Jeg synes tit jeg læser den ene eller anden horror story omkring Samsung, deres fjernsyn og support af disse. Så jeg vil lige skrive lidt omkring min oplevelse, af en reparations sag (under garanti).
En morgen da jeg tændte for mit TV, bemærkede jeg en lodret lilla/blå streg ned gennem panelet. Jeg tog kontakt til Samsung (både email og telefonisk) og fik hurtigt fat i en venlig support fyr som efter en kort samtale bestilte en tekniker besøg.
1½ dag efter blev jeg kontaktet af service centeret (Service Center Gruppen), som ville bekræfte S/N (der var en lille fejl) og spørge mig om jeg havde plads til at gøre det hjemme hos mig (60" fylder trods alt en del). Efter at vi fik afklaret det, fortalte han at han ville bestille et nyt panel hjem og kontakte mig når det var kommet på lager.
En uges tid senere kontaktede han mig og vi fik aftalt et tidspunkt der passede os begge. Han ankom til tiden og selve reparationen bestod i at flytte noget indmad fra det gamle over i det nye (man kan åbenbart ikke reparere plasma). Hele proceduren tog en lille times tid, inklusiv lidt teknik snak frem og tilbage.
Alt i alt, en meget positiv oplevelse hele vejen igennem! 
|