Print side | Luk vindue

samrtwii 2 og Canal Digital

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Satellit TV
Forumbeskrivelse: Canal Digital, Viasat, Astra m.fl. (DVB-S)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138452
Udskrevet den: 18-Januar-2025 kl. 04:08

Emne: samrtwii 2 og Canal Digital
Skrevet af: icecool_denmark
Emne: samrtwii 2 og Canal Digital
Skrevet den: 12-Februar-2015 kl. 06:44
Hej jeg har fået Canal Digital er der nogle her der har erfaring med samrtwii 2 og Canal Digital om det overhovedet virker samme ved godt at Modul og kort fra Canal Digital er parret sammen hilsen ole

Svar:
Skrevet af: Mufti
Skrevet den: 12-Februar-2015 kl. 07:42
Oprindeligt skrevet af icecool_denmark icecool_denmark skrev:

Hej jeg har fået Canal Digital er der nogle her der har erfaring med samrtwii 2 og Canal Digital om det overhovedet virker samme ved godt at Modul og kort fra Canal Digital er parret sammen hilsen ole

Så kører det i ring.

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138433&PID=1394227&title=smartwi#1394227 - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138433&PID=1394227&title=smartwi#1394227

Skrevet den: 12-Februar-2015 kl. 07:44
fik vide at det var nok en god ide at smide den :-)

Skrevet af: Hackerjac
Skrevet den: 12-Februar-2015 kl. 07:54
Smartwii har også et dansk forum, måske du hurtigere vil få svar der

Skrevet den: 12-Februar-2015 kl. 07:55
takker prøver at finde der forum :-)

Skrevet af: MCenterFreak
Skrevet den: 12-Februar-2015 kl. 10:41
Jeg har haft det kørende med Smartwii og Canal Digital i flere år. Det er dog vigtigt at du får et Non Pairing Card fra Canal Digital. Jeg ved ikke om de stadig udleverer det.

-------------
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)

Skrevet den: 12-Februar-2015 kl. 10:46
Hej MCenterFreak så er jeg godt nok på skider har fået vide f cd mine kort skulle være parring med udstyr

Skrevet den: 12-Februar-2015 kl. 12:31
Jeg ved ikke om der er noget der har ændret sig, så du måske kan køre med et Pairing Card. Prøv evt. at kontakte SmartWi her: http://smartwi.net/distributors/#denmark - http://smartwi.net/distributors/#denmark

-------------
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt

Skrevet af: quarkir
Skrevet den: 12-Februar-2015 kl. 13:18
Oprindeligt skrevet af icecool_denmark icecool_denmark skrev:

Du ved godt at du kan få 3 ekstra kort, uden at det koster ekstra ?

-------------
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams

Skrevet den: 12-Februar-2015 kl. 17:42
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Helt gratis er det nu ikke. Der skal købes en boks sammen med hvert gratis kort. Derudover skal der betales 99 per måned/kort, hvis man er Premium eller C More kunde

-------------

Skrevet den: 12-Februar-2015 kl. 17:46
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Helt gratis er det nu ikke. Der skal købes en boks sammen med hvert gratis kort. Derudover skal der betales 99 per måned/kort, hvis man er Premium eller C More kunde
Øh, ekstra bokse slipper man da heller ikke for, med SmartWii ?
Men enig i C More idiotien :)

-------------
mvh
Jesper \

- Douglas Adams

Skrevet den: 12-Februar-2015 kl. 17:53

Øh, ekstra bokse slipper man da heller ikke for, med SmartWii ?
Men enig i C More idiotien :)

Det er fordi jeg tænker i MediaCentre. Du har selvfølgelig ret i at man skal bruge en boks til de ekstra kort, men da jeg kører med små PCer ved hvert TV, er det lidt dumt at man skal betale for nogen TV bokse man ikke bruger

-------------

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 12-Februar-2015 kl. 17:56

Extra modtagere er jo ikke nødvendige, hvis det der skal modtages på er TVer med S-Tuner, dem er der en del af efterhånden.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet den: 12-Februar-2015 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Extra modtagere er jo ikke nødvendige, hvis det der skal modtages på er TVer med S-Tuner, dem er der en del af efterhånden.
Ja da, men det blev ikke oplyst i det oprindelige spørgsmål.

-------------
mvh
Jesper \

- Douglas Adams

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 12-Februar-2015 kl. 18:15

Det var bare et gæt, men sikkert sådan det forholder sig.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: Vagnen
Skrevet den: 13-Februar-2015 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Ikke helt korrekt.

Ja, hvis man har Premium og gerne vil have C More på de ekstra kort, så skal man betale 99,- pr md/kort.

Hvis man har Family eller Local og vælger C More som tilvalgspakke til 99,- pr. md. så er C More med på alle kort.

Premium indeholder dog også nogle Discovery Bonuskanaler og TV3 Sport1, som man ikke har adgang til hvis man vælger Family og C More som tilvalg.

Skrevet den: 13-Februar-2015 kl. 10:55
Jeg tog bare udgangspunkt i hvad de skriver på deres hjemmeside:

Ekstra udgift til C More kunder

Hvis du er Premium eller C More kunde gør vi opmærksom på, at C More kanalerne pga. særlige rettigheder koster 99 kr. pr. md. pr. ekstra rum, hvis disse ønskes i ekstra rummene. Du kan dog stadig se de øvrige kanaler i tv-pakken uden at betale ekstra for dit abonnement. 

-------------

Print side | Luk vindue