Print side | Luk vindue

STOFA, få nu fixet den EPG!

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Stofa digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af Zaptor og de øvrige modtagere til Telia Stofa
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138095
Udskrevet den: 18-April-2024 kl. 09:39


Emne: STOFA, få nu fixet den EPG!
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Emne: STOFA, få nu fixet den EPG!
Skrevet den: 26-Januar-2015 kl. 10:21
Ikke en dyt om håndbold i dag :-(



Svar:
Skrevet af: Nexeren
Skrevet den: 26-Januar-2015 kl. 10:53
Synes også at jeg ofte oplever forkert programguide på diverse kanaler og synes efterhånden det har stået på i lang tid nu.


Skrevet af: Notfast
Skrevet den: 26-Januar-2015 kl. 18:52
De skulle få en skole pige til at skrive af fra ontv eller dr

-------------
.....


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 28-Januar-2015 kl. 11:43
Mon ikke det netop er derfor at program oplysningerne er helt i skoven Tongue


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 12-April-2015 kl. 22:18
Lader til det er galt igen. Ser en komedie på TV2 og vil lige se i info hvornår den slutter. Men her står der jeg ser: En Verden Udenfor.


Skrevet af: fltk
Skrevet den: 12-April-2015 kl. 22:27
Kan fuldt ud tilslutte mig kritikken, så vågn nu op Stofa!!!!

Flemming

-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100


Skrevet af: Steen6400
Skrevet den: 12-April-2015 kl. 23:03
+1, det var helt tilfældigt at jeg tjekkede op på Fortitude, ellers havde jeg mistet det meste

-------------
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music


Skrevet af: Roland
Skrevet den: 14-April-2015 kl. 04:08
Det skal lige nævnes at hos YouSee er det ikke et hak bedre ! her er EPG'en også gået helt bananas.
Især ViaSat's og Eurosport's kanaler. Desuden så er det efterhånden også galt med lyden især på Eurosport. Skulle se lidt Superbike, men blev lidt overrasket over at det var Brian Holm og Thomas Bay der speakede fra Paris-Roubaix cykelløbet. Andre gange har det været f.eks. Skiløb eller Tennis, hvor lyden også var fra et cykelløb. Derudover så virker det som om, at dem der skriver i epg'en enten ikke ved hvad det handler om eller ikke er i stand til at stave rigtigt.
Det er simpelthen for ringe, at noget så enkelt som at skrive i en EPG ikke fungerer ordentligt !! 


-------------
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 21-Juni-2015 kl. 14:09
Hvordan er det lige med DR3 lige nu. Britt Awards står der. Nej, det er unge upcoming musikere. Og filmen This Is It, står til at starte nu kl 14.10, og det gør den heller ikke. TVTID siger 14.25 😖


Skrevet af: michael9000
Skrevet den: 22-Juni-2015 kl. 10:52
Ja nu er EPG'en fucked up endnu en gang.

Og hvorfor er det at program-beskrivelserne skal stå der 2 gange (først en kort og derefter en lang).



Skrevet af: azrael
Skrevet den: 27-Juni-2015 kl. 15:03
Og de sidste 3-4 dage har der stort set slet ikke været EPG på Stofas net. Meget irriterende, når man nu skal lægge en del optagelser ind.

-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson


Skrevet af: Thomas Jensen
Skrevet den: 27-Juni-2015 kl. 17:25
Det samme her i Slagelse, ingen EPG på de fleste kanaler.

Men hvad kan man også tillade sig at forvente til sølle 499 kr./md.?
Om syv dage skal andelsboligforeningens medlemmer tage stilling til om vi fremover skal have den store pakke trukket ned over hovedet, eller om vi skal kobles op individuelt.

Dette her tæller klart med i mine overvejelser, for det sker oftere og oftere at EPG'en mangler eller er ekstremt misvisende.
Mit nuværende forbrug kan nemlig sagtens klares af en DVB-T-antenne og en parabol (gratis TV bortset fra etableringsomk.).

-------------
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3


Skrevet af: azrael
Skrevet den: 28-Juni-2015 kl. 10:38
En eller anden hos Stofa har vist læst med, for nu kører EPGen igen. Sålænge det varer...


-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 28-Juni-2015 kl. 11:03
Vi krydser fingre.

Nogle optagerbokse er jo 100% afhængige af at oplysninger om udsendelse og start og slut tidspunkt er det korrekte. På tidligere bokse mangler jeg enten starten eller slutningen af udsendelser. På den boks jeg bruger nu, kan der lægges tid til i enden, så nu er der færre der fejler.


Skrevet af: Thomas Jensen
Skrevet den: 28-Juni-2015 kl. 13:30
Ja, men det er irriterende alligevel.
Man skulle næsten tro, at Stofas egne medarbejdere enten ikke har Stofa som leverandør hjemme, eller ikke bruger EPG'en.

Men det er måske et teknisk issue, hvor man engang i mellem skal lade EPG'en 'løbe tør' for data...

-------------
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3


Skrevet af: Tektronix
Skrevet den: 28-Juni-2015 kl. 16:14
Det er også vildt belastende når man nu betaler for at kunne bruge start forfra og EPG'en så er forkert. Ofte starter man inde i et andet program og får ikke slutningen med, så er man nød til at starte næste program forfra, altså med mindre det er et program der ikke kan startes forfra. Hold op hvor hører jeg ofte meget høje bandeord fra kæresten når det nu igen igen igen ikke passer.


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 25-Oktober-2015 kl. 19:03
SURPRICE! Stofa har ikke opdaget vi er skiftet til Vintertid

Ville lige sætte optagelse på Broen, men den kommer kl 21 iflg EPG guiden - shame you!


Skrevet af: ErikUkendt1
Skrevet den: 25-Oktober-2015 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

SURPRICE! Stofa har ikke opdaget vi er skiftet til Vintertid

Ville lige sætte optagelse på Broen, men den kommer kl 21 iflg EPG guiden - shame you!

Jeg har ikke tjekket Stofas EPG før kl 19.13, men da fejlede min Stofa EPG ikke noget.

Jeg har ingen løs TV-boks, men bruger mit Panasonics indbyggede tuner.


-------------
Mvh Erik


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 25-Oktober-2015 kl. 19:48
Lader til det kun er tidslinien der ikke passer. Men det er sgu også nok


Skrevet af: ErikUkendt1
Skrevet den: 25-Oktober-2015 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Lader til det kun er tidslinien der ikke passer. Men det er sgu også nok

Hvis du med tidslinjen mener, at man kan se hvor langt programmet er forløbet, virker den også her.

Nu får jeg mit signal via fiber, jeg ved ikke hvordan du får dit, men det kan være det er det, der er forskellen?


-------------
Mvh Erik


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 25-Oktober-2015 kl. 20:07
Via kobber! Stofa har ikke fået lagt fiber her endnu.

Kan se den optager til tiden, men titlen på optagelsen er udsendelsen fra 19-20


Skrevet af: Roland
Skrevet den: 26-Oktober-2015 kl. 02:58
Den er også igen gal hos YouSee.   Utroligt at de (bl.a. YouSee og Stofa) endnu ikke har fået løst problemet med EPG og sommertid.
Det er jo ikke første gang, at det sker ! To gange om året - i efterhånden en del år. Så man må da sige, at de har haft masser af tid til at få løst dette koks.
Eller i det hele taget bare få EPG'en til at virke efter hensigten dagligt !!
Det er "eder mamene" ringe Angry


-------------
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 31-Oktober-2015 kl. 22:37
Jeg ser Kim Larsen og kjukken live, og EPG'en siger Til Jackpot Os Skiller


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 30-December-2015 kl. 22:06
Og så er den gal igen. TV2 sender Sanne, Hjem 2014 fra Glassalen i Tivoli. Men nej, det har Stofa da ikke styr på, så der kan ikke laves en bestilt optagelse via EPG


Skrevet af: azrael
Skrevet den: 26-April-2016 kl. 07:43
Går ud fra, at det ikke kun er mig, der har problemer med EPGen de sidste par dage. Kanal 4 og 6 mangler EPG data komplet, mens der for Kanal 5 er EPG data fra sidste uge.


-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson


Skrevet af: pnn
Skrevet den: 26-April-2016 kl. 08:55
Nej, har også store problemer

Er blevet "tvunget" over på stofa fra Waoo iforbindelse med ny forhandlet tv aftale, ved verdo randers på deres fiber.
Første indtryk var fint EPG så godt ud i forhold til Waoo, ved waoo havde vi store problemer med EPG viste ingen information meget tit, så var glad for den nye EPG ved stofa LIGE indtil jeg fandt ud af at den er jo helt i hegnet, med forkert information, ved mig er det desværre ikke kun Kanal 4-5-6 der laver problemer

Peter


Skrevet af: azrael
Skrevet den: 26-April-2016 kl. 10:16
Det er meget muligt, det er flere kanaler, der har problemer, men det er dem jeg lige faldt over. Jeg ved ikke hvor Stofa får deres EPG data fra, men det må da kunne gøres bedre...


-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson


Skrevet af: guldhammer
Skrevet den: 26-April-2016 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af pnn pnn skrev:

Nej, har også store problemer

Er blevet "tvunget" over på stofa fra Waoo iforbindelse med ny forhandlet tv aftale, ved verdo randers på deres fiber.
Første indtryk var fint EPG så godt ud i forhold til Waoo, ved waoo havde vi store problemer med EPG viste ingen information meget tit, så var glad for den nye EPG ved stofa LIGE indtil jeg fandt ud af at den er jo helt i hegnet, med forkert information, ved mig er det desværre ikke kun Kanal 4-5-6 der laver problemer

Peter
Jeg kommer også fra Verdo/Waoo, men jeg har sjældent oplevet problemer med EPG'en hos Verdo.


-------------
//Guldhammer


Skrevet af: Notfast
Skrevet den: 26-April-2016 kl. 13:46
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Går ud fra, at det ikke kun er mig, der har problemer med EPGen de sidste par dage. Kanal 4 og 6 mangler EPG data komplet, mens der for Kanal 5 er EPG data fra sidste uge.

Du er ikke den eneste med problemer på de kanaler.


-------------
.....


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 27-April-2016 kl. 06:32
Jeg skal sørge for at der bliver kigget på det Smile

I må meget gerne skrive nogle eksempler - gerne tidspunkterne/programmerne og kanalerne det ikke stemmer for!


-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: azrael
Skrevet den: 27-April-2016 kl. 07:32
Nu havde jeg ikke tid til at kigge i går efter jeg kom hjem fra arbejde, men minimum weekenden over viste EPG for Kanal 5 de tilsvarende data for ugen før. F.eks. iflg. EPG viste Kanal 5 i går aftes "Die Hard 3" og i dag skulle der iflg. EPG vises "Hannibal". Den episode (sammen med resten af sæson 3) blev for øvrigt allerede med kort varsel sløjfet af SBS sidste uge, men blev ved med at stå i EPG mens data for sidste tirsdag var synlige.

Hvad Kanal 4 og 6 angår, så har de ingen EPG data overhovedet.

Må blankt erkende, at jeg ikke fik checket om andre kanaler også mangler EPG data. Det vil jeg dog gerne gøre, når jeg kommer hjem fra arbejde i dag.


-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson


Skrevet af: azrael
Skrevet den: 27-April-2016 kl. 19:39
Efter hvad jeg umiddelbart kan se, så kører EPGen igen, som den bør.


-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson


Skrevet af: Bruger udmeldt 37
Skrevet den: 04-Oktober-2016 kl. 09:22
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Efter hvad jeg umiddelbart kan se, så kører EPGen igen, som den bør.


Den er så gal igen, passede slet ikke forleden dag, total ubrugelig, kan ikke bruges til at optage med, kan ikke bruges til programoversigt.

Hvor kommer denne brist fra Stofa.?


Skrevet af: Rasmusdc
Skrevet den: 05-Oktober-2016 kl. 10:40
i går var den også helt galt, missede Formel 1 i weekenden fordi den viste optakten startede kl 12.30 så åbnede konen for tv´et lidt tidligere, så var de igang med sidste omgang, F1 var eneste grund til at have 3+ for mig.

det er jo også "KUN" 500kr+ om mdn for det kabeltv .. fra Stofa.

det bliver nok online services i fremtiden.


-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=73079&PID=735791&title=work-in-progress-hjemmebio#735791 - Min Hjemmebio


Skrevet af: Bruger udmeldt 37
Skrevet den: 12-Oktober-2016 kl. 11:40
Jeg kan kun se 3 dage frem i EPG'en, kan i andre se flere dage frem.?


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 12-Oktober-2016 kl. 11:48
Oprindeligt skrevet af Jan2013 Jan2013 skrev:

Jeg kan kun se 3 dage frem i EPG'en, kan i andre se flere dage frem.?

Ja det er korrekt


Skrevet af: Tektronix
Skrevet den: 17-Oktober-2016 kl. 22:16
Siden hvornår er 22 nyhederne på TV2 begyndt at starte 21:53??? Kom nu ind i kampen STOFA og giv os en ordentlig EPG!!!!


Skrevet af: pdj1974
Skrevet den: 18-Oktober-2016 kl. 01:48
Oprindeligt skrevet af Tektronix Tektronix skrev:

Siden hvornår er 22 nyhederne på TV2 begyndt at starte 21:53??? Kom nu ind i kampen STOFA og giv os en ordentlig EPG!!!!
De gør det samme med nyhederne kl. 19. Er bange for at det er gjort bevidst af TV2, så man ikke slipper for reklamer, hvis man starter nyhederne forfra. Dead

-------------
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live


Skrevet af: Tektronix
Skrevet den: 18-Oktober-2016 kl. 09:26
Det er da bare underligt at når man kigger på TV2's egen tv guide, så starter programmet klokken hel og ikke 7 minutter før. Så hvor kommer den information fra?

Få det nu fixet STOFA!!!!!!!!!!


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 18-Oktober-2016 kl. 10:14
TV2 må være synderen! I dag ser det sådan ud:

Nyheder kl 17 starter 16.50
Nyheder kl 18 starter 18.00
Nyheder kl 19 starter 19.00
Nyheder kl 22 starter 21.53

Marley and Me, og Det Gyldne Kompas starter iflg TVTid 10 min senere end EPG tid


Skrevet af: Tektronix
Skrevet den: 18-Oktober-2016 kl. 10:57
Altså iflg. tvtid på deres egen side, starter nyhedsudsendelserne på slaget hel. Så hvor kommer den anden information fra?

@Zulfo gør noget :-)


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 18-Oktober-2016 kl. 11:38
Oprindeligt skrevet af Tektronix Tektronix skrev:

Altså iflg. tvtid på deres egen side, starter nyhedsudsendelserne på slaget hel. Så hvor kommer den anden information fra?

@Zulfo gør noget :-)

Har TVTid app'en på min iPad. Den passer 99,9%


Skrevet af: Tektronix
Skrevet den: 18-Oktober-2016 kl. 11:48
Så skal STOFA bare bruge den :-)


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 19-Oktober-2016 kl. 23:03
Der står: 'Anden' Live i Cirkusbygningen. Nej det er Jonatan Spang iaften


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 31-Oktober-2016 kl. 21:33
Mesterlige ombygninger på TV2. Næh - Stofa mener Grand Danois lyder bedre


Skrevet af: PhuPhyt
Skrevet den: 01-November-2016 kl. 07:45
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Mesterlige ombygninger på TV2. Næh - Stofa mener Grand Danois lyder bedre
 
Den er konfirmeret, jeg studsede også lidt over guiden versus hvad speakeren sagde der kom. Sony TV epg guide sagde også "Grand Danois" et eller andet komiker show eller noget.


Skrevet af: Bruger udmeldt 37
Skrevet den: 01-November-2016 kl. 10:25
Mange bruger en EPG til at se hvad der kommer i tv, og bruger den også til optagelse, derfor er det en håbløs tilgang Stofa har til deres forpligtelse overfor deres kunder til at levere et samlet produkt man som kunde, forbruger betaler for og derfor burde med rette forlange, at Stofa leverede dette.

Men det har desværre ingen konsekvenser, hvis det ramte Stofa økonomisk kunne det være det ville fremme interessen i at vise en formåen til at få EPG'en til at virke overfor deres kunder, men da det er et langvarigt problem for Stofa må man antage at interessen ikke er til stede hos Stofa.

Man burde som kunde kunne forvente en EPG som viste 7 dage frem og passede.


Skrevet af: homecomer
Skrevet den: 30-November-2016 kl. 20:24
Kan slet ikke finde ud af Stofa og deres EPG guide - tiderne passer ofte ikke - dvs hvis jeg overhovedet modtager den. På mit Samsung LE40D504F7W mangler jeg konstant guiden på samtlige DR-kanaler ligesom TV2 kanalerne. Kun hvis jeg har været på en af kanalerne får jeg info.
Anskaffede mig i fredags et LG43UH610V - og nu ser jeg dobbelt info ved nærmest alle tv udsendelser.Tongue Nogen der har en anelse om hvad det kan være - for Stofa giver ingen hjælp eller info?
Havde en teknikker ude i går - alle signaler er som de skal være. Så han var heller ikke klar på hvad problemet er. 
http://s172.photobucket.com/user/digi2007/media/SDC11157_zpsibkzyzyx.jpg.html" rel="nofollow - http://s172.photobucket.com/user/digi2007/media/SDC11157_zpsibkzyzyx.jpg.html
Det er også undre mig er serie-kategorien. I den korte udgave står der krimiserie - og i den lange udgave står der krimidramaserie.
Kan det være de sender epg'en 2x?




Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 03-Januar-2017 kl. 16:17
Der har altid været dobbelt eller trible info i de 2 år og 2 mdr jeg har brugt Stofa. Det generer mig nu ikke. Det er værre når info er forkert eller tidspunkter er forkerte. Det går ud over planlagte optagelser


Skrevet af: homecomer
Skrevet den: 04-Januar-2017 kl. 06:44
Flere af mine venner med Samsung tv kan slet ikke få epg'en til at virke på DRs og TV2 kanaler og iflg. Stofa er det Samsung og Samsung siger det er Stofa - og det samme gør TV2. Undre mig over at man det virker som om man skal have smart tv for at få guiden hos dem.


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 06-Maj-2017 kl. 19:10
Nu er EPG da helt tosset. Kl 20 på TV2 står der Nyhederne i en time


Skrevet af: azrael
Skrevet den: 02-Juli-2017 kl. 10:24
Man skulle ikke tro det, men EPGen har nået et nyt lavpunkt. Det er folkene bag nu ikke lykkedes i mere end en uge at bemærke, at The Blacklist *ikke* sendes kl 22 på 3+, men derimod er flyttet til midt om natten (Tak til 3+ for det. Vi vil hellere se den 117 genudsendelse af en ældgammel film.). Endvidere var man helt overbevist om, at lige præcis i fredags var serierne NCIS: Los Angeles (kl. 20) og Hawaii 5-0 (kl. 21) byttet om.

Hvor pokker får Stofa disse EPG oplysninger fra? De er da komplet ubrugelige! Angry


-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 10-Juli-2017 kl. 21:44
Iflg EPG'en er der ikke noget på DK4 i øjeblikket...


Skrevet af: fltk
Skrevet den: 11-Juli-2017 kl. 09:59
Og i dag er der ikke nogen EPG på RTLOuch
Godt jeg har alternative muligheder for EPG.

Flemming


-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 11-Juli-2017 kl. 10:18
HELLER INGEN EPG på DK4, TV Syd+, og RTL HD I DAG


Skrevet af: azrael
Skrevet den: 11-Juli-2017 kl. 12:55
Sidst jeg checkede manglede der EPG oplysninger på adskillige kanaler, også andre/flere end ovenfor nævnt.

Problemerne med "The Blacklist " på 3+ som jeg tidligere anførte er der *stadig*. Altså nu på 3. uge.

Den EPG er virkelig en skændsel!


-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson


Skrevet af: azrael
Skrevet den: 11-Juli-2017 kl. 17:49
Jeg har lige checket EPGen for de næste par dage for de kanaler som vi har lagt ind. Det ser ud som følger.

I dag, tirsdag, mangler data for følgende kanaler:
NDR
TNT
CNN
RTL

Det er "kun" fire kanaler. Men det bliver sjovere for i morgen, onsdag:
NDR
TV2 Zulu
TV2 Charlie
TNT
CNN
TV2 Fri
RTL

Nu deltager flere af TV2s kanaler i legen. Men hvad med torsdag:
NDR
TV2 Zulu
TV2 Charlie
TNT
CNN
TV2 Fri
TV3 Puls
RTL

Kun én ny deltager. Men så er der jo fredag:
DR1
TV3
ARD
ZDF
NDR
DR2
Kanal 5
DR3
SVT1
SVT2
DR K
6'eren
TV2 Zulu
TV2 Charlie
TNT
CNN
TV2 News
TV2 Fri
3+ (delvist)
TV3 Puls
NRK 1
Canal 9
RTL
Discovery Channel

Yup, det er 24 ud af de 26 kanaler vi har lagt ind, der mangler EPG oplysninger! Angry

Givetvis mangler der endnu flere, og jeg *ved* at nogle af de oplysninger, der rent faktisk ligger i EPGen, er forkerte.

Helt ærligt. Hvordan kan man være noget sådant bekendt? Og har vi egentlig ikke en slags krav på en fungerende EPG? Selv hvis ikke, så er det stadig ekstremt dårligt gået af Stofa.


-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson


Skrevet af: azrael
Skrevet den: 04-November-2017 kl. 09:45
Ved ikke om nogen har bemærket det, men Stofas EPG, i al fald her i Århus, dækker nu over mindst én uge. Jeg skriver "mindst", fordi det er så langt vore recordere kan se frem. Det er dog muligt, at EPG data rækker længere end det.


-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 04-November-2017 kl. 10:02
Jeg mener altid den har dækket en uge frem. Prøvede lige, og næste lørdag d.11.11 (Bagernes Dag ) er med.


Skrevet af: azrael
Skrevet den: 04-November-2017 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg mener altid den har dækket en uge frem. Prøvede lige, og næste lørdag d.11.11 (Bagernes Dag ) er med.

Det har den ikke. I al fald ikke i Århus. Det har altid været tre dage. Klar forbedring med mindst en uges EPG. Hvis der så endda opdateres i løbet af dagen ifm. programændringer... nej, det er vist for meget at håbe på. Embarrassed

Tror i øvrigt heller ikke, at Stofa har mere end et EPG system. Smile


-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson


Skrevet af: PhuPhyt
Skrevet den: 16-November-2017 kl. 11:15
Jeg syntes det bliver svære og svære at bruge tv´et til noget på Stofa. Man skal snart gætte sig til hvad der kommer overalt. "Ingen programinfo" på mange kanaler. Langeskov Antenneforening. Hvad mon der sker for Stofa ? Vi får snart fiber, måske er man nødt til at skifte til WAOO ? Ved nogen om deres EPG udsendinger er bedre ?


Skrevet af: homecomer
Skrevet den: 16-November-2017 kl. 11:37
Waoo er ikke bedre. Da vi i sin tid havde Waoo via vores El-forsyning var det sådan at kanalerne enkeltvis sendte program info til Waoo og de havde så deres egen EPG. Hvorimod Stofa sender kanalernes program info direkte til os. Det er i hvertfald hvad en supporter fra El-forsyningen har forklaret mig.
Stofa derimod har et problem som Waoo ikke har. Har du ikke et tv med internet - er der visse kanaler og opdateringer i EPG som du ikke kan modtage. Det kræver at du har lige zappet alle dine kanaler igennem først. 


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 02-December-2017 kl. 09:37
I dag kl 8.45 - 12.00 Cold Case krimiserie i 195 min!!!

Nej Stofa, der er Go’ morgen Danmark


Skrevet af: PhuPhyt
Skrevet den: 27-Marts-2018 kl. 11:36
Har vi stadig en læser herinde fra Stofa, mener jeg kan huske der var en på et tidspunkt ?
Mit spørgsmål går på om Stofa har ændret noget i metoden de sender deres EPG data ud på for ca. ½ - 1 år siden, for det er ca. det tidsrum der er gået siden vi begyndte at få problemer med at modtage en EPG på vores Sony 40" tv. Hvis man laver en kanalscanning, så bliver EPG´en opdateret på de fleste kanaler. Ellers står der bare tit og ofte "Ingen programinformation" kør scan af kanaler vupti så er der informationer. Andre med Sony tv som måske har samme problem ?
TV´et er fra dengang man fik udbetalt en større sum penge fra en tvungen opsparing, så vel tæt på 8-10 år måske ?


Skrevet af: fltk
Skrevet den: 31-Marts-2018 kl. 21:42
Så er den gal igen. Stofas EPG viser slet ikke at 3+ sender VM kampen i sværvægtsboksning i aften. Det gør Boxers EPG heldigvis.

Flemming


-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100


Skrevet af: PhuPhyt
Skrevet den: 19-Juli-2018 kl. 15:06
Update det var Stofa den var helt gal med, efter nu snart 2½ år at have haft problemer med mit gamle 40" Sony tv og EPG guiden hvor de fleste tider bare var "Ingen programinformation" kan jeg sige, at jeg skiftede i sidste uge til WAOO fiber med omformer til kabel tv og ALLE kanaler har nu program information. Det virker bare.


Skrevet af: azrael
Skrevet den: 05-Maj-2019 kl. 18:08
Sør'me om ikke den er helt gal med Stofas EPG igen. I al fald her i Århus kan man intet se efter tirsdag og selv der mangler nogle informationer. Har stået på i adskillige dage...


-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson


Skrevet af: Bravo
Skrevet den: 06-Maj-2019 kl. 15:47
Vores Antenneforening er gået fra Yousee til Stofa.... Aldrig har vores programguider på tv´ene i hjemmet været så fejlfulde!

Det er helt vanvittigt!


Skrevet af: azrael
Skrevet den: 01-Juni-2019 kl. 09:26
Og så er den helt gal igen. Stort set ingen EPG data ...og dem der er, ser ud til at være forkerte. Det begynder at blive massivt irriterende ...igen.


-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson


Skrevet af: Basto
Skrevet den: 01-Juni-2019 kl. 10:14
Er der stadig nogen der bruger epg?
Med tv to go fra viaplay og tv 2play  DR app  osv så er man godt dækket ind



Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 01-Juni-2019 kl. 10:26

 Selvfølgelig bruges EPGen, ellers kan der jo ikke optages på PVR enheder og TVer der har en HDD tilsluttet.


-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Basto
Skrevet den: 01-Juni-2019 kl. 10:36
Ja ja jeg er med  men er der  så mange der optager som før i tiden?
Mvh Michael 


Skrevet af: Basto
Skrevet den: 01-Juni-2019 kl. 10:38
Jeg personligt får ikke sat en HDD  i mit tv fordi alt ligger tilgængeligt via apps arkiv osv. Men siden de stadig laver det til de nye tv så må der være et marked 

Mvh Michael 



Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 01-Juni-2019 kl. 10:41

 Det er da uundværligt at kunne optage, de fleste kanaler er jo kommercielle, med hvad det indebærer, så Arkiv på de kanaler er ubrugelig.


-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Basto
Skrevet den: 01-Juni-2019 kl. 10:44
Okay ja smag og behag  
Jeg har alle kanaler hos viaplay med arkiv i  48  timer ( så vidt. Jeg husker)
Men uden det så havde jeg nok også gang i HDD
Mvh Michael 



Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 01-Juni-2019 kl. 10:47

 Hvem vil bruge tid på at se kanalernes såkaldte vigtige meddelelser, de kan jo ikke springes over, man brækker sig da i tykke stråler af det lort. Så optagelse er uundværlig.


-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Basto
Skrevet den: 01-Juni-2019 kl. 10:49
Ja  smag og behag 


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 01-Juni-2019 kl. 10:53


 Derudover, så tager det kun 40-42 minutter at se en serie når man optager, i mod en time med indbygget brækmiddel.


-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Basto
Skrevet den: 01-Juni-2019 kl. 11:04
Kan en HDD arbejde sammen med tv to  go via viaplay app ?   Hvis så kunne det da være oplagt 


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 01-Juni-2019 kl. 11:12

 Det kan næppe gøres, men når der haves Viaplay, så er deres Arkiv som det er forstået uden alt det unødvendige.
 Nu har jeg You See, og optagelser på deres 4000 boks kan ses på TV App'en, da det er en Cloud Recorder.


-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Basto
Skrevet den: 01-Juni-2019 kl. 11:20
Det ku være godt til kanal 5 osv

Mvh Michael 


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 01-Juni-2019 kl. 11:26

 Det kan det ja, så optagelse af udsendelser er stadig relevant, og de kan ses overalt i EU, og har man glemt at optage en udsendelse, så kan det ligeledes gøres via App'en.


-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E



Print side | Luk vindue