Print side | Luk vindue

Farvel fra YouSee Play musik ! ?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=140613
Udskrevet den: 09-Juni-2024 kl. 18:54


Emne: Farvel fra YouSee Play musik ! ?
Skrevet af: Lennon
Emne: Farvel fra YouSee Play musik ! ?
Skrevet den: 02-Juni-2015 kl. 23:02
Hvad sker der lige ? Undrede mig over ,at jeg pludselig ikke længere kunne logge mig ind på Yousee' s musikstreaming . Ringede så til kundeservice, som efter en længere ventepause kunne gøre mig opmærksom på at tjenesten ikke længere var tilgængeligt for mit abonnement ( mellempakke og 50/10 internet) . Man har pr 29/05 valgt at erstatte musikstreaming med "video on demand "
Tak for lort Yousee, - men nu kan jeg i det mindste nedgradere til grundpakken uden frygt for at miste musikstreaming . .

-------------
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm



Svar:
Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 03-Juni-2015 kl. 00:01
Det var de nu ude med i rigtig god tid. Det er flere måneder siden de oplyste om dette. 

-------------
https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio


Skrevet af: -claus-
Skrevet den: 03-Juni-2015 kl. 08:17
Var det ikke kun for nye kunder ved tdc play?

-------------
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio


Skrevet af: aerik
Skrevet den: 03-Juni-2015 kl. 08:22
@nagash Var der ikke noget med, at hvis man selv skiftede hastighed eller anden ændring, så forsvandt play, og hvis det skete pr automatik, så fortsatte man med at have play?


Skrevet af: Dorf
Skrevet den: 03-Juni-2015 kl. 08:35
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

@nagash Var der ikke noget med, at hvis man selv skiftede hastighed eller anden ændring, så forsvandt play, og hvis det skete pr automatik, så fortsatte man med at have play?

Kan være det er sandt men i min verden giver det ingen mening, at et produkt der tilhører ens abonnement bliver fjernet hvis man selv skifter til noget, som kommer til at ske alligevel pr. automatik men hvor man så får lov til at bibeholde produktet. Det er helt sort.


Skrevet af: aerik
Skrevet den: 03-Juni-2015 kl. 09:17
Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

@nagash Var der ikke noget med, at hvis man selv skiftede hastighed eller anden ændring, så forsvandt play, og hvis det skete pr automatik, så fortsatte man med at have play?

Kan være det er sandt men i min verden giver det ingen mening, at et produkt der tilhører ens abonnement bliver fjernet hvis man selv skifter til noget, som kommer til at ske alligevel pr. automatik men hvor man så får lov til at bibeholde produktet. Det er helt sort.

Det kan vi sagtens blive enige om, omend jeg godt kan følge metoden til at få udfaset for en service, man ikke ønsker at fortsætte med.

men det var mere i forhold til, at Nagash sagde havde meldt ud der ville lukkes for servicen.


Skrevet af: Dorf
Skrevet den: 03-Juni-2015 kl. 09:28
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

 Det kan vi sagtens blive enige om, omend jeg godt kan følge metoden til at få udfaset for en service, man ikke ønsker at fortsætte med.

men det var mere i forhold til, at Nagash sagde havde meldt ud der ville lukkes for servicen.

Altså at Yousee Play Musik bliver lukket?


Skrevet af: Bjur
Skrevet den: 03-Juni-2015 kl. 10:07
Hvis man bare ændrer sit abonnement f.eks. til højere hastighed på internet (dvs. flere penge til Yousee) så ryger musiktjenesten. Jeg ringede derind og blev stillet om, hvor det til sidst lykkes at få begge dele.


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 03-Juni-2015 kl. 10:58
Der var en nyhed engang sidste år om at YouSee (grundet rettigheder?) ikke længere kunne give YouSee Play Musik gratis til bredbåndskunder, men kun mobilkunder.

Derfor ville nye abonnementer være uden musik, medmindre man betaler for YouSee Plus.

Eksisterende abonnementer blev ikke ændret, men hvis man ændrer abonnement, ryger musikdelen.


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 03-Juni-2015 kl. 15:13

Ja, mistede også selv Play musik ved en tidligere opgradering, selv om det var på min Telefon, fik så at vide at jeg bare skulle logge på Bredbånd med Telefon log In, så var det tilbage igen begge steder.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: bubbleboy
Skrevet den: 03-Juni-2015 kl. 15:42
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Jeg kom til selv af opgraderer fra 80/30 til 100/20 og derved miste Yousee Music. Ringede derefter til dem og fik det genaktiveret uden nogen problemer overhovedet.


Mange facebook-indlæg afslører, at det er meget forskelligt. Det afhænger tilsyneladende af den medarbejder, man får kontakt med.


Skrevet af: Kasper_J
Skrevet den: 03-Juni-2015 kl. 23:12
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Ja, mistede også selv Play musik ved en tidligere opgradering, selv om det var på min Telefon, fik så at vide at jeg bare skulle logge på Bredbånd med Telefon log In, så var det tilbage igen begge steder.

Tror at du misforstår, man mister helt adgangen til Yousee Play for bestandigt, hvis man ændrer sit bredbåndsabonnement eller er ny kunde.


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 04-Juni-2015 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Ja, mistede også selv Play musik ved en tidligere opgradering, selv om det var på min Telefon, fik så at vide at jeg bare skulle logge på Bredbånd med Telefon log In, så var det tilbage igen begge steder.


Det er så fordi du også har mobilabonnement hos dem.


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 04-Juni-2015 kl. 11:40

Ja, ellers kunne det jo ikke gøres med Telefon log In.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Flick
Skrevet den: 04-Juni-2015 kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

men nu kan jeg i det mindste nedgradere til grundpakken uden frygt for at miste musikstreaming
Hvis du alligevel kun havde en højere pakke end grundpakken for at have adgang til YouSee Play, så kan det langt bedre betale sig at købe et Spotify abonnement..


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 04-Juni-2015 kl. 14:22
Oprindeligt skrevet af Flick Flick skrev:


Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

men nu kan jeg i det mindste nedgradere til grundpakken uden frygt for at miste musikstreaming
Hvis du alligevel kun havde en højere pakke end grundpakken for at have adgang til YouSee Play, så kan det langt bedre betale sig at købe et Spotify abonnement..


YouSee Play og musikstreaming har aldrig haft noget med pakkestørrelse at gøre - udelukkende om man havde bredbånd, mobil eller YouSee Plus.


Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 05-Juni-2015 kl. 09:27
Jeg vil lige uderstrege at jeg netop IKKE har ændret ved mit abonnement , - og alligevel mistet musikstreaming pr 29-05-15 . Og med hensyn til pakkestørrelse osv, så syntes jeg bare at mellempakkens pris kunne retfærdiggøres en lille smule, i og med også havde musikstreaming . Og jeg kunne så ikke rokke ved kundeservice medarbejderen . . ( har kun firma tlf - ved anden udbyder) .

-------------
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 05-Juni-2015 kl. 09:38
Har du ikke opdateret til ny hastighed på Mit YouSee eller opsagt YouSee Plus?

Og igen, din tv-pakke har intet med Play at høre.


Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 05-Juni-2015 kl. 09:51
Jeg er helt med på at Play intet har med pakken at gøre . Jeg syntes bare at de 429kr lidt bedre kunne retfærdiggøres når man nu tilfældigvis også havde Play med . Og nej ! - JEG har ikke ændret på TV abo. eller nethastighed . YouSee har skruet op hos mig , som hos alle andre - men det er jo lidt hen over hovedet på os . .

-------------
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm


Skrevet af: bubbleboy
Skrevet den: 05-Juni-2015 kl. 14:25
Der må være tale om en fejl. Kontakt dem igen, evt. på facebook.


Skrevet af: Kasper_J
Skrevet den: 06-Juni-2015 kl. 00:20
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Ja, ellers kunne det jo ikke gøres med Telefon log In.

Og altså totalt irrelevant for trådstarter.



Print side | Luk vindue