Print side | Luk vindue

Lissau California defekt

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Projektorer
Forumbeskrivelse: Projektor og lærred
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=135056
Udskrevet den: 23-December-2024 kl. 21:32

Emne: Lissau California defekt
Skrevet af: sumolounge
Emne: Lissau California defekt
Skrevet den: 23-September-2014 kl. 19:29
Hej folkens.

Har et problem med mit Lissau California lærred. Det har virket upåklageligt indtil for nyligt hvor det ikke ville rulle op eller ned mere. Der er strøm på og motoren starter, men har næsten ingen trækkraft så den står blot og brummer. Lærredet er over reklamations tiden, og Lissau svarer ikke på mails, så håbede lidt at der var nogen der havde prøvet det samme herinde. Har ikke prøvet at ringe til dem endnu, men det må bliver nødvendigt hvis ingen kender til det.

Håber i har lidt input.

Tak :)
Jonas

Svar:
Skrevet af: Just Curious
Skrevet den: 26-September-2014 kl. 00:11
Jeg tror Lissau forventer at du kontakter din leverandør direkte for rigtig vej gennem garantisystemet
nu har jeg ikke selv haft et  California lærred i hænderne, men hvis det er monteret med en af de alm. motorer som Lissau normalt bruger så er det helt sikkert en Somfy model og de giver normalt mellem 3 og 5 år garanti på deres motorer. 

Hvis du har serie nr. og kvittering på lærredet og du vælger at ringe direkte så er jeg ret sikker på at Lissau vil hjælpe dig, om ikke andet så ihvertfald pege dig i den rigtige retning .. 

Held og lykke med opkaldet.

-------------
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W

Print side | Luk vindue