Har nu nogenlunde fået styr på hvilke tilslutninger der skal til (mangler dog enkelte), så nu mangler jeg kun et råd om hvilke kvalitet kabler jeg skal gå efter...
Indtil videre ser det ud til jeg skal bruge:
- 2 x HDMI (HDD->Receiver og Receiver->TV): Bør man her vælge Clicktronic (299kr), eller Supra (399) ?
- 2 x Scart (Selector->HDD og HDD->TV): Har allerede det guldstik aldi solgte, så behøver måske kun 1 (Er aldi guldstikket godt nok ?) her står valget imellem Clicktronic Flat (189kr), Techlink Flat (249kr), Supra (329kr) og Profigold Flat (299).
- 4 x Antenne (FM Væg->Receiver, TV væg->Selector, Selector->HDD, HDD->TV). Her ser det ud til at det bedste skulle være en af : Clicktronic (109kr) eller Profigold (149kr). Er der andre der er bedre ?
- 1 x DVI (PC->TV). Lindy(349kr), Clicktronic (469kr), Supra (669)
- 1 x Optisk (PC ->Receiver). Clicktronic (159kr), Lindy (799), Supra (639kr)
- 1 x Coaxial (HDD->Receiver). Clicktronic (89kr), Techlink HQ(229kr), Techlink XS(329kr), Supra Trico (399kr), Profigold (169kr). Hvor meget betyder det om disse er skærmet, dobbeltskærmet eller 4-dobbelt skærmet ??
- 1 x Phono-Phono Mono (Receiver -> Subwoofer)
Følgende udstyr skal forbindes:
TV: JVC HD-56ZR7
Receiver: JVC RX-D701
DVD/HDD: JVC DR-MH300
Højtalere: KEF 2005.2
Selector: TDC's SAGEM 60
Computer: Grafikkort: ATI Radeon X800 PE, Lydkort: SB Audigy 2 Value
Hvilke højtaler kabler bør jeg benytte ? 10kr meteren, eller skal man op på 20kr eller 50 kr? Samme type ledning til alle højtalere ?
Vh.
Dennis
|