Shipping fra kina
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=141212
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 12:14
Emne: Shipping fra kina
Skrevet af: svsommer
Emne: Shipping fra kina
Skrevet den: 17-Juli-2015 kl. 10:50
Hej Nu har jeg prøvet over lengertid at købe fra kina gennem Ebay og Aliexpress hvor varerne bliver levret lige til dør. Jeg har nu fået lyst til at prøve noget der er større afhent ved port i København. Men hvordan gør jeg det nemmest eller hvordan forgår det? Skal lige sige det er ikke en hel container vi snakker om men en pakke på 150x93x155cm mvh
------------- Mvh Svsommer
|
Svar:
Skrevet af: aerik
Skrevet den: 17-Juli-2015 kl. 13:36
Ved alle større pakker jeg har købt hjem fra Kina, har de sørget for Porto. En enkelt gang leverede ups den ved døren, ellers er den endt ved posten, til udlevering som en almindelig pakke.
|
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 17-Juli-2015 kl. 13:39
Den kommer jo nok til Kastrup med fly, og så foregår det på ganske normal vis med Toldbehandling, og så kommer den til dit Posthus hvor du betaler for Told, Moms, samt hvad ellers der kommer af gebyrer.
------------- Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
Skrevet den: 17-Juli-2015 kl. 13:43
aerik skrev:
Ved alle større pakker jeg har købt hjem fra Kina, har de sørget for Porto. En enkelt gang leverede ups den ved døren, ellers er den endt ved posten, til udlevering som en almindelig pakke.
| den her bliver lev. på skib og fylder nok omkring to paller
|
Skrevet af: Thomas K
Skrevet den: 17-Juli-2015 kl. 15:29
Nu bliver jeg nysgerrig. Kan og vil du løfte lidt af sløret for hvad det er??
------------- ---------------------
Thomas K
|
Skrevet den: 17-Juli-2015 kl. 15:48
Thomas K skrev:
Nu bliver jeg nysgerrig. Kan og vil du løfte lidt af sløret for hvad det er?? | næ
|
Skrevet af: aerik
Skrevet den: 17-Juli-2015 kl. 15:55
Nnu spiller en hel del faktorer ind i det her. Men du må gå ud fra, at fragtselskabet eller en af deres samarbejdspartnere kontakter dig, når tid er. Det er forskelligt fra virksomhed til virksomhed.
|
Skrevet den: 17-Juli-2015 kl. 16:25
aerik skrev:
Nnu spiller en hel del faktorer ind i det her. Men du må gå ud fra, at fragtselskabet eller en af deres samarbejdspartnere kontakter dig, når tid er. Det er forskelligt fra virksomhed til virksomhed. | ja der er flere måder at gøre det på https://www.firstmarine.dk/?p=81 - https://www.firstmarine.dk/?p=81
|
Skrevet af: Lygtemanden
Skrevet den: 17-Juli-2015 kl. 17:20
Hvis det bliver sejlet fra Kina til Europa så bliver det sat i land i Aarhus og så videre med en fragtmand.
------------- Sony 55x9005b Sony PS4 Panasonic DMP BDT310 Harman Kardon AVR 370 JBL LS80 JBL LS40 JBL LS Center JBL LS 120P
|
Skrevet den: 17-Juli-2015 kl. 17:35
Lygtemanden skrev:
Hvis det bliver sejlet fra Kina til Europa så bliver det sat i land i Aarhus og så videre med en fragtmand. |
hmm jeg er blevet spurgt om nærmeste havn og der har jeg sagt cph og det var der ingen indvending til. men hvad kaldes det i fagsprog hvis de skal lever til min nærmeste pakkecentral? er det CIP?
|
|