YouseePlay og TV2
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=135581
Udskrevet den: 19-Februar-2025 kl. 00:38
Emne: YouseePlay og TV2
Skrevet af: ceefive
Emne: YouseePlay og TV2
Skrevet den: 17-Oktober-2014 kl. 16:53
"Tag alle dine kanaller med overalt" - men TV2 mangler. Yousee support fortæller man ikke har rettigheder til det - det mangler de lige at fortælle synes jeg. www.youseeplay.dk viser TV2 og redaktionen anbefaler endda man ser "Breinholt og Venner" fra arkivet - men du skal bare logge ind først - når du har gjort det forsvinder alt fra TV2 hovedkanalen. News og Charlie er der dog. Men når det er sagt så synes jeg det virker fint. Funderer på om "overalt" er i hele Danmark kun - eller det også virker når man er i udlandet :)
|
Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 17-Oktober-2014 kl. 17:39
Overalt er i DK, FO og Gr, øvrige lande er lukket. Det virker i en måned på andet net. Alle betingelser m.v er at finde hos udbyderen, så læs det der. TV2 virker kun på en af udbyderens forbindelser.
------------- Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 17-Oktober-2014 kl. 17:46
ceefive skrev:
"Tag alle dine kanaller med overalt" - men TV2 mangler. Yousee support fortæller man ikke har rettigheder til det - det mangler de lige at fortælle synes jeg. www.youseeplay.dk viser TV2 og redaktionen anbefaler endda man ser "Breinholt og Venner" fra arkivet - men du skal bare logge ind først - når du har gjort det forsvinder alt fra TV2 hovedkanalen. News og Charlie er der dog. Men når det er sagt så synes jeg det virker fint. Funderer på om "overalt" er i hele Danmark kun - eller det også virker når man er i udlandet :) |
Anbefalingen af Breinholt er Live-udsendelsen i aften.
|
|