@webmaster Lars
Ved besøg på recordere.dk lidt efter midnat er gårsdagens emner med under seneste emner til højre, men de bliver ofte vist under dagens. En ret ubetydelig fejl, der længe har været der.
I dag opdager jeg, at der slet ikke er skelnet mellem i går og i dag på listerne over flere/50/100/150/200 etc. seneste emner.
Det er da vist en ny fejl: Dagen i går springes ganske enkelt helt over, men det ser heldigvis ikke ud til, at dens beskeder gør.
I øvrigt er navne på dage og måneder på engelsk, men der står d. foran og ordstillingen er også lavet som om de var på dansk (hvad de jo også bør være her på en side med .dk)
Eksempel:
Wednesday d. 26. July
Jeg håber, disse småfejl vil blive rettet, måske i forbindelse med lanceringen af det nye design, der er på vej.
Ellers skal der kun lyde ros herfra.
Jeg genså lige "Dimser der duer" nr. 2 2005 fra DK4. Det var der, jeg første gang blev opmærksom på recordere.dk's eksistens. Jeg må sige, at jeg har lært meget mere om emnet siden den blev sendt, og at jeg håber, at der også i dansk TV vil komme mere om det, vi har med at gøre her i forummet.
------------- M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
|