Print side | Luk vindue

Bruger i Giges Verdens-univers

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Bruger til bruger
Forumbeskrivelse: Emner der ikke passer ind i de øvrige fora
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=135614
Udskrevet den: 28-April-2024 kl. 15:52


Emne: Bruger i Giges Verdens-univers
Skrevet af: bruger udmeldt 27
Emne: Bruger i Giges Verdens-univers
Skrevet den: 18-Oktober-2014 kl. 18:17



Svar:
Skrevet af: SosFarum
Skrevet den: 18-Oktober-2014 kl. 18:24
Kigger kun i køb/salg som desværre er det eneste den nye ejer ikke har formået at ødelægge.....

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=94576&title=sos-bio" rel="nofollow - Min bio
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=114874&title=forstrkere-med-home-theater-input" rel="nofollow - HT input


Skrevet af: bruger udmeldt 27
Skrevet den: 18-Oktober-2014 kl. 18:54
.


Skrevet af: strandvasker
Skrevet den: 18-Oktober-2014 kl. 21:37
Det var de "kabelreligiøse" der drev mig bort fra h4a, jeg kan simpelthen ikke acceptere at et forum beregnet til VIDENsdeling skal have lov at blive ødelagt af tilfældige påstande og fantasier - specielt ikke når selvsamme mennesker stritter hårdnakket imod enhver form for efterprøvning/vidensindsamling. 

Kombinér det med en ejer med temmeligt tvivlsomme beslutninger og meget lidt flair for at drive et forum og valget var let.


Skrevet af: bruger udmeldt 27
Skrevet den: 18-Oktober-2014 kl. 22:40
.


Skrevet af: javilha
Skrevet den: 26-Oktober-2014 kl. 14:10
Bruger 4all og er helt tilfreds med siden.

-------------
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*


Skrevet af: jan203
Skrevet den: 26-Oktober-2014 kl. 14:21
Bruger det jævnligt og er godt tilfreds.
specielt køb/salg som jeg syntes er meget bedre end på recordere.

-------------
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 06-November-2014 kl. 11:43
Jeg kigger også ind jævnligt. Som stereo-mand er det en ganske fornuftig side. At jeg så ikke bryder mig om måden siden drives på er så en anden side - men hvad pokker, HIFI4ALL er ikke den eneste side der drives mærkeligt.

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: slumbert
Skrevet den: 21-Januar-2015 kl. 15:49
Jeg ved den er gammel den her tråd...

Jeg bruger ret sjældent hifi4all, men har stadig min brugerkonto. Der er noget galt med den måde forum drives på, som de fleste nok kan se hvis se hvis man googler hifi4all. Der er beskrivelser på trustpilot, som siger det hele. Det var engang en rigtig god side og jeg var nok aldrig kommet til Recordere.dk, hvis det ikke havde været for Mikkel G. 

Der var tidligere en tråd på Nerds.dk hvor hifi4all blev debatteret livlig og Mikkel G. virkeligt blev udstillet. Sørgeligt nok mest af ham selv da han deltog i tråden med nogle meget bizarre indlæg. Folkene på Nerds.dk har siden været så venlige at slette tråden. Det var den tråd der fik mig til at søge væk fra Hifi4all 


-------------
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål



Skrevet af: bruger udmeldt 27
Skrevet den: 19-Februar-2015 kl. 10:27
.


Skrevet af: bruger udmeldt 27
Skrevet den: 27-April-2015 kl. 22:39
.


Skrevet af: javilha
Skrevet den: 28-April-2015 kl. 17:34
.....og det er den såmænd stadig. Mikkel er ved at arbejde med siden pga noget tidligere hacking på siden.

-------------
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*


Skrevet af: bruger udmeldt 27
Skrevet den: 28-April-2015 kl. 23:00
.


Skrevet af: strandvasker
Skrevet den: 29-April-2015 kl. 06:30
Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:

.....og det er den såmænd stadig. Mikkel er ved at arbejde med siden pga noget tidligere hacking på siden.
Smiley'en siger egentlig det hele, det er ikke så tit man hører om at et website er blevet lagt ned og det efterfølges af en smiley.. LOL


Skrevet af: bruger udmeldt 27
Skrevet den: 29-April-2015 kl. 15:15
.


Skrevet af: slumbert
Skrevet den: 29-April-2015 kl. 15:47
Man frygter jo lidt at "administratorteamet" har kørt siden i sænk, eller blot lukket den i frustrationsstraf over de uartige brugere som bare ikke vil rette ind, men i stedet bliver ved med at støje.




-------------
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål



Skrevet af: bruger udmeldt 27
Skrevet den: 29-April-2015 kl. 19:37
.


Skrevet af: gasolin
Skrevet den: 23-November-2015 kl. 01:53
Tillader mig at skrive et indlæg i denne gamle tråd.

Er blivet nægtet adgang til at skrive i forummet og vil bare sige 
at mikkel G er en underlig letter mentalt forstyret person (kender dog ikke 
mikkel personligt)

Han tillader sig at ændre priser i køb salg bytte sektionen og føler 
han har en besættelse med at skulle ændre overskrifter hvis de
ikke er minimalistiske nok, det har han ikke kun gjort ved mig men med mange andre
og  han lukker tit en tråd såfrem dem der deltager i tråden har en anden mening 
end han selv har, ja selv slette tråde links med mere kan han også finde på.

Rette knappen er for længst fjernet så laver man skrive fejl kan man ikke ændre det og hvis 
han retter i det man har skrevet kan man ikke ændre det så frem det ikke passer med det man 
først skrev

Han forhindre folk i skrive i ældre tråde da de er lukket og i det hele taget 
ikke gavner forummet fordi så snart man har holdninger,meninger som skiller sig ud fra
sin egen, så bliver tråden lukket eller slettet(svært på den måde at starte en ordenlig diskution), 
han blander sig for meget i forummet,så meget at der konstant er en masse små ting 
der irritere og som ikke gavner forummet, hvorfor skal han f.eks hele tiden 
ændre overskrifter?


Skrevet af: Jonas_h
Skrevet den: 23-November-2015 kl. 02:55
Jeg bruger aldrig siden mere. Synes forumaktivitet er meget lav og så er Mikkel Gige ikke lige min kop te. Som en anden har skrevet, skriver han tit forkerte ting og forsvarer det bagefter med at han jo skal skrive det så Hr og Fru Danmark også forstår det.

Er også tit i chok over måden han driver siden på. Et eller andet sted tror jeg han ser Hifi4All som en form for 'Hifi-blad' hvor folk kan stille spørgsmål til en brevkasse og få et enkelt svar. At han så har en meget specifil mening til hvordan spørgsmål skal stilles og besvares, gør ikke tingene nemmere.

Heldigvis findes der andre danske og internationale fora :) tankevækkende at ikke ét af dem drives som hifi4all bliver drevet.


Skrevet af: André S
Skrevet den: 23-November-2015 kl. 05:32
Jeg kommer altid til og tænke på Kim Jong Un når man høre om hans magtliderlighed.


Skrevet af: javilha
Skrevet den: 23-November-2015 kl. 16:49
Gasolin, at en tråd er lukket, betyder ikke, at man ikke kan få adgang.
Man skal bare skrive en pm til ham, om at få en tråd åbnet igen. Er tråden
ikke din egen, så skriver man bare til trådstarter om denne ikke kan bede Mikkel om at åbne den.

-------------
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*


Skrevet af: Jonas_h
Skrevet den: 23-November-2015 kl. 16:54
Javilha: Har Mikkel egentligt nogensinde argumenteret for hvorfor det skal være sådan? Altså tråde lukkes osv?


Skrevet af: javilha
Skrevet den: 23-November-2015 kl. 17:05
Ja, det har han da. Grunden er, at når en tråd har stået urørt i ca 3 mdr, så lukkes den. Men den kan som sagt åbnes igen ved forespørgsel.

-------------
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*


Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 23-November-2015 kl. 17:08
Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:

Gasolin, at en tråd er lukket, betyder ikke, at man ikke kan få adgang.
Man skal bare skrive en pm til ham, om at få en tråd åbnet igen. Er tråden
ikke din egen, så skriver man bare til trådstarter om denne ikke kan bede Mikkel om at åbne den.


Ja, det lyder da nemt og overhovedet ikke omstændigt...


Skrevet af: CARS10
Skrevet den: 23-November-2015 kl. 17:12
Ja så røg Henrik Stevn ud igen. Denne gang pga. dobbelt profil hvor han kaldte sig Lasseek, men han dummede sig og Mikkel opdagede det. Mht. Gasolin så bad han jo selv om det.
   carsten


Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 23-November-2015 kl. 17:31
Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:

Ja, det har han da. Grunden er, at når en tråd har stået urørt i ca 3 mdr, så lukkes den. Men den kan som sagt åbnes igen ved forespørgsel.


Det Gasolin taler om, er de tråde Mikkel lukker, fordi debatten ikke passer herren...

M.v.h.


Skrevet af: bruger udmeldt 27
Skrevet den: 23-November-2015 kl. 18:13
Hva søren, er Gige også herovre ?

Tror bare jeg smutter


Skrevet af: armani-thomas
Skrevet den: 23-November-2015 kl. 18:41
" Ja, det har han da. Grunden er, at når en tråd har stået urørt i ca 3 mdr, så lukkes den. Men den kan som sagt åbnes igen ved forespørgsel. "

Kalder du det et argument? Kan ikke helt få øje på det


Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 23-November-2015 kl. 20:39
Jeg bruger markedssektionen. Jeg har bogmærkede søgninger som jeg kigger på nogle gange om ugen.

For fire uger siden fik jeg en Marantz SR6004 for en plov


Skrevet af: Jonas_h
Skrevet den: 24-November-2015 kl. 02:49
Armani: Jeg tænkte det samme :) jeg har stadig ikke hørt et argument om hvorfor det er sådan.


Skrevet af: slumbert
Skrevet den: 24-November-2015 kl. 08:31
Han sletter alle spor efter egne fejl. På tidspunkt skrev han en anmeldelse af Acoustic Lab Zeta 2.0, som fik ret god kritik. Vist nok et anbefalet køb med på vejen. Det var selvom liste prisen var på over 2500!

Det faldt selvfølgelig lidt til jorden det Zeta 2.0 blev sat til salg i Aldi for 500 sættet og da folk blev bevidste om at de små enheder var de samme som i Logitech z-2300. Det satte Mikkels flotte ord om lyden lidt i perspektiv, så annoncen forsvandt!




-------------
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål




Print side | Luk vindue