Print side | Luk vindue

Problemer med Netflix/HBO-apps til Samsung smart-t

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: LED TV - LCD TV
Forumbeskrivelse: Forum for LED TV - LCD TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138821
Udskrevet den: 24-Maj-2025 kl. 12:53


Emne: Problemer med Netflix/HBO-apps til Samsung smart-t
Skrevet af: Windermere
Emne: Problemer med Netflix/HBO-apps til Samsung smart-t
Skrevet den: 28-Februar-2015 kl. 16:38
Jeg har lige erhvervet mig et smart-tv af modellen UE40H5505.
Jeg kan ikke få hverken Netflix eller HBO til at virke ordentligt.

Netflix: Appen starter op, men melder fejl, den vil ikke kontakte serverne (der er hul igennem til internettet).

HBO: Når jeg starter en udsendelse, beder den my registrere enheden på Hbo-hjemmesiden. Det er nu sket, og den står som en af de godkendte enheder på HBO-hjemmesiden under brugerindstillinger. Næste gang jeg starter appen op på tv'et og starter et program, beder den mig om at registrere enheden igen!!

Nogen der ved, hvad man kan gøre?
vh.
Thomas



Svar:
Skrevet af: bentpetersson
Skrevet den: 28-Februar-2015 kl. 17:27
tjek om der er en opdatering på dit tv, der også opdaterer dine Apps. Noget tyder på at det er gamle apps som du forsøger at bruge og som ikke længere kan benyttes.

-------------
Med venlig hilsen
bentpetersson




Skrevet af: Windermere
Skrevet den: 28-Februar-2015 kl. 18:11
Den er up to date


Skrevet af: Windermere
Skrevet den: 28-Februar-2015 kl. 20:23
Nu virker HBO, Netflix siger stadig fejlkode 4-8


Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 28-Februar-2015 kl. 20:26
Det lyder som det sædvanlige Samsung Smart Hub. Jeg har ikke en løsning på dit problem, men de er langt fra den eneste, der døjer med det.

-------------
https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio


Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 28-Februar-2015 kl. 20:42
Det bedste du kan gøre er nok at tage det med ned i butikken og få dine penge igen.....


Klaus

-------------
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 28-Februar-2015 kl. 22:13

Se lige efter om det er seneste FW der er på TVet, det er ikke nødvendigvis den seneste der er på TV serveren, så find den på support siden.
Husk lige at alle skærm indstillinger går på Factory Reset når der opdateres.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Windermere
Skrevet den: 28-Februar-2015 kl. 23:09
Nu virker Netflix pludselig! Spøjst, men tak for jeres input.



Print side | Luk vindue