Print side | Luk vindue

Bedste bilspil til Xbox One eller ps4

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=141749
Udskrevet den: 28-April-2024 kl. 23:00


Emne: Bedste bilspil til Xbox One eller ps4
Skrevet af: forzajuve
Emne: Bedste bilspil til Xbox One eller ps4
Skrevet den: 18-August-2015 kl. 21:48
Kunne vildt godt tænke mig at købe noget rat og pedaler til en af ovenstående konsoller.   Så skal gerne have et bilspil hvor man kan spille imod hinanden.

Nogen der kan anbefale nogle gode bilspil

-------------
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44



Svar:
Skrevet af: armani-thomas
Skrevet den: 18-August-2015 kl. 22:52
Assetto Corsa er rimelig genialt på PC og kommer til de 2 konsoller næste år.
Indtil da vil jeg mene Project Cars er det bedste du kan finde.


Skrevet af: armani-thomas
Skrevet den: 18-August-2015 kl. 22:56
Og Project Cars er dælme heller ikke ringe. Lidt mere arcade feel end Assetto Corsa, men bedre indlevelse pga flere detaljer i omgivelserne samt vejr effekterne.


Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 18-August-2015 kl. 23:53
Jeg har altid været svær glad for Forza serien. Det har altid gjort, at jeg har holdt mig til Xbox fremfor PS.

-------------
https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio


Skrevet af: Roland
Skrevet den: 19-August-2015 kl. 06:13
Det samme her - holy moses, hvor har jeg brugt mange timer på Forza serien !
 
I øvrigt så har jeg lige en forespørgsel ang. Microsofts imo. smarte trådløse rat - virker det også på Xbox One ? Har ikke rigtigt kunnet finde noget om dette.
Går nemlig og overvejer at udskifte 360'eren ud med en One. Smile


-------------
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks


Skrevet af: forzajuve
Skrevet den: 19-August-2015 kl. 07:13
Kan man køre imod hinanden i det/de spil

-------------
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44


Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 19-August-2015 kl. 07:24
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Det samme her - holy moses, hvor har jeg brugt mange timer på Forza serien !
 
I øvrigt så har jeg lige en forespørgsel ang. Microsofts imo. smarte trådløse rat - virker det også på Xbox One ? Har ikke rigtigt kunnet finde noget om dette.
Går nemlig og overvejer at udskifte 360'eren ud med en One. Smile


Med mindre den har sin egen modtager/sender med, så kan jeg svare nej med det samme.
360'eren bruger DECT som trådløs kommunikation. ONE bruger WIFI Direct. Og det er bestemt ikke kompatibelt med hinanden. Desværre :(

-------------
https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio


Skrevet af: ekelund
Skrevet den: 19-August-2015 kl. 14:51
Kan også tale godt for Forza serien , project cars fangede mig ikke rigtig

-------------
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K


Skrevet af: Roland
Skrevet den: 20-August-2015 kl. 00:47
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Det samme her - holy moses, hvor har jeg brugt mange timer på Forza serien !
 
I øvrigt så har jeg lige en forespørgsel ang. Microsofts imo. smarte trådløse rat - virker det også på Xbox One ? Har ikke rigtigt kunnet finde noget om dette.
Går nemlig og overvejer at udskifte 360'eren ud med en One. Smile


Med mindre den har sin egen modtager/sender med, så kan jeg svare nej med det samme.
360'eren bruger DECT som trådløs kommunikation. ONE bruger WIFI Direct. Og det er bestemt ikke kompatibelt med hinanden. Desværre :(
Det har det ikke Disapprove - 360'ern genkender og sørger for at connecte MS rattet. Ærgeligt, da jeg har prøvet forskellige bord-rat m/pedaler og det virker imo ikke ordentligt. Jeg har endnu ikke oplevet, at disse sidder ordentligt fast og derfor skøjter rundt på bordet, når man spiller.
 


-------------
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks


Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 20-August-2015 kl. 10:41
Forza Horizon 2 er det bedste bilspil nogensinde.


Skrevet af: forzajuve
Skrevet den: 31-August-2015 kl. 22:19
Lige et spørgsmål.   

Skal være et spil som man kan spille imod hinanden sådan a la split screen. Er de spil i skriver her sådan nogle

-------------
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44


Skrevet af: forzajuve
Skrevet den: 31-August-2015 kl. 22:21
Må egentlig også gerne være til en Xbox 360 eller en PS3

-------------
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 06-September-2015 kl. 12:41
Project Cars og Forza kan ikke rigtig sammenlignes imho. Forza er meget mere arcade end Cars.

Jeg prøvede lige demo'en af Forza 6 - jeg er godt nok træt af at de bliver ved med at lave "klister"-effekt i Forza (og mange andre arcade bilspil) hvor man klistrer til andre biler lige så snart man rammes af dem, eller de rammer en - hvis jeg rammer siden af en anden bil vil enten den, eller min bil, blive skubbet lidt til siden, og så er man fri af hinanden, men ikke i Forza - man klistrer op af den anden bil, og kan ikke komme fri, hvilket betyder at man bare er fanget og mister masser af tid.

Det samme med curbs - ja, man mister måske en smule hastighed, og bilen bliver sværere at styre, men at man ligefrem bremses totalt ned så snart man rammer en curb er tåbeligt...

Det er lige før jeg ikke orker at købe Forza 6 på grund af at disse ting...

Og så kan jeg fortælle at en GT86 ikke opfører sig som i spillet når den presses i et sving - ja, sådan en er tailhappy, men skrider sgu ikke ud i et "blødt" sving ved 200 i timen Tongue


-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: Rittig
Skrevet den: 09-September-2015 kl. 12:47
Jeg har brugt urimeligt mange timer på Gran Turismo på Playstation, helt fra første version. Nu skriver vi GT6 og PS3, og det er i min optik langt bedre end Forza, men er nok lidt subjektivt. Hvad er "godt"?
Jeg vil have så stor realisme som overhovedet muligt, arcade-feel får mig til at stå af meget hurtigt.
 
Jeg har ikke prøvet Project Cars endnu, men synes det ser rigtig lovende ud.
 
GT6 har en fremragende online del, som jeg har brugt meget, til gengæld har det nogle store fejl i øvrigt. ALle vil nok have deres individuelle rating af fejlenes betydning, men for mig er det:
- Man skal tjene penge til at købe bilerne, og det tager LANG tid at tjene til dem alle. Jeg er den eneste i min omgangskreds, der har alle biler og baner. Det lægger en alt for voldsom begrænsning på hvad man kan sætte online spil op til, når dne vennekreds man vil spille med, inkluderer nogen der ikke kan bruge 100-vis af timer på at tjene adgang til de sjove biler.
- offline racing, altså løbene man kører mod AI'en, er elendige. Det er rene tidskørsler med nogle modstandere der kun optræder som mobile chikaner. Alle starter er rulle-starter, sikkert af samme grund. Der er ikke noget egentlig "race" i det, alting er bare tidskørsler.
- Der er kun ganske få "lange" løb. Online kan man sætte op som man vil, men offline er der kun få løb over 10 minutter, og det synes jeg er træls. Fra min fortid på racerbaner, er det der for mig var det essentielle, at kæmpe omgang efter omgang med en modstander, og lure, hvor angrebet skal sættes ind. Køre defensivt, så han ikke kan komme forbi igen. Nærkampe. Alle de små sprint-løb er kedelige. Lidt som en tennis-match hvor alle dueller er serve-esser.
 
Realismen er til gengæld god. Cockpit view er af varierende kvalitet, men på de bedste biler fungerer alle instrumenter, og på langt de fleste fungerer alt det væsentlige. Vejr-effekter er gode, og spillet er flot.



Print side | Luk vindue