Print side | Luk vindue

Dynaudio Focus 600 XD

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Brugeranmeldelser
Forumbeskrivelse: Anmeldelser skrevet af brugere på recordere.dk
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=136222
Udskrevet den: 23-April-2024 kl. 12:52


Emne: Dynaudio Focus 600 XD
Skrevet af: SVP03
Emne: Dynaudio Focus 600 XD
Skrevet den: 13-November-2014 kl. 13:48
Jeg får leveret mine nye 600 XD senere i dag.
Jeg lægger en hurtig anmeldelse op i dag kl 23:00 med billeder.


-------------
SVP03



Svar:
Skrevet af: miko
Skrevet den: 13-November-2014 kl. 14:17
ClapVi glæder os!
Spiller de virkelig ned i 20hz, som de er specificeret til?


-------------
Marantz sr7005 ud5005 Behringer A500 Dynaudio Focus 260 Focus 210c. Panasonic AX800


Skrevet af: SKC3361
Skrevet den: 13-November-2014 kl. 14:56
Fedt - tillykke med dem! Det var klart messens strste overraskelse i mine øre! Klassisk Dynaudio lyd bare med mere af det hele....

Jeg går ud fra at de skal stå i en stå, eller vil du benytte dem i hjemmebio sammenhæng også?


Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 13-November-2014 kl. 19:21
De spiller ned i 20 hz
Det er stand alone i biffen.

-------------
SVP03


Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 13-November-2014 kl. 19:43
Her er lige udpakning og opstilling.
Sonos vieker og USB til COAX via PC virker.
Har sat den op til at sende op til 24 bit 192 khz ud, men kan ikke lige se hvad der sendes ud af COAX, men SACD afspillet fint i både media player og iTunes.
 
De lyder pisse godt og meget klart uden nogen form for forvrængning ved højt lydtryk.
De går også dybt, men man er nok forvent med et større tryk i mellemgulvet.
 
Nu skal der lige plejes familie, så ryger jeg og lytter nærmere senere.
 
Mangler mine COAX Supra kabler, så kan ikke prøve fra Oppoen endnu.
 
De er i fin kvalitet, det tog 1 time, så var det hele op at køre.
 
Kassen båret ned
 
 
USB til COAX digital
 
 
Trukket ud af kassen
 
 
Fødder monteres
 
 
Sat på ret køl
 
 
Bagside
 
 
USB til COAX
 
 
Uden frontstof
 
 
Med frontstof
 
 


-------------
SVP03


Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 13-November-2014 kl. 21:48
Fik flyttet subs så Dynaudio kunne placeres bedre,.
Nu spiller de altså bare med den dybde de kan og helt præcist perspektiv hvor hvert instrument kan placeres.
Der er kæmpe forskel på mp3 3xx filer og FLAC filer.
Kan ikke se om hvad der sendes ud af USB Coax andet end jeg har sat max til 24 bit 192 khz.
Men SACD afspilles også meget fint, men har ikke lige en SACD og CD præcis i samme version.
Jeg har tendens til at skrue for højt op, fordi det lyder så rent, men nu kan jeg sgu mærke det som hylen som når man har været til koncert.

-------------
SVP03


Skrevet af: jan203
Skrevet den: 13-November-2014 kl. 22:13
Det er nogle lækre højtaler du har anskaffet dig.
Mht volumenkontrol er det indbygget så du kan koble en afspiller direkte til og så styre det med fjernbetjening.

-------------
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.


Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 13-November-2014 kl. 22:26
Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

Det er nogle lækre højtaler du har anskaffet dig.
Mht volumenkontrol er det indbygget så du kan koble en afspiller direkte til og så styre det med fjernbetjening.


Jep der følger en lille fjernbetjening med, med volumen, mute, on off, indgangsvælger.



-------------
SVP03


Skrevet af: jan203
Skrevet den: 13-November-2014 kl. 22:46
Det er jo super og egentlig også fornuftig pris når forstærkere kan spares. Gad vide om der kommer en tilsvarende center.

-------------
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.


Skrevet af: jan203
Skrevet den: 13-November-2014 kl. 22:49
? Hvordan kobles de egentlig til suround hvis man vil det.

-------------
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.


Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 13-November-2014 kl. 22:57
Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

? Hvordan kobles de egentlig til suround hvis man vil det.

Analog coax ind enten direkte eller via transmitter. Måsk også coax digital PCM signal, hvis de da tager front right og left ud af et 5,1 eller 7,1, gætter mig til at det er sådan det virker kan svare når jeg får mit lange coax kabel til Oppoen, så skal jeg prøve.

-------------
SVP03


Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 13-November-2014 kl. 22:59
Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

Det er jo super og egentlig også fornuftig pris når forstærkere kan spares. Gad vide om der kommer en tilsvarende center.
det er jo det jeg gætter der gør.
Der er jo rigeligt at tage af til baghøjtalere, så mangler der en ren digital sub, og en ytansmitter med hdmi ind til lydsporet.
Hvis de lavede en sådan transmitter med hdmi har de også løst det med at SACD ikke sendes ud digitalt på coax og toslink, for det bliver sendt ud med hdmi som jeg forstår det.

-------------
SVP03


Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 14-November-2014 kl. 12:26
FÅRK! Jeg er misundelig!!!!

M.v.h.


Skrevet af: Ukke
Skrevet den: 14-November-2014 kl. 19:58
Fede højtalere! Tillykke med dem.

Lyden er jo altid vigtigst, men til den pris, kunne man vel godt ønske, at Dynaudio ikke var så konservative i deres design af denne højtaler. Altså, f.eks. er deres Contour-serie jo ganske flot.  


Skrevet af: miko
Skrevet den: 14-November-2014 kl. 23:17
Ang. design, synes jeg Dyn gjorde en bommert med Excite vs Focus. Den billigste serie, Excite, så laangt federe ud end den dyrerer Focus serie.

-------------
Marantz sr7005 ud5005 Behringer A500 Dynaudio Focus 260 Focus 210c. Panasonic AX800


Skrevet af: Notfast
Skrevet den: 15-November-2014 kl. 08:03
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Fede højtalere! Tillykke med dem.

Lyden er jo altid vigtigst, men til den pris, kunne man vel godt ønske, at Dynaudio ikke var så konservative i deres design af denne højtaler. Altså, f.eks. er deres Contour-serie jo ganske flot.  

Jeg kan godt følge dig, men sådan en udformningen fungere godt lydmæssigt og er pris billig at lave.
En særlig udformning ville nok koste mere at lave og ville betyde færre penge til lyd eller en mere pris.
Jeg mener ikke at der er plads til at den må koste mere i forhold til Dynaudio's andre produkter, jeg mener at de har fundet "sweet spot"
(Jeg drømmer selv om dem, og kunne selv sagt tænke mig at de var billigere, men da det bare ville betyde mindre lyd, så er jeg ikke så sikker på at jeg ønsker lavere pris. Måske kunne 400'eren være mig nok?)


-------------
.....


Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 16-November-2014 kl. 18:25
Sidder her i kælderen med en kold sne.

De spiller som englene synger.
Alle pengene værd.
Otto. Du har ret, man finder ikke et forstærker og højtalersæt der spiller lige så godt og nærmest nul forvrængning.

-------------
SVP03


Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 16-November-2014 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Sidder her i kælderen med en kold sne.

De spiller som englene synger.
Alle pengene værd.
Otto. Du har ret, man finder ikke et forstærker og højtalersæt der spiller lige så godt og nærmest nul forvrængning.


Stop nu!! Vi giiiiider ikke høre om de "latterlige" højttalere!!

Misundelse kan forekomme - I STORE MÆNGDER.

M.v.h.


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 16-November-2014 kl. 18:51
Fik ikke lige fat i hvor mange grunker de koster...


Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 16-November-2014 kl. 18:53
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Fik ikke lige fat i hvor mange grunker de koster...
75 af de store vejl
Men det har jeg ikke betalt.

-------------
SVP03


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 16-November-2014 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Fik ikke lige fat i hvor mange grunker de koster...
75 af de store vejl
Men det har jeg ikke betalt.

Tak for kaffe Tongue


Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 16-November-2014 kl. 19:04
Det var en dyr uge.
Sådan et sæt og 2 MK Sound X12 sub.

-------------
SVP03


Skrevet af: Rasmus8D
Skrevet den: 16-November-2014 kl. 19:08
Har du et af de dersens pengetræer?

Eller var det pensionen der røg😀👍

Spøg til side, gad seriøst godt at høre dem ;-) bliver spændende engang at komme til... Men det er ufattelig mange penge!

-------------
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758


Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 16-November-2014 kl. 19:14
Stadig billig hobby i forhold til bilerne

Når nu det hele er på plads, var det så noget med en lyttetest ?

-------------
SVP03


Skrevet af: jan203
Skrevet den: 16-November-2014 kl. 19:38
Jeg kører gerne et stykke vej for og høre dit setup.
Er det Jylland eller på øen.

-------------
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.


Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 16-November-2014 kl. 19:39
Kbh. Vestegn.

-------------
SVP03


Skrevet af: 0leDK
Skrevet den: 16-November-2014 kl. 19:39
Jeg var også inde og høre dem til hifi og surround. De spillede ganske godt. Tillykke med dem.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 16-November-2014 kl. 19:52
Stort tillykke med de nye HT. Sig mig er de til ren stereo, eller som en del af dit surround anlæg?

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Rasmus8D
Skrevet den: 16-November-2014 kl. 19:59
Øv det helt "derovre" Kan vel næsten ikke være længere væk herfra Gandrup, mørke nordlige jylland :D

-------------
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758


Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 16-November-2014 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Stort tillykke med de nye HT. Sig mig er de til ren stereo, eller som en del af dit surround anlæg?
MK sættet kører biolyden, ingen ændring der.
Det er jo fantastisk at have et akustisk reguleret rum at sætte sådan et sæt fine ind i.

-------------
SVP03


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 16-November-2014 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Stort tillykke med de nye HT. Sig mig er de til ren stereo, eller som en del af dit surround anlæg?
MK sættet kører biolyden, ingen ændring der.
Det er jo fantastisk at have et akustisk reguleret rum at sætte sådan et sæt fine ind i.

Jamen det lyder for mig rigtigt godt - jeg glæder mig på dine vegneTongue


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Jonas Bojer
Skrevet den: 16-November-2014 kl. 20:44
Oprindeligt skrevet af Rasmus8D Rasmus8D skrev:

Øv det helt "derovre" Kan vel næsten ikke være længere væk herfra Gandrup, mørke nordlige jylland :D


LOL findes Gandrup stadig der opvoksede jeg ;O)

Hilsen Jonas Bojer


Skrevet af: Rasmus8D
Skrevet den: 16-November-2014 kl. 20:50
Haha stakkels dig, og stakkels min datter... Det ikke lige den by der sker mest i :P Men vi fik et dejligt lille nedlagt landsted, med plads til konens heste :D

-------------
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758


Skrevet af: Jonas_h
Skrevet den: 18-November-2014 kl. 03:05
Overvejet at få skrottet MK-fronterne og få en tredje Dynaudio 600 som center? Tror det kunne lyde helt fantastisk.


Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 18-November-2014 kl. 06:18
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Overvejet at få skrottet MK-fronterne og få en tredje Dynaudio 600 som center? Tror det kunne lyde helt fantastisk.
I dit setup ?



-------------
SVP03


Skrevet af: Jonas_h
Skrevet den: 18-November-2014 kl. 06:19
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Overvejet at få skrottet MK-fronterne og få en tredje Dynaudio 600 som center? Tror det kunne lyde helt fantastisk.
I dit setup ?

Ikke forstået. Det var et spørgsmål til dig.


Skrevet af: slumbert
Skrevet den: 18-November-2014 kl. 06:35
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Overvejet at få skrottet MK-fronterne og få en tredje Dynaudio 600 som center? Tror det kunne lyde helt fantastisk.

er det en god ide når sættet bestar af dedikerede højre og venstre modeller?



-------------
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål



Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 18-November-2014 kl. 08:16
Vent med det der.
Jeg er ret overbevist om at vi ser en center og en sub indenfor et år. Hvis de sælger godt de nye højtalere og XEO serien.

-------------
SVP03


Skrevet af: slasker
Skrevet den: 18-November-2014 kl. 17:40
Nu hvor centerhøjttalerproblematikken bliver berørt:
Jeg er også ved at blive forelsket i de Focus 600 XD og konceptet med aktive højttalere :-).
Forelskelsen stammer også fra min jagt på "passende" baghøjttalere til vores nye stue; her kan jeg ikke trække kabler uden det bliver grimt, så trådløse (mindre) aktive højttalere tiltaler mig meget.
Med andre ord, tænker jeg: XEO 4 eller evt Focus 200 til bag - og 600 foran.
Men (og undskyld, hvis jeg afsporer tråden :-o) vil det være et godt setup til film og surround (ud over alm stereo)?
Er der nogen anbefalinger til en forforstærker som matcher højttalerne som jeg kan sætte blu-ray, selectorbox, mediaserver, playstation etc til - som ikke har effektdelen i?
Har jeg brug for subwoofer også??
Og endelig the missing link, omkring centerhøjttaleren... der kunne jeg godt tænke mig, at Dynaudio snart kom frem med noget :-0 og ved ikke lige hvad jeg kan gøre i mellemtiden.

Alt i alt, bliver det jo et DYBT greb i lommen. Kan jeg få andet som giver hifi, kan blæse en høj stue på 6x10 meter op og som matcher kravet om at minimere antallet af enheder, og ikke skal have kabler tværs over gulvet?



Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 18-November-2014 kl. 17:47
Jeg ville vente og se.
Der er ingen sub og ingen center endnu.
Og det store problem er hvad du skal sætte "foran" højtalerne.
De optimale ville nok være at lydsignaler blev overført med hdmi til en ny transmitter som Dynaudio burde lave.

-------------
SVP03


Skrevet af: Otto J
Skrevet den: 18-November-2014 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Jeg ville vente og se.
Der er ingen sub og ingen center endnu.
Og det store problem er hvad du skal sætte "foran" højtalerne.
De optimale ville nok være at lydsignaler blev overført med hdmi til en ny transmitter som Dynaudio burde lave.

Der er ingen tvivl om at dét ville være det optimale, og det kan da også være det kommer. Men selv uden dén løsning, så må man jo se på hvad alternativet er. Man kan jo se "omvendt" på det: Du har en forforstærker med analog udgang, fordi det nu engang er dét man kan få, hvordan får vi bedst mulig lyd ud af dét? Det kan meget vel være Focus XD (det vil jeg påstå, men jeg er farvet), og derfor bliver eventuelle fremtidige rent digitale muligheder jo reelt en bonus. Jeg synes det vil være en fejl at afskrive Focus XD, blot fordi det ikke kan gøres rent digitalt, og så i stedet vælge en dårligere løsning som heller ikke vil være rent digitalt.


-------------
Mvh Otto


Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 18-November-2014 kl. 20:44
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:


Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Jeg ville vente og se.
Der er ingen sub og ingen center endnu.
Og det store problem er hvad du skal sætte "foran" højtalerne.
De optimale ville nok være at lydsignaler blev overført med hdmi til en ny transmitter som Dynaudio burde lave.


Der er ingen tvivl om at dét ville være det optimale, og det kan da også være det kommer. Men selv uden dén løsning, så må man jo se på hvad alternativet er. Man kan jo se "omvendt" på det: Du har en forforstærker med analog udgang, fordi det nu engang er dét man kan få, hvordan får vi bedst mulig lyd ud af dét? Det kan meget vel være Focus XD (det vil jeg påstå, men jeg er farvet), og derfor bliver eventuelle fremtidige rent digitale muligheder jo reelt en bonus. Jeg synes det vil være en fejl at afskrive Focus XD, blot fordi det ikke kan gøres rent digitalt, og så i stedet vælge en dårligere løsning som heller ikke vil være rent digitalt.

Hvis man ønsker en løsning i 5-1, så skal man kable fronterne fra pre out rca til 2 600 XD, og køre RCA analog ud til transmitter og så et sæt bag, så mangler vi stadig en center Otto, sub er jo et mindre problem.

Men et rent digitalt trådløst Dolby Atomos må de jo bare komme i gang med, og så skal hver højtaler jo bare have 230 V
Hvorfor gå ned på udstyret.

-------------
SVP03


Skrevet af: Otto J
Skrevet den: 18-November-2014 kl. 20:51
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:


Hvis man ønsker en løsning i 5-1, så skal man kable fronterne fra pre out rca til 2 600 XD, og køre RCA analog ud til transmitter og så et sæt bag, så mangler vi stadig en center Otto, sub er jo et mindre problem.

Klart, det var lidt under forudsætning af at centeren kommer, jeg vil tro at den ville lande før en evt. digital-løsning som alt andet lige kræver en del mere udviklingsarbejde. Det er ikke "bare lige" at knalde nogle HDMI stik på boksen Smile

Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:


Men et rent digitalt trådløst Dolby Atomos må de jo bare komme i gang med, og så skal hver højtaler jo bare have 230 V
Hvorfor gå ned på udstyret.

Det er bestemt ikke fordi jeg ikke gerne vil kunne sælge sådan én Smile Mon ikke der er noget kinesisk valuta der kan fremskynde dén proces...


-------------
Mvh Otto


Skrevet af: miko
Skrevet den: 19-November-2014 kl. 13:58
Er der en indlysende afspiller, der spiller op til XD serien?

-------------
Marantz sr7005 ud5005 Behringer A500 Dynaudio Focus 260 Focus 210c. Panasonic AX800


Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 19-November-2014 kl. 14:14
Oprindeligt skrevet af miko miko skrev:

Er der en indlysende afspiller, der spiller op til XD serien?
Den må du lige forklare hvad du mener.


-------------
SVP03


Skrevet af: miko
Skrevet den: 19-November-2014 kl. 16:49
Du bruger Oppo som afspiller? Den giver vel en god SACD afspilling? Er der nogen ide at bruge et WIFI signal i ATV format? Man skal jo spille nogle formater der yder XD´erne retfærdighed.



-------------
Marantz sr7005 ud5005 Behringer A500 Dynaudio Focus 260 Focus 210c. Panasonic AX800


Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 19-November-2014 kl. 17:34
Nu er det sådan at Oppoen er spæret på digital output for SACD etc. Grundet kopibeskyttelse.
Dette gælder så ikke hdmi ud.
Men jeg har lige tjekket at min Lumagen der får hdmi ind fra bla Oppoen jo har 2 coax ud og vupti der kommer sgu lyd ud af den Otto ved SACD. Hvordan man så lige tjekker hvilket format lyd i khz og bit det er ved jeg ikke lige nu.
Men det kan være Otto ved om lydfornat kan nedsættes til 16 bit enten i Oppoen hdmi ud eller Lumagen. ?

-------------
SVP03


Skrevet af: miko
Skrevet den: 29-November-2014 kl. 00:11
Sært, hvor lidt opmærksomhed XD får på dette site! Skal helt til US og A for at finde bare en smule opmærksomhed på hvad det er for et Beast der er klægget i Skanderborg!

-------------
Marantz sr7005 ud5005 Behringer A500 Dynaudio Focus 260 Focus 210c. Panasonic AX800


Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 03-December-2014 kl. 13:40
Nu er jeg spurgt af nogen af jer på PB.
Jeg kan skaffe jer rabat på dem, i køber dog direkte fra butikkens webshop.
Så jeg får ikke noget ud af det.
 
Men mon ikke de andre butikker kan tilbyde det samme.
Det var mere hvis de ikke er til at hugge og stikke i, altså de andre.


-------------
SVP03


Skrevet af: Sbht
Skrevet den: 03-December-2014 kl. 14:18
Kan du ikke sende mig en PB med info, jeg kunne godt være interesseret :-)


Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 19-Marts-2015 kl. 06:33
Der var demoaften i går på dem i KT Vesterbrogade.
I aften er det Tapeconnection Århus hos Otto, så i kan nå det endnu, men om der er ledige pladser ved jeg ikke.

-------------
SVP03


Skrevet af: Otto J
Skrevet den: 19-Marts-2015 kl. 07:27
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Der var demoaften i går på dem i KT Vesterbrogade.
I aften er det Tapeconnection Århus hos Otto, så i kan nå det endnu, men om der er ledige pladser ved jeg ikke.

Det er der ikke, beklager Smile Men de står fast til demo i butikken.


-------------
Mvh Otto


Skrevet af: Peter Pan
Skrevet den: 01-April-2015 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af miko miko skrev:

Sært, hvor lidt opmærksomhed XD får på dette site! Skal helt til US og A for at finde bare en smule opmærksomhed på hvad det er for et Beast der er klægget i Skanderborg!
 
http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?articleid=3112&zoneid=3 - Anmeldelse - Dynaudio Focus 600 XD .


-------------
Mvh. Peter Pan.-Se link- https://tinyurl.com/y7tbty8e" rel="nofollow - Råd-for-BL-tilslutning .


Skrevet af: armani-thomas
Skrevet den: 24-Oktober-2015 kl. 20:42
Jeg var inde og høre dem i dag hos tape connection. Syntes godt nok der er et stykke vej fra dem op til mine aktive XTZ Divine. Havde faktisk forventet meget mere med den popularitet de har fået og til 75k.
De var meget åbne og detaljerede, men lettere farvet og meget tynd mellemtone i forhold til hvad jeg er vant til. Bassen kunne heller ikke følge med. Kunne hurtigt fornemme de ville tabe pusten hvis de blev skruet op på det niveau jeg nogen gange gør derhjemme. Alt i alt ikke særlig imponeret må jeg sige :-/


Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 24-Oktober-2015 kl. 21:42
Var også derinde i dag.
Det var lidt underligt for de lød ikke så godt i det rum ja.
Er stadig kiste glade for mine.

-------------
SVP03


Skrevet af: armani-thomas
Skrevet den: 25-Oktober-2015 kl. 09:05
Skal ikke kunne sige om rummet var afgørende. Rummet var mere dødt end hos mig, og de havde da en fin diffuser i loftet.


Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 26-Oktober-2015 kl. 21:37
Så fik jeg en Connect.
Den kunne jeg i princippet have undværet.
Men Otto, jeg har lige et par spørgsmål til det hele. Enten tager vi det her eller du rydder lidt i indbakken herinde, eller du giver din firmamail til mig
Så nu har jeg kobler Oppo direkte med Coax til højtalerne.
Til Dynaudio connect har jeg så tilsluttet en Sonos connect.
Flac filer kan jeg så afspille både via Sonos og Oppo alt efter hvor doven man er :-)

Rent praktisk kan jeg nu have sonos og Dynaudio stående i racket på en hylde, der har jeg så kablet internet til sonos. Har lidt skidt trådløs forbindelse ved selve højtalerne.

-------------
SVP03


Skrevet af: Stoffer1987
Skrevet den: 26-Oktober-2015 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Så fik jeg en Connect.
Den kunne jeg i princippet have undværet.
Men Otto, jeg har lige et par spørgsmål til det hele. Enten tager vi det her eller du rydder lidt i indbakken herinde, eller du giver din firmamail til mig
Så nu har jeg kobler Oppo direkte med Coax til højtalerne.
Til Dynaudio connect har jeg så tilsluttet en Sonos connect.
Flac filer kan jeg så afspille både via Sonos og Oppo alt efter hvor doven man er :-)

Rent praktisk kan jeg nu have sonos og Dynaudio stående i racket på en hylde, der har jeg så kablet internet til sonos. Har lidt skidt trådløs forbindelse ved selve højtalerne.

Er der forskel i lydkvalitet Coax vs Optisk på dem?


Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 26-Oktober-2015 kl. 22:19
Har ikke prøvet optisk.
Bruger Kun Coax og slave USB port eller hvad man kalder det.

-------------
SVP03



Print side | Luk vindue