamen det skader vel ikke at prøve. Men hvorfor er version nummeret mindre end det den lige hat opdateret til


Skrevet af: Bladerunner
Skrevet den: 23-September-2014 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

Okay jamen det skader vel ikke at prøve. Men hvorfor er version nummeret mindre end det den lige hat opdateret til

Godt spørgsmål - det virker som om at den nye (lille) update ikke har verificeret at den store bundle patch er på.

Det er muligt det giver nogle udfordringer at lægge den på nu hvor der er en nyere patch registreret.

Jeg gætter på at din 1160 patch svarer til den 2160 patch jeg fik på for et par dage siden.
Det tog kun i omegnen af 10-15 sekunder at lægge den på så den er meget lille.

Jo mere jeg tænker over det kom mit tv ikke til at fungere 100% før jeg havde lagt den store monsterpatch på så jeg tror ikke der er nogen vej udenom.
Så hvis den nægter at acceptere den grundet 1160 skal du nok have fat i Samsung.


Skrevet af: Bladerunner
Skrevet den: 27-September-2014 kl. 09:47
Hva' så Iceman.... har du fået det til at virke ?


Skrevet af: Cutler
Skrevet den: 05-December-2014 kl. 21:04
Har netop købt et Samsung UHD TV og har nøjagtig samme problem som beskrevet i denne tråd. Nogen der fandt en løsning på problemet?

På forhånd tak


Skrevet af: Bladerunner
Skrevet den: 06-December-2014 kl. 15:17
Oprindeligt skrevet af Cutler Cutler skrev:

Har netop købt et Samsung UHD TV og har nøjagtig samme problem som beskrevet i denne tråd. Nogen der fandt en løsning på problemet?

På forhånd tak

Har du lagt den patch på, der fylder >1 GB ?



Print side | Luk vindue