Komplett.dk
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Anmeldelser
Forumbeskrivelse: Debat om anmeldelserne på recordere.dk
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=140781
Udskrevet den: 30-Januar-2025 kl. 13:00
Emne: Komplett.dk
Skrevet af: Bruger udmeldt 30
Emne: Komplett.dk
Skrevet den: 13-Juni-2015 kl. 16:07
Hvad er jeres holdning til Komplett.dk?
Kan I bryde trustpilot' negative anmeldelser?
|
Svar:
Skrevet af: hansie
Skrevet den: 13-Juni-2015 kl. 16:26
Hár handlet der et par gange. Noget pc hardware. Ingen problemer.
|
Skrevet af: 0leDK
Skrevet den: 13-Juni-2015 kl. 16:28
Handler næsten altid hos komplett. Har både haft ting der er gået i stykker og fortrudt købt. Ingen problemer. Altid god service hos komplett
|
Skrevet af: dumb
Skrevet den: 13-Juni-2015 kl. 16:34
Det overrasker mig meget, hvis de har overvejende negative kommentar. Jeg handler stort set altid hos komplett og har også brugt deres RMA service og det har fungeret uden problemer.
------------- TV: 60" Sharp LE636 Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030
|
Skrevet af: PerW
Skrevet den: 13-Juni-2015 kl. 16:47
Har handlet der en del gange.
Og jeg har ikke haft problemer med at returnerer.
Jeg har dog haft en reparatin, som gik helt i hegnet. Men de indrømmede fejlen og gav en klækkelig kompensation, så til sidst var jeg ikke utilfreds.
|
Skrevet af: The_Unforgiven
Skrevet den: 13-Juni-2015 kl. 17:03
Har kun været tilfreds med dem !!!!!!!! Og bruger dem stadig.
|
Skrevet af: Skywalker
Skrevet den: 13-Juni-2015 kl. 17:12
Jeg har kun positiv erfaring med Komplett. Brugte deres udvidede returret, ingen problemer der.
|
Skrevet af: sl1000
Skrevet den: 13-Juni-2015 kl. 17:28
jeg har brugt komplett flere gange og altid uden problemer.
|
Skrevet af: wicca
Skrevet den: 13-Juni-2015 kl. 17:38
Jeg har brugt dem et hav af gange og aldrig har jeg haft problemer. Hverken med ombytning, returvarer ellers deres telefoniske support.
5 stjerne herfra
|
Skrevet af: Infinity
Skrevet den: 13-Juni-2015 kl. 18:22
Har handlet der mange gange uden problemer og har heler ikke haft noget problem ved returnering. Deres hjemmeside kan være fyldt med fejl således kan man ofte købe deres upgrade kits (bundkort, ram, cpu) billigere hvis man køber delene som enkeltdele end som kit, og vælger man at købe den ene del et andet sted kan der endnu mere at spare :-) Men generelt godt tilfreds, leveringstiden kan være en dag længere end hos andre, har dog skiftet til ComputerSalg som min primære leverandør.
------------- mvh Infinity
|
Skrevet af: moller
Skrevet den: 13-Juni-2015 kl. 18:55
Har handlet der flere gange uden problemer
|
Skrevet af: Rolf Lemmike
Skrevet den: 13-Juni-2015 kl. 19:48
Har handlet der ofte, og vil ikke have betænkninger.
Men det kan jo være de ikke vil betale til trustpilot. Det har der været en masse bøvl om tidligere.
|
Skrevet af: SoundWave
Skrevet den: 13-Juni-2015 kl. 19:56
Har tidligere handlet rigtig meget hos Komplett.dk, og jeg har kun positive oplevelser, selv når det gælder RMA-sager, og det er der hvor man finder ud af, om et firma er værd at handle med.
|
Skrevet af: Jørgensen
Skrevet den: 13-Juni-2015 kl. 22:25
Har også handlet med Komplett.dk nogle gange, hvilket har været fuldt tilfredsstillende.
Har dog ikke haft brug for at returnere eller på anden måde haft problemer med det modtagne, så efterserviceniveauet kan jeg ikke skrive om, om end det her i tråden også ser fornuftigt ud.
Mvh. Jørgensen
|
Skrevet af: JordanDK
Skrevet den: 13-Juni-2015 kl. 23:00
Har heller intet dårligt at sige om de gange jeg har handlet der.
------------- 65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest.
|
Skrevet af: Hackerjac
Skrevet den: 13-Juni-2015 kl. 23:24
jeg gir ik en fløjt for trustpilot, den er mange gange til at lukke op og skide i
|
Skrevet af: bleed_blue
Skrevet den: 14-Juni-2015 kl. 06:51
Hackerjac skrev:
jeg gir ik en fløjt for trustpilot, den er mange gange til at lukke op og skide i
|
Enig. Trustpilots forretningsmodel ligner mere og mere, at man skal betale Trustpilot, hvis man ikke vil hænges ud derinde.
Mht Komplett: På de hardwaresider jeg besøger, bliver siden anbefalet. Jeg har da også handlet der tit uden problemer.
|
Skrevet af: pj2000
Skrevet den: 14-Juni-2015 kl. 09:00
Har handlet mange gange hos Komplett uden nogen problemer overhovedet.
Når man læser Trustpilot vurderingerne undrer det mig at Komplett ikke selv kommentere på de oplevelser der beskrives. Det bruger mange firmaer at gøre, (ser ud til at de ikke har gjort det siden 27. marts).
Det ville nok være klogt af Komplett at gøre løbende, så der kan gives lidt modspil på dårlige anmeldelser. Nogen gange er der en god forklaring på de hændelsesforløb kunden har oplevet.
|
Skrevet af: fltk
Skrevet den: 14-Juni-2015 kl. 11:37
Har handlet med dem masser af gange og altid været tilfreds. M.h.t. Trustpilot: Kan det tænkes, at det kun er utilfredse kunder der gider skrive deres kommentarer der?
Flemming
------------- Samsung UE55F7005 AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100
|
Skrevet af: Cyberguyen
Skrevet den: 15-Juni-2015 kl. 03:13
Trustpilot er et koncept der døde den dag det blev mainstream.
Når noget bliver mainstream, så kommer tåberne ofte og ødelægger det for andre.
------------- Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
Skrevet af: Kandersen
Skrevet den: 15-Juni-2015 kl. 11:58
Jeg er meget kritisk, når det kommer til forhandlere, specielt på computer udstyr. Ofte handler jeg impulsivt og hader at vente for længe. Det er sådan set det eneste kritiske punkt jeg har til flere forhandlere. Jeg ved godt, at det er urealistisk at de skal have alt på lager. Men noget der kan irriterer mig, det er hvis jeg bestiller en vare der er på lager, så går der 1-3 dage. Det er betydningen af "på lager" der er galt, efter min mening. Et lager for dem (ikke kun Komplett.dk), det betyder også fjernlager. Hvor fjernt det er, det er det som de 1-3 dage skal fortælle noget om. Jeg har handlet en del hos Komplett, og gør det uden tvivl også fremover. Men handler også hos computersalg.dk. Og tit har jeg taget mig selv i at betale lidt mere til computersalg, mod at jeg omvendt kunne afhente med det samme, eller senest dagen efter. Komplett oplever jeg for det meste, at der netop går 2-3 dage, før jeg kan afhente der (på Stamholmen).
Men bortset fra denne, for sikkert mange, ligegyldige detalje, så har jeg kun ros til overs for Komplett. Jeg synes de gør det rigtig godt, stabilt og lige præcis til forventningerne.
------------- Mvh
Kim Andersen. https://soundcloud.com/kim-andersen-12" rel="nofollow - https://soundcloud.com/kim-andersen-12
|
Skrevet den: 15-Juni-2015 kl. 12:06
Cyberguyen skrev:
Når noget bliver mainstream, så kommer tåberne ofte og ødelægger det for andre. |
Hvad mener du med mainstream? Et koncept som Trustpilot skal jo helst være, 'mainstream', for at give en tilpas mening, hvis vi altså tænker samme betydning. Det værste jeg synes med disse koncepter, det er at der er for mange. Hvis man som forbruger skal have et login til dem alle, så går man død i det. Omvendt kan det ikke fungere, uden en form for login, og allerhelst en sikkerhed for identiteten. Sidstnævnt er den største udfordring for disse koncepter. Jo flere "fake" anmeldelser man kan lave, desto mere skade gør et sådan site, både over for forbrugerne, men også for virksomhederne. Jeg så allerhelst at der var een. Og så skulle den være NemID certificeret, (måske endda statsejet). Jeg aner faktisk ikke om Trustpilot er blevet det. Når/hvis det nogensinde kom til at fungere optimalt, så skulle det samtidig være et krav til virksomhederne. På den måde ville den individuelle pris også blive minimeret for virksomhederne.
------------- Mvh
Kim Andersen. https://soundcloud.com/kim-andersen-12" rel="nofollow - https://soundcloud.com/kim-andersen-12
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 31
Skrevet den: 15-Juni-2015 kl. 17:23
Firmaer som ikke betaler Trustpilot for at have Trustpilot's logo/link på deres hjemmeside, får typisk ikke så mange positive anmeldelser, da deres kunder ikke aktivt bliver bedt om/ledt hen til at skrive anmeldelser på trustpilot.
Folk med negative oplevelser er derimod mere tilbøjelige til selv at finde vej til Trustpilot og skrive anmeldelser.
På den måde kan man godt sige at firmaer som ikke betaler Trustpilot, kommer til at fremstå med dårligere score, selvom det måske ikke er et retvisende billede.
|
Skrevet af: Cyberguyen
Skrevet den: 16-Juni-2015 kl. 13:33
Kandersen skrev:
Cyberguyen skrev:
Når noget bliver mainstream, så kommer tåberne ofte og ødelægger det for andre. |
Hvad mener du med mainstream? Et koncept som Trustpilot skal jo helst være, 'mainstream', for at give en tilpas mening, hvis vi altså tænker samme betydning.
|
Vi tænker nok ikke helt det samme.
Når et sted som trustpilot er lille og kun kendt af en lille skare fornuftige entusiaster, så virker det i samme stil som tråden om gode købere og sælgere herinde.
Men forestil dig at man havde en tråd herinde som fortalte omkring gode og dårlige forhandlere. På et tidspunkt bliver den måske mainstream og "opdaget" af tåberne. Når det sker, så myldre det ind med falske profiler med falske anmeldelser og pludselig er det ikke længere muligt at se forskel på gode butikker og kunstigt gode butikker.
------------- Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
Skrevet af: TheRealBamse
Skrevet den: 17-Juni-2015 kl. 08:49
Jeg har også handlet på Komplett flere gange - altid uden problemer.
Deres levering er noglegange lidt langsom. Tror nogle ting bliver sendt fra deres lager i Norge?! Derudover synes jeg sjældent de har den bedste pris. Til gengæld synes jeg tit de har produkter jeg ikke kan finde andre steder.
Men udover det har jeg ikke nogle bekymringer ved at handle med Komplett.
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 30
Skrevet den: 17-Juni-2015 kl. 13:18
Alle sammen gode bud - jeg vidste faktisk ikke, at Komplett.dk var norsk.
Kan Komplett.dk sammenlignes lidt med Proshop?
Som der også bliver nævnt her, så er Computersalg.dk nok i en lidt bedre skala end Komplett.dk.
Man kan vel sige, at Computersalg.dk er en lidt mere butik, hvor Komplett.dk også er discount i udvalg?
|
Skrevet den: 17-Juni-2015 kl. 13:56
TheRealBamse skrev:
Derudover synes jeg sjældent de har den bedste pris. |
Så længe prisforskellen ligger inden for rimelighedens grænser (+- 100,-), så vægter jeg helt klart levering som det absolut vigtigste. Tålmodighed ligger bare ikke til mig, og det koster
------------- Mvh
|
Skrevet af: dumb
Skrevet den: 17-Juni-2015 kl. 15:42
Komplett.dk er discount...hvordan får du det indtryk?? De er nordens største på e-handel, de yder 45 dages fuld returret og fri fragt uanset hvad du bestiller. De er rigtig nok ikke de billigste, men de ligger typisk ikke ret langt fra. De er dog 100% netbaseret, med enkelte "pickup points".
/Thomas
------------- TV: 60" Sharp LE636 Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030
|
Skrevet af: Potter
Skrevet den: 18-Juni-2015 kl. 07:51
Har handlet hos komplett.dk for nylig, ingen problemer her. Jeg købte b.la. skærme for kr.15.000 og de blev leveret på anden dagen
------------- 4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
Skrevet af: TheRealBamse
Skrevet den: 19-Juni-2015 kl. 13:49
|