Print side | Luk vindue

iCloud Drive billeder

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=135673
Udskrevet den: 24-November-2024 kl. 08:48

Emne: iCloud Drive billeder
Skrevet af: AlexSmedegaard
Emne: iCloud Drive billeder
Skrevet den: 20-Oktober-2014 kl. 22:03
Hej.

Har jeg totalt misforstået dette?

Kan jeg ikke nu, med 10.10 og iOS 8.1 have mit fulde iPhoto bibliotek i skyen på tværs af enheder, og den bruger de 200 GB jeg har købt i skyen.

I så fald, hvordan?

Vh. Alex. 

Svar:
Skrevet af: AndersKjergaard
Skrevet den: 20-Oktober-2014 kl. 22:14
Så vidt jeg ved bliver Photos app'en til 10.10 først opdateret til foråret. Men det skulle virke på 8.1. Jeg har dog heller ikke adgang til billederne på icloud.com endnu.

/Anders

Skrevet den: 21-Oktober-2014 kl. 08:18
Nu er der adgang onlineSmile

Skrevet af: act_dk
Skrevet den: 21-Oktober-2014 kl. 09:07
Slå det til i iOS under indstillinger -> iCloud -> Fotos -> iCloud-fotobibliotek (beta)

De anbefaler stadig du har en anden backup, da det er en beta.

Skrevet af: kim.t
Skrevet den: 21-Oktober-2014 kl. 09:10
De må snart til at smide noget mere gratis plads i posen. Gider ikke betale for det for 4 personer i hustanden

-------------

Skrevet af: Munkieftw
Skrevet den: 21-Oktober-2014 kl. 09:27
Jeg har ikke sat mig helt ind i denne iOS.

Men meningen med iCloud Drive, iOS8 samt Yosemite.

Er det sådan man kan tage et billede med sin iPhone - som den smider op i skyen. Så det kun ligger i skyen?

For der har jo længe været iCloud Photostream. Som smed det ud til alle ens icloud enheder.

Eller misforstår jeg noget?

-------------
Samsung - UE65ES8005U - Benq W1070 - Pioneer VSX-827-K - Synology DS1815+ - iPhone 6S - Philips Hue - Nvidia Shield TV

Skrevet den: 21-Oktober-2014 kl. 09:38
Dine billeder er nu synlige på iCloud fra en computer. Du kan samtidig sætte din IOS enhed op til at smide org. billeder op på iCloud og så kun beholde en komprimeret version på din IOS for at spare plads.

Men hvis man generelt har backup af sin IOS, og begynder at smide billeder op, så er 5GB ikke meget plads.

-------------

Skrevet af: Munkieftw
Skrevet den: 21-Oktober-2014 kl. 09:48
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Dine billeder er nu synlige på iCloud fra en computer. Du kan samtidig sætte din IOS enhed op til at smide org. billeder op på iCloud og så kun beholde en komprimeret version på din IOS for at spare plads.

Men hvis man generelt har backup af sin IOS, og begynder at smide billeder op, så er 5GB ikke meget plads.

Altså synlige via iCloud.com - eller iCloud Drive? Som addin i den almindelig windows explorer?

Eller den som hedder iCloud Fotos?

-------------
Samsung - UE65ES8005U - Benq W1070 - Pioneer VSX-827-K - Synology DS1815+ - iPhone 6S - Philips Hue - Nvidia Shield TV

Skrevet den: 21-Oktober-2014 kl. 09:52
Oprindeligt skrevet af Munkieftw Munkieftw skrev:

Altså synlige via iCloud.com - eller iCloud Drive? Som addin i den almindelig windows explorer?

Synlige via iCloud.com - så du kan logge på hvilken som helst computer via dit apple-id og se billeder.
indstillingen ligger under Indstillinger -> iCloud -> Fotos -> iCloud-fotobibliotek (beta).
Hvis du slår det til vil det også være her du kan se status på upload (som en tynd blå streg)

-------------

Skrevet den: 21-Oktober-2014 kl. 09:53
Oprindeligt skrevet af Munkieftw Munkieftw skrev:

På icloud.com under Fotos :)

Print side | Luk vindue