Sony W8xx, Problem med DR Tv efter Unblock-US
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Smart TV
Forumbeskrivelse: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=136521
Udskrevet den: 08-Februar-2025 kl. 05:34
Emne: Sony W8xx, Problem med DR Tv efter Unblock-US
Skrevet af: thor-thor
Emne: Sony W8xx, Problem med DR Tv efter Unblock-US
Skrevet den: 25-November-2014 kl. 11:12
Har lige indstillet DNS adresser på mit Sony W8xx med Unblock-US for at kunne se US Netflix.
Det har dog tilsyneladende betydet at jeg ikke kan se DR TV via App på Tv'et. På bl.a. mine tabletter har det ikke været et problem.
Kan det ikke lade sig gøre at have US DNS på skærmen og se DR TV.
|
Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 25-November-2014 kl. 11:22
Hmm. TVet melder sig sikkert som værende i USA, så det kan være årsagen. DR må jo ikke kunne ses uden for DK.
------------- Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
Skrevet af: Juiceren
Skrevet den: 25-November-2014 kl. 11:29
Du kan via unblock us side ændre region, så du skal vel bare opdatere region til DK når du vil bruge DR?
------------- Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
Skrevet af: hunt
Skrevet den: 25-November-2014 kl. 11:32
Juiceren skrev:
Du kan via unblock us side ændre region, så du skal vel bare opdatere region til DK når du vil bruge DR? |
Nææ, det er ikke sandsynligt. Regionskiftet er kun beregnet til at virke med Netflix.
|
Skrevet af: Guests
Skrevet den: 25-November-2014 kl. 12:14
Kan du ikke blot benytte HbbTV til DR TV? Der er forskel på, hvordan man navigerer (pause, etc) i HbbTV vs. en app på et Sony TV men lige hvad DR TV angår er der så vidt jeg kan se tale om det samme indhold, oversigt og kvalitet.
EDIT: Selvfølgelig forudsat at du har adgang til HbbTV og at dette ikke påvirkes af DNS-indstillingerne - hvad jeg ikke ved om det gør.
|
Skrevet af: thor-thor
Skrevet den: 26-November-2014 kl. 14:42
Tak for svarene. DNS adresserne lægges jo ind i netværksindstillingerne, så påvirker nok alt internetbaseret. Undrer mig bare lidt da jeg på bl.a. tabletter køre US indstillinger, men DR TV app virker stadig.
Men må lige prøve at lege lidt med det...
|
|