Print side | Luk vindue

Soundbar med DLNA, sub out og HDMI

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Surround
Forumbeskrivelse: Lyd til hjemmebiografen mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=137943
Udskrevet den: 25-Februar-2025 kl. 09:07

Emne: Soundbar med DLNA, sub out og HDMI
Skrevet af: supermand71
Emne: Soundbar med DLNA, sub out og HDMI
Skrevet den: 19-Januar-2015 kl. 20:36
Findes der en soundbar der kan streame musik fra min Synology DS214play, og Spotify connect.
Samtidig skal det kobles til mit LG55UB850v tv via HDMI (ARC) for understøttelse af DTS da mange af mine film på Nassen er i dette format. Derudover er det vigtigt at der er en sub udgang til min dejlige Focal sub så jeg ikke brænder inde med den. 

*DLNA
*HDMI
*Sub output

Jeg har kigget på alt lige fra Sonos playbar, LG´s Music Flow, og stort set hvad der findes i varehusene rundt omkring, men ingen af dem har alle 3 punkter jeg har brug for.

LG kommer tættest på med HDMI - ARC, DLNA men ingen sub output. Er det muligt at skille an trådløs sub af og bygge streamingsdelen på min Focal?? Shocked Et andet plus er at jeg kan udbygge det til surround på sigt hvis jeg vil.

Sonos har kun toslink, og ingen DTS support. Til gengæld fungere streaming suverænt. Clap Heller ingen sub out, og sonos subben synes jeg hverken er særlig pæn eller prissat ordentligt.

Findes der ingen soundbar´s med sub out, eller kan jeg bare ikke finde dem?? Jeg vil gerne kunne udbygge det til multirums lyd på et senere tidspunkt. 

På forhånd tak 

Print side | Luk vindue