Print side | Luk vindue

Denver DVBC-110HDmk2

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=141826
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 23:38

Emne: Denver DVBC-110HDmk2
Skrevet af: beamer
Emne: Denver DVBC-110HDmk2
Skrevet den: 24-August-2015 kl. 10:01
Nu skal jeg så lige afprøve den nyindkøbte. Skulle bruge en mere, og den gamle model er flere år gammel. Forskellen er ikke så stor. Jeg har en 16 Gb usb-key på. Taget over fra den gamle. Men jeg kan ikke se det optagne ! i menu Afspilning, film.
Tager så usb-key ud, og sætter i min PC. Det er der, men i mts format. Desuden hakket ud i 512 Mb stumper.
Har så nørklet videre med det. Formatteret igen med det nye apparat. Sat fil-delingen op til 2 Gb.
Men jeg kan stadig ikke se det derefter optagne med apparatet ! på PC kan jeg se det, og det er i mts format og i 512 Mb stumper.
Hvad gør jeg galt ? Ouch

Svar:
Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 24-August-2015 kl. 11:13
Lidt gætteri som jeg husker det. 
Denver laver en index file, som holder styr på egne optagelser. 
Dvs. du skal slette egne optagelser via Denver boks for at der skal være overensstemmelse imellem indhold på stick, og det liste viser, ellers går der ged i den.
Så gamle filer på stick passer ikke nødvendigvis med ny model, vil jeg gætte på.
Prøv at lægge dem over på stick i folder til importerede filer (husker ikke lige hvad den hedder)
EDIT: Hedder vistnok Video

Mvh. JørgenT

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 24-August-2015 kl. 12:14

Du kunne også skrive en besked til Morten Pannen om problemet, han har godt nok ikke være på siden begyndelsen af Juni, men det kan da være at han har E-Mail underretning aktiveret, og kan se der er en besked til ham.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: Pannen
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 12:25
Hej. .ja holder løbende øje herinde om der dukker nogle spørgsmål op.

JørgenT har ret. du kan ikke som sådan flytte optagelser fra en ene boks til den anden medmindre det er samme model. De kører med forskelligt chipsæt, samt laver optagelserne på forskellige måder.

Og de ER primært designet til optagelse og afvikling i boksen, så tager du det over i en pc, så risikerer du at ende op med korrupte filer da index/styre filerne ikke længere kan findes så.

I øvrigt kan det anbefales at formattere USB sticket til NTFS filsystem med standard allokeringsstørrelse. Dette kører langt bedre end FAT32, og du har ikke nogen størrelses begrænsning på optagelserne.

mvh
DENVER ELECTRONICS A/S

Morten Pannen

Print side | Luk vindue