Print side | Luk vindue

Play-knap grånet ud på Samsung TV app (H-model)

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Smart TV
Forumbeskrivelse: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=141329
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 14:26

Emne: Play-knap grånet ud på Samsung TV app (H-model)
Skrevet af: JENC
Emne: Play-knap grånet ud på Samsung TV app (H-model)
Skrevet den: 26-Juli-2015 kl. 12:13
Hej

Jeg har yousee tv abonnement og YouSee Bredbånd, og har adgang til film i deres Yousee Play univers.

Når jeg logger ind på Yousee Play på min tablet, får jeg fint adgang til film under mit abonnement, og kan afspille valgte film uden problemer.

Når jeg logger ind på YouSee app'en på et Samsung TV (2014 model) kan jeg logge ind i app'en. Jeg kan vise film. Jeg kan filtrere på film til leje og film jeg har adgang til.

Men når jeg så på Samsung TV'et vælger en film om jeg a) har adgang til og som b) afspiller fint på min tablet, så er afspilningsknappen i Samsung app'en grånet ud, og jeg kan ikke starte filmen.

Fjernsynet er forbundet via indbygget trådløst wifi. Og det er tablet'en (der virker) også. 

Alt ser ud til at virke, pånær afspilningsknappen i tv-app'en. Det kunne være en indholdsadgangsting, men det tror jeg ikke. Dels fordi jeg har adgang - testet via tablet app'en - dels fordi Yousee selv skriver de giver besked hvis man ikke har adgang.

- Er der nogen der har oplevet dette eller har et bud på en løsning?

Hilsen
Jens

Print side | Luk vindue