Print side | Luk vindue

Sne på Yousee Play

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: PC hardware & software
Forumbeskrivelse: Hardware & software, men ikke HTPC
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=139408
Udskrevet den: 11-Februar-2025 kl. 18:32


Emne: Sne på Yousee Play
Skrevet af: Ammitz
Emne: Sne på Yousee Play
Skrevet den: 27-Marts-2015 kl. 19:27
Jeg har i flere omgange forsøgt at få mit Yousee play til at køre. både med google crome og explore og firefox dog med samme resultat.

billedet flimmer med sne og der er lyd igennem. jeg har prøvet med forskellige nvidia drivere og forsøgt at re-installere silverlight som bruges til afspilning af play. og nu er jeg ved at være tom for ide'er. nogle af jer der har oplevet noget ligende.





Svar:
Skrevet af: Muffeh
Skrevet den: 27-Marts-2015 kl. 19:58
har lige testet hos mig selv, ingen problem her! (tog 3 random kanaler for at udelukke kanalfejl) måske fejlen ligger på dit netværk eller hos yousee i dit område?
(bruger selv firefox, og har nyeste Nvidia driver og har ikke rørt programmet der kører viaplay plugin i en evighed! = ViewRight Web PC 3.6.0.0)


-------------
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4


Skrevet af: Ammitz
Skrevet den: 27-Marts-2015 kl. 20:25
Det var self ViewRight og ikke silverlight. min køre også 3.6.0.0.  
Det kan ikke være et lokalt problem for vi streamer alle sammen fra den samme server.


Skrevet af: Muffeh
Skrevet den: 27-Marts-2015 kl. 23:44
troede nu der lå en server i KBH og en i aalborg/århus Smile

-------------
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4


Skrevet af: Ammitz
Skrevet den: 28-Marts-2015 kl. 07:44
Tror ikke der er en i Ålborg. men hvis der er flere er det slet og borups alle. men  det er også lige meget lets stick to the subject.


Skrevet af: KOS.
Skrevet den: 28-Marts-2015 kl. 09:39
Jeg tror der er problemer med yousee netværket,jeg har slet ikke nogen forbindelse her i KBH NV


Skrevet af: Ammitz
Skrevet den: 28-Marts-2015 kl. 11:49
Det har ikke virket i flere måneder.


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 28-Marts-2015 kl. 12:23

Der er i hvert fald ikke nogen problemer med at bruge Play Appen på min Tablet og til TVet, der streames fint TV og film derfra, ligeledes er der heller ikke problemer med You Bio modtageren med deres leje/abonements film.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Ammitz
Skrevet den: 28-Marts-2015 kl. 12:26
Det virker også på min ipad. Bare ikke min pc.


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 28-Marts-2015 kl. 12:47

Det er så ikke prøvet, da der ikke er behov for det, da andre enheder kan klare det.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Ammitz
Skrevet den: 28-Marts-2015 kl. 19:28
For mig ligner det at der noget codec fejl. På det software der afvikler YouSee tv på pc'en.


Skrevet af: bubbleboy
Skrevet den: 28-Marts-2015 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af Ammitz Ammitz skrev:

For mig ligner det at der noget codec fejl. På det software der afvikler YouSee tv på pc'en.


Det bruger samme bibliotek som vlc. Dvs. det hele er inkluderet i pakken. Så når det virker hos andre, så er det nok ikke det.

Se om du har en log liggende her: C:\Users\x\AppData\Roaming\Verimatrix\ViewRight Web\ViewRightSDK.log

Ellers kan den aktiveres med regedit:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Verimatrix\ViewRight Web\Test

LogDebugToFile = 5 (DWORD)










Skrevet af: Ammitz
Skrevet den: 31-Marts-2015 kl. 10:14
Jeg har fundet problemet... den ville ikke afspille i 1920x1080 i 144 Hz men den afspillede normalt i 1920x1080 i 120Hz

Så der er Verimartix der er fejlen.


Skrevet af: bubbleboy
Skrevet den: 31-Marts-2015 kl. 12:24
Fremgik det af loggen eller legede du bare med opsætningen?


Skrevet af: Ammitz
Skrevet den: 31-Marts-2015 kl. 12:31
Jeg fandt frem til det ved at rode med opløsningen. der fremgik ingen fejl via http://www.yousee.tv/systemtest.


Skrevet af: bubbleboy
Skrevet den: 31-Marts-2015 kl. 12:37
Jeg mente den log, jeg nævnte tidligere. Det er en intern log i Windows. Deres online systemtest... "bob, bob" :-)



Print side | Luk vindue