Print side | Luk vindue

Spartle eller nyt kabinet

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Teknik & Teori
Forumbeskrivelse: Generel teknik og teori.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=140364
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 18:37

Emne: Spartle eller nyt kabinet
Skrevet af: aerik
Emne: Spartle eller nyt kabinet
Skrevet den: 18-Maj-2015 kl. 22:00
Jeg har et par højttalere, som en kunstner skal dekorere til sommer. Han har advaret mig i mod, at resultatet ikke bliver helt super, hvis jeg ikke får spartlet årerne væk fra fineren. Nogen der har input om, om det er muligt st spartle et par fingerede højttalere ordenligt, eller om jeg skal overveje at lave nye kabinetter i stedet?

Svar:
Skrevet af: sl1000
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 08:44
hej
Du kan sagtens spartle dem selv. Brug gerne fluggers Acryspartel den er god, sammen med en Japanspartel.

Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 08:48
Oprindeligt skrevet af sl1000 sl1000 skrev:

hej
Du kan sagtens spartle dem selv. Brug gerne fluggers Acryspartel den er god, sammen med en Japanspartel.

super. så tror jeg det bliver løsningen :)

Skrevet af: MDusen
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 14:45
Alternativt kunne du beklæde dem med folie hvis du på på et tidspunkt bliver træt af kunststykket....men det krævet at malingen kan hæfte på folien :)

Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af MDusen MDusen skrev:

Alternativt kunne du beklæde dem med folie hvis du på på et tidspunkt bliver træt af kunststykket....men det krævet at malingen kan hæfte på folien :)

Havde faktisk overvejet det. Men kan ikke gennemskue om man kan få malende folie. Har ikke kigget markedet grundigt efter endnu.

Det er bare mine bagkanaler, som er træt i fineren, så der skal ske noget med dem :)

Print side | Luk vindue