Søger manual til Bluetinum modtager
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=136385
Udskrevet den: 24-November-2024 kl. 01:51
Emne: Søger manual til Bluetinum modtager
Skrevet af: Tce
Emne: Søger manual til Bluetinum modtager
Skrevet den: 19-November-2014 kl. 09:21
Jeg har købt en Bluetinum BT-DCT110 DVB-C modtager på den blå avis, men den kom uden manual
Er der nogen, som kan hjælpe med det?
Har forsøgt at finde på nettet, men det lader til at firmaet ikke eksisterer mere - i hvert fald er diverse hjemmesider, jeg har kunnet finde frem til, ikke længere i luften.
På forhånd tak!
/Thomas
|
Svar:
Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 19-November-2014 kl. 09:31
Tce skrev:
Jeg har købt en Bluetinum BT-DCT110 DVB-C modtager på den blå avis, men den kom uden manual
Er der nogen, som kan hjælpe med det?
Har forsøgt at finde på nettet, men det lader til at firmaet ikke eksisterer mere - i hvert fald er diverse hjemmesider, jeg har kunnet finde frem til, ikke længere i luften.
På forhånd tak!
/Thomas
|
Den har jeg faktisk liggende i arkiv sammen med firmware til bt-dct110_v.1.01.02, downloaded omkring 2010 Send mig din private email i PM, så kan du få begge dele hvis ønskes.
Mvh. JørgenT
|
Skrevet af: Tce
Skrevet den: 19-November-2014 kl. 10:09
JørgenT skrev:
Den har jeg faktisk liggende i arkiv sammen med firmware til bt-dct110_v.1.01.02, downloaded omkring 2010 Send mig din private email i PM, så kan du få begge dele hvis ønskes.
Mvh. JørgenT |
Fantastisk! Super hurtig hjælp :-)
PM sendt.
/Thomas
|
Skrevet den: 19-November-2014 kl. 16:54
Tce skrev:
PM sendt. |
Og du skulle gerne have fået en email med et par vedhæftede filer.
Mvh. JørgenT
|
Skrevet af: sven andersen
Skrevet den: 02-December-2014 kl. 21:23
Skrevet den: 02-December-2014 kl. 21:33
Manual sendt til Sven på gmail konto
Mvh. JørgenT
|
Skrevet af: sven andersen
Skrevet den: 02-December-2014 kl. 21:35
Den er modtaget,, Tusind tak, Jørgen Vh Sven
|
Skrevet af: JBoysen
Skrevet den: 10-December-2014 kl. 21:39
Hej, kan det passe at man ikke kan købe en BlueTinum boks nogen steder længere. Føtex, Bilka osv?
Min boks stod af og har købt en Denver i Harald Nyborg, men der er pixelering på kanaler som BlueTinum boksen viste fint.
-JB
|
Skrevet af: DonSilicone
Skrevet den: 10-December-2014 kl. 22:53
JBoysen skrev:
Hej, kan det passe at man ikke kan købe en BlueTinum boks nogen steder længere. Føtex, Bilka osv?
Min boks stod af og har købt en Denver i Harald Nyborg, men der er pixelering på kanaler som BlueTinum boksen viste fint.
-JB
|
Clint har en boks, der er stort set identisk med BlueTinum og deler firmware med denne. Kan købes i Elgiganten.
|
Skrevet af: fltk
Skrevet den: 11-December-2014 kl. 09:14
JBoysen skrev:
|
Ja.
Flemming
------------- Samsung UE55F7005 AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100
|
Skrevet af: JBoysen
Skrevet den: 11-December-2014 kl. 22:49
OK, tak jeg kigger på en Clint hvis jeg ikke får Denveren til at makke ret
|
|