Print side | Luk vindue

TH37PV60E - et godt tilbud?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=14001
Udskrevet den: 23-Februar-2025 kl. 02:14

Emne: TH37PV60E - et godt tilbud?
Skrevet af: rasse78
Emne: TH37PV60E - et godt tilbud?
Skrevet den: 04-August-2006 kl. 23:46

Hej

Har fået dette anbefalet af en del, og har set det i aktion. Har fået et tilbud fra Expert på dette TV + en vægholder fra Vogels, der kan dreje. (Koster 1600 i butikken)

Pris i alt 17.200 kr. Jeg kan hente det når jeg vil.

Er det en god handel? Det mener jeg selv, specielt da jeg ikke vil købe det i Tyskland.

Mvh Rasmus

Svar:
Skrevet af: kazz
Skrevet den: 04-August-2006 kl. 23:57
http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=4&emne=visprodukt&Gruppenr=60&ID_infoside=46202 - http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=4& ;emne=visprodukt&Gruppenr=60&ID_infoside=46202

Skrevet af: kruga
Skrevet den: 05-August-2006 kl. 00:00

Hej...

Tjaee, nej vil jeg mene....

Tvet koster 14000 ved bla. tapeconnection, så sammenlagt burde du ikke betale mere end 15600. Efter min mening.

Ringede til mit lokale panasonic servicecenter og sagde at jeg gerne ville slippe for at køre til århus hvis de ville sælge mig tv og orignal beslag(1000kr) til 15k. Efter 15 sek, tastende på computeren sagde de ok.
Normalt ville jeg handle ved Tapeconnection da de får meget ros og kan deres kram. Men det er nemmere at hente det 15 km væk istedet for 170 km. Det samme hvis der skulle være problemer.

Så nu har jeg haft fladskærm i 32 timer....

Skrevet den: 05-August-2006 kl. 00:07

Glemte lige at skrive at prisskiltet i forretningen var 16999,- bare for tvet...

Håber virkelig at alle gør som dig undersøger priserne inden de siger ja...

Skrevet den: 05-August-2006 kl. 09:04

Hej

Jeg er godt klar over prisen hos Tapeconnection. Men men men, hvad gør man hvis lortet går i stykker, og man bor på sydfyn???

Så vil jeg hellere ofre lidt mere, og kunne aflevere det i en lokal butik (som forøvrigt er landsdækkende, hvis jeg flytter)

Vil da prøve at forhandle dem længere ned.

Tak (flere kommentarer velkomne)

Skrevet af: Bendix
Skrevet den: 05-August-2006 kl. 09:22
Er der ikke noget med at TC henter det hvis det går i stykker indenfor de første 2år?

Skrevet den: 05-August-2006 kl. 09:30

Der står på siden:

• 14 dages fuld returret, fuld tilfredshed eller pengene tilbage!
  • 30 dages ombytningsret, vi bytter gerne!
  • 3 års garanti på Hifi og Surround
  • 2 års garanti på TV/Video og bærbart udstyr
  • Om de henter, ved jeg ikke.

Skrevet den: 05-August-2006 kl. 09:31
    Prøv at skriv til dem, er næsten sikker på at de har det?

Skrevet den: 05-August-2006 kl. 09:33

Tror du tænker på dette:

7. Reklamation
    Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået indenfor 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Skrevet den: 05-August-2006 kl. 09:35
    Det kan godt være , jeg har bestilt et 37pf9731d via fælleskøb netop pga de yder 2års ægte garanti og pga prisen, normalt er der jo bare 12mdr garanti og 12mdr reklamationsret.

Skrevet den: 05-August-2006 kl. 09:39

Prøv at læse deres Tc guide der står nemlig 2års fuld garanti og afhentnings service i hele landet.

http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?emne=vis_event&Eventid=263 - http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?emne=vis_even t&Eventid=263

Skrevet den: 05-August-2006 kl. 09:40

Ingen tvivl om, at de yder god service. Det hører man fra mange.

Jeg vil dog give Expert chancen for at matche prisen. Jeg er dog jyde, og elsker at prutte om prisen.

Tak for svarene Bendix

Skrevet den: 05-August-2006 kl. 09:42

Hvis ikke du kan få expert ned, så husk at TC har det på lager til omgående levering :)

Er også selv Jyde

Skrevet den: 07-August-2006 kl. 11:05

Hej

Hvordan gik det..?

Skrevet den: 07-August-2006 kl. 11:44
    Oprindeligt skrevet af kruga kruga skrev:

Hej

Hvordan gik det..?

Ja, jeg var forbi butikken frredag, og fik først et tilbud på tv'et + et ophæng fra Vogel. I alt 17.200 kr.

Da jeg ringede lørdag, fandt jeg ud af, at det var et forkert ophæng, de havde tilbudt. Derfor var tilbudet nu 19.200 kr!!!! woot.

(Tv'et kostede kr. 16.600 alene)

Jeg sagde pænt "nej tak" ;)

Kommunikerer nu med Tapeconnection i Karrebæksminde, ang. tv'et og et Vogels EFW 6345 ophæng, evt et 6325.

Nogen der kender de to, evt et tredje, som kan anbefales?

Skrevet den: 08-August-2006 kl. 09:56

Tjaee det her indlæg kan vel kun være en opfordring til ikke at handle ved expert.

Har aldrig rigtigt fundet ud af hvad det er man får for de ekstra penge man skal give hos dem. 

Held og lykke med dit tv. Jeg har været meget glad for mit. Bare husk at reflektionen i skærmen er lige så "dårlig" som på et CRT fjernsyn. Men bolden forbliver rund i fodbold.

Skrevet den: 08-August-2006 kl. 11:34

Jeg er villig til at betale mere i en fysisk butik, hvis det er fornuftigt. Dvs. at de kan yde en service, som netbutikker ikke kan. I dette tilfælde, er prisen og ydelsen bedre i fx. Tapeconnection.

Dog er deres vægbeslag dyre. Ex Vogels 6345, som findes til 1900 kr på nettet. Det koster 2900 kr hos TC.... 

Print side | Luk vindue