Bilka online retur
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Jura
Forumbeskrivelse: Forbruger køb. Love og regler. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=141865
Udskrevet den: 14-Februar-2025 kl. 10:53
Emne: Bilka online retur
Skrevet af: oo27
Emne: Bilka online retur
Skrevet den: 26-August-2015 kl. 22:03
Overvejer at købe nyt TV hos Bilka. Er der nogen der kan bekræfte jeg kan levere det retur hos Bilka ved online køb hvis det viser sig ikke at leve op til forventningerne?
Jeg snakkede med en ung sælger i Bilka der sagde at det ville være ok ved online køb men ikke ved fysisk køb, da man der ikke må bryde emballagen.
Nogen der har nogen erfaringer?
------------- LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 26-August-2015 kl. 22:59
Fjernkøbs loven giver normalt 14 dage reguleret. Men hvorfor lige den madbix.? Der er en tråd her på forummet angående TV køb derfra, og det ser ikke god ud for køber.
------------- Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
Skrevet den: 26-August-2015 kl. 23:00
Fordi det er dem der pt. har det tilbud der passer mig bedst:-)
|
Skrevet den: 26-August-2015 kl. 23:03
Det er et frit land, men det er dig der står med bøvlet hvis du får tilsvarende problemer. Pøj, pøj med det.
------------- Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
Skrevet af: Clemen
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 06:21
Om du køber ved bilka eller anden radio bix er det samme, de forholder sig alle hovdeløst til hvad serviceværkstederne oplyser.
Så køb du bare i bilka.
|
Skrevet af: tipsen
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 12:40
Med den nye lovgivning er Bilka vel ikke tvunget til at returnere det fulde beløb, hvis du returnerer en brugt vare - ved dog ikke hvad der sker i praksis?
|
Skrevet af: Jonas Baadsgaard
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 12:59
Selvom lovgivningen er ændret en smule, har man stadig 14 dages returret ved fjernsalg. Man må som udgangspunkt stadig pakke varen ud og afprøve den kortvarigt. Fx tænde for tv'et og se om man er tilfreds med billedet. Man skal selvfølgelig pakke varen forsigtigt ud, og passe på emballagen og diverse flamingo ting osv osv. Holder man sig til ovenstående så får man det fulde beløb for varen retur. Derfor er det faktisk en fordel at købe online da man så ved pixelfejl kan returnere tv'et. Og den eneste omkostning her er så fragt. Nogle webshops tilbyder dog at man fx kan køre ud og returnere selv. Det har jeg selv gjort brug af....
------------- Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
|
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 13:01
Varen er ikke defineret som brugt i juridisk forstand sålænge det ovenstående overholdes... Tjek gerne forbrugerstyrelsens hjemmeside ud, da der huserer en mio misforståelser på internettet omkring ens rettigheder (og pligter) som forbruger
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
|
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 13:06
Hvilke situationer er det så at de nye regler kan finde anvendelse? Har du evt. et link til en specifik side hos Forbrugerstyrelsen?
|
Skrevet af: Guests
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 14:19
Clemen skrev:
Om du køber ved bilka eller anden radio bix er det samme, de forholder sig alle hovdeløst til hvad serviceværkstederne oplyser.
Så køb du bare i bilka.
|
Det er vi ikke helt enig i. Se f.eks. svar #23 her http://hwt.dk/Forum/339089/Tordenfluer-SAMSUNG-saa-er-den-gal-igen
Om Fona har lagt pres på Samsung, ved jeg ikke. En ting er dog helt sikkert, jeg handler aldrig med Bilka igen.
|
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 14:55
tipsen skrev:
Hvilke situationer er det så at de nye regler kan finde anvendelse? Har du evt. et link til en specifik side hos Forbrugerstyrelsen? |
Se evt punkt 4 her:
http://www.forbrug.dk/Artikler/Test-og-raad/Forbrugerguides/Fortrydelse/Raad-ehandel?tc=EB8CEB92DB91476892474BF40F2EB033
Og her omkring varens stand:
http://www.forbrug.dk/Artikler/Test-og-raad/Ehandel/Nye-Regler/Varens-stand-naar-du-fortryder?tc=EB8CEB92DB91476892474BF40F2EB033
Og interessant at man endda skal have det fulde beløb retur, inkl fragt den ene vej (dog skal man selv betale returfragten)
- Såvidt jeg kan læse mig til, så er det nye at man som udgangspunkt ikke engang mister fortrydelsesretten hvis varen er en smule beskadiget, men at man så hæfter for forringelsen.
|
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 16:19
Jeg har netop været i telefonen med Bilka kundeservice der kunne oplyse at der naturligvis er fuld retur ret ved online køb. Faktisk gjorde hun en del ud af at forklare at deres online retur ret er bedre end normalt da man har 30 dages fuld retur ret selv ved dagligt brug - så det jo meget positivt.
|
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 16:38
Det er ikke deres returret der betivles, men deres velvilje/kundesupport ved reklamationer der ikke er hvad den bør være, men som tidligere skrevet, det er dig der sidder med problemet skulle det opstå. Så du må gøre op med dig selv om du vil det.
|
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 16:39
Ok, tak for info - men ja, nu var det primært retur retten - da en del fejl/mangler vil kunne identificeres på de 30 dage.
|
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 16:43
Det er netop fejl/mangler der har givet en anden bruger en del problemer og deraf følgende frustrationer.
|
Skrevet af: Cyberguyen
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 16:47
oo27 skrev:
Ok, tak for info - men ja, nu var det primært retur retten - da en del fejl/mangler vil kunne identificeres på de 30 dage. |
Hvis nu Bilka ikke accepterer det som du selv mener er en fejl og mangel, så står du med håret i postkassen. Jeg ville ikke købe noget kompliceret elektronik til dyre penge i den butik. Så hellere benytte en prisgaranti og købe det et andet sted, eller betale det mere for ordentlig service.
------------- Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
Skrevet af: Kandersen
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 16:54
Cyberguyen skrev:
Så hellere benytte en prisgaranti og købe det et andet sted, eller betale det mere for ordentlig service. |
Kan du nævne et sted, hvor du, på skrift og med garanti, får en ordentlig service, i forbindelse med det emne vi snakker om?
------------- Mvh
Kim Andersen. https://soundcloud.com/kim-andersen-12" rel="nofollow - https://soundcloud.com/kim-andersen-12
|
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 16:54
Ja, og et sted hvor man fysisk kan se produktet og derved har mulighed for at finde ud af inden køb, om det også er det prouktman vil have, og at det lever op til det der forventes af det.
|
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 17:06
Kandersen skrev:
Cyberguyen skrev:
Så hellere benytte en prisgaranti og købe det et andet sted, eller betale det mere for ordentlig service. |
Kan du nævne et sted, hvor du, på skrift og med garanti, får en ordentlig service, i forbindelse med det emne vi snakker om?
|
Jeg kan da sige så meget, at der handles hos den lokale Expert, og får man der en god behandling, ja, får man der en uddybning af produktet hvis man vil det, ja, kan man der tale pænt og ordentligt om et problem, ja, gør man der hvad der kan gøres for kunden, ja, kan man der om det er muligt låne et andet produkt i forbindelse med en reklamationer/garanti sag, ja. Det er bare nogen ting man kan der.
|
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 17:08
Radiomanden skrev:
... at det lever op til det der forventes af det. |
Den sætning er ret interessant.
Vi er lidt OT her, men jeg tror/håber trådstarteren har fået svar på sit spørgsmål. Men...
Hvordan skildre man bedst, hvad der forventes af et produkt? Kan/burde forventningerne være forskellig, fra person til person?
Skal vi se det som en reklamation, der er gået i hårdknude, så er det i sidste ende forbrugerstyrelsen der afgører dette punkt. Er det egentlig rimeligt?
Jeg har et svar - Men oftest er det ikke lige det der enten er fysisk muligt, eller så er det så absolut det sidste sted forbrugerne tænker på at lede:
Vejledningen/manualen og evt. markedsførings informationer. Det bør være det der afgører, hvor højt/hvor man skal sætte sine forventninger. Lad os tage et tænkt eksempel: Samsung markedsføre sine TV inkl muligheden for, at der kan trænge insekter ind. Det er muligt at der så ikke er mange kunder. Men reelt set er der jo intet galt med det. Og ingen vil efterfølgende kunne komme og sige, at det havde de ikke forventet. Det er også muligt at reglerne for markedsføring skal være langt mere konkrete, eksempelvis ved insekter i skærmen, så skal det/bør det betragtes som en væsentlig oplysning i forhold til TVét grundlæggende formål. Dvs. det er ikke noget man bare kan skrive med småt et obskur sted, hvor langt de fleste slet ikke læser. Når det er væsentligt i forhold til formålet, så skal/bør det skrives med stort.
------------- Mvh
Kim Andersen. https://soundcloud.com/kim-andersen-12" rel="nofollow - https://soundcloud.com/kim-andersen-12
|
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 17:10
Radiomanden skrev:
Kandersen skrev:
Cyberguyen skrev:
|
Jeg kan da sige så meget, at der handles hos den lokale Expert, og får man der en god behandling, ja, får man der en uddybning af produktet hvis man vil det, ja, kan man der tale pænt og ordentligt om et problem, ja, gør man der hvad der kan gøres for kunden, ja, kan man der om det er muligt låne et andet produkt i forbindelse med en reklamationer/garanti sag, ja. Det er bare nogen ting man kan der. |
Ja, men det er alt sammen usikre ting, som forøvrigt ikke rigtig forholder sig til det der snakkes om. En reklamation ala den med insekter i en skærm (Samsung). Har du en garanti for det hos Expert?
------------- Mvh
|
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 17:20
Har en 2011 model, tror ikke der var nogen på det tidspunkt der havde tænkt på noget sådan, har jeg fluer i min skærm, nej det har jeg ikke. Havde det heller ikke i den gamle skærm fra 2008. Der har i årenes løb været en del af de små fluer, men ingen har været så dygtige at de har fundet vej ind i TVet.
|
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 17:20
Kandersen skrev:
Cyberguyen skrev:
|
Jeg har med flere varer ofte fået dem til konkurrentens priser, men det kræver at man virker interesseret og spørger til prisen.
Fona praktiserer den slags, hvis man får fat i den rigtige sælger.
Jeg plejer at virke meget interesseret og fange sælgerens opmærksomhed, før jeg siger: Jeg vil rigtigt gerne købe det xxx af dig, men kan ikke få mig selv til det, når Bilka sælger det til xxxx kr og jeg ikke har behov for ekstra vejledning i forbindelse med købet.
|
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 18:03
Enig i at det er ret meget off topic. Men nuvel jeg har selv fundet og fået svar på mit oprindelige spm. For at gå videre i jeres debat, vil jeg bare sige at jeg har absolut ingen preferencer for at købe i en lokal og/eller fysisk butik.
Jeg har endnu ikke (udover gode gamle dage i TC) fundet ekspedienter i de lokale butikker der ved mere om produktet end den gennemsnitlige recordere bruger. Dernæst tror jeg absolut heller ikke på at med mindre du er ekstremt god stamkunde at du får mere service af den lokale Expert.
Overlevelsen af disse butikker kan kun være bekvemmelighed, at det er nemmere at smutte forbi butikken og købe noget her og nu. Service og viden er iflg. min optik på meget lavt niveau i langt størstedelen af butikkerne.
|
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 18:27
Jeg er helt enig i ovenstående. I mit tilfælde er jeg løbet på en forhandler, som i mine øjne har udvist ligegyldighed og en arrogance, som jeg sjældent har oplevet. Når så dsg.dk køre samme stil videre, står jeg helt af og vil aldrig anbefale denne forhandler. Men ja, Bilka har sikkert en udmærket retur-politik :)
|
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 18:44
Cyberguyen skrev:
Kandersen skrev:
Cyberguyen skrev:
<span style="line-height: 1.4;">Kan du nævne et sted, hvor du, på skrift og med garanti, får en ordentlig service, i forbindelse med det emne vi snakker om?</span> <span style="line-height: 1.4;"> | </span>Jeg har med flere varer ofte fået dem til konkurrentens priser, men det kræver at man virker interesseret og spørger til prisen. Fona <span style="line-height: 1.4;">praktiserer den slags, hvis man får fat i den rigtige sælger.</span> <span style="line-height: 1.4;"></span> <span style="line-height: 1.4;">Jeg plejer at virke meget interesseret og fange sælgerens opmærksomhed, før jeg siger:</span> <span style="line-height: 1.4;">Jeg vil rigtigt gerne købe det xxx af dig, men kan ikke få mig selv til det, når Bilka sælger det til xxxx kr og jeg ikke har behov for ekstra vejledning i forbindelse med købet.</span> | I dette tilfælde med et TV vil du vel så også smide muligheden for at returnere det ved evt. pixelfejl?
|
Skrevet af: Danielwj
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 19:37
Da jeg stod i kø hos service centeret i bilka skalborg, overhørte jeg en samtale mellem 2 ansatte, hvor spørgsmålet gik på retuneringen af en bærbar, inden for de 14 dages returret, som var købt via bilka.dk (for derefter at blive retuneret hos skalborg afdelingen) der blev hun instrueret i at trække 10% af prisen fra, grunden den nye lovgivning.
|
Skrevet af: Byteman2
Skrevet den: 27-August-2015 kl. 23:22
Danielwj skrev:
Da jeg stod i kø hos service centeret i bilka skalborg, overhørte jeg en samtale mellem 2 ansatte, hvor spørgsmålet gik på retuneringen af en bærbar, inden for de 14 dages returret, som var købt via bilka.dk (for derefter at blive retuneret hos skalborg afdelingen) der blev hun instrueret i at trække 10% af prisen fra, grunden den nye lovgivning. |
Kender du grunden i det specifikke tilfælde? Der kan jo have været en værdiforringelse af varen, f.eks. må man som udgangspunkt ikke fjerne påsat beskyttelsesfilm, medmindre det er nødvendigt for at
undersøge varen, og kunden må heller ikke udføre en software
konfiguration af en computeren.
|
Skrevet af: Danielwj
Skrevet den: 28-August-2015 kl. 08:14
I kraft af det var en bærbar går jeg ud fra den havde været startet op. Men ellers ingen grund, stod 1 meter der fra. Han ville returnere, hun gik hen og spurgte lederen hvordan det forgik og fik besked på blot at køre den retur, men minus 10% da den havde været brugt (vel og mærke uden de så meget som havde kigget på den, eller udspecificeret noget hos køberen om hvor meget han havde brugt den.
|
Skrevet den: 28-August-2015 kl. 08:56
Hvis kunden ikke kender sine rettigheder, så er det nemt at nlive snydt.
|
Skrevet den: 28-August-2015 kl. 10:13
Radiomanden skrev:
Har en 2011 model, tror ikke der var nogen på det tidspunkt der havde tænkt på noget sådan, har jeg fluer i min skærm, nej det har jeg ikke. Havde det heller ikke i den gamle skærm fra 2008. Der har i årenes løb været en del af de små fluer, men ingen har været så dygtige at de har fundet vej ind i TVet. |
Jeg synes du undviger spørgsmålet:
"Kan du nævne et sted, hvor du, på skrift og med garanti, får en ordentlig service, i forbindelse med det emne vi snakker om?"
Og lad mig lige skitsere, at der her i tråden er henvist til Bilka, som forhandler, og et TV fra Samsung, i relation til en anden tråd, hvor et Samsung TV lider af en mangel/defekt, der gør at man får "mere end forventet" inde i sit TV.
Kan også formulere spørgsmålet anderledes så: Kan du nævne mig en forhandler, der på skrift, kan give dig en garanti for, at skulle noget lign. ske, (fluer eller andet udefra kommende inde i skærmen), så bliver det ordnet uden noget som helst bøvl?
Hvis du kender en sådan forhandler, så er det på sin plads at nævne det. Da det efter min mening er en kæmpe mangelvare. Hvis ikke, så er din anbefaling om at holde sig fra Bilka og bruge lokale/kendte/"anerkendte" forhandlere ikke en pind værd. Du får præcis det samme, i den her henseende. Og det synes jeg derfor er på sin rette at få på plads!
------------- Mvh
|
Skrevet den: 28-August-2015 kl. 10:14
Cyberguyen skrev:
Hvis kunden ikke kender sine rettigheder, så er det nemt at nlive snydt. |
Præcis! ![Clap Clap](smileys/smiley32.gif)
------------- Mvh
|
Skrevet den: 28-August-2015 kl. 11:00
Kandersen: Kender umiddelbart ikke nogen, da det ikke har været relevant, så nærmere kan det nok ikke besvares.
|
Skrevet den: 28-August-2015 kl. 12:49
Radiomanden skrev:
Kandersen: Kender umiddelbart ikke nogen, da det ikke har været relevant, så nærmere kan det nok ikke besvares. |
Det er vel relevant, hver gang, inden du handler?
Eller er det sådan et spørgsmål du hellere vil vente med til bagefter? Og derfor, lige nu, kun har positive oplevelser ud af det, da det ikke har været relevant? I så fald er det en lidt akavet måde at anbefale forhandlere på, synes jeg. I bedste fald, absolut intetsigende.
Må jeg anbefale dig, at du stiller spørgsmålet til din forhandler! Lur mig om ikke du får et svar, som du på en eller anden måde er nødt til at forholde dig mere kritisk til. Måske endda et svar, der ændre din positive mening om forhandleren.
Der er selvfølgelig også den mulighed, at du bare tager chancen.. Jan fra tidligere omtalt tråd er/var sandsynligvis i den båd, da han for 23 mdr siden købte et Samsung TV i Bilka. Han gjorde efter min opfattelse, præcis det samme som stort set alle andre forbrugere. Han brugte sin sunde fornuft og almene forventninger. Stor fejl!
------------- Mvh
|
Skrevet den: 28-August-2015 kl. 13:19
Før alt det her skriveri, var der nogen de havde tænkt på at det med fluer var et problem.? Det var der sikker ikke, så hvordan sikrer man sig i mod et ukendt problem, hvordan sikrer man sig i mod det ukendte i det hele taget.?
|
Skrevet den: 28-August-2015 kl. 13:24
Radiomanden skrev:
Før alt det her skriveri, var der nogen de havde tænkt på at det med fluer var et problem.? Det var der sikker ikke, så hvordan sikrer man sig i mod et ukendt problem, hvordan sikrer man sig i mod det ukendte i det hele taget.? | Med en forsikring :-) Man hører da jævnligt om fabrikanter af alt muligt mellem himmel og jord, der kalder bestemte modeller tilbage fordi der er fundet graverende fejl i dem - og det er jo bare dyrt, når det går galt på den måde... - biler, cykler, hifi-udstyr, barnevogne, lamper, legetøj og meget andet.
|
Skrevet den: 28-August-2015 kl. 13:30
En forsikring har alle vel, men på en sådan er det vel ikke muligt at forsikre mod ting der er ukendte.? Det kan vel ikke derved være specificeret i en forsikring som dækning når det er ukendt.?
|
Skrevet den: 28-August-2015 kl. 13:37
Pas på. Flere produktforsikringer tager ulogisk nok forbehold fra udefrakommende skader
|
Skrevet den: 28-August-2015 kl. 13:44
Radiomanden skrev:
En forsikring har alle vel, men på en sådan er det vel ikke muligt at forsikre mod ting der er ukendte.? Det kan vel ikke derved være specificeret i en forsikring som dækning når det er ukendt.? |
Jeg tænker ikke nødvendigvis en forsikring til privatpersoner - virksomhederne har jo også forsikringer, hvor de kan betale sig fra ukendte risici - og det er jo ikke alle situationer, som er specificeret i en forsikring - det er vel i højere grad undtagelserne som er udspecificerede.
|
Skrevet den: 28-August-2015 kl. 13:46
Radiomanden skrev:
Før alt det her skriveri, var der nogen de havde tænkt på at det med fluer var et problem.? Det var der sikker ikke, så hvordan sikrer man sig i mod et ukendt problem, hvordan sikrer man sig i mod det ukendte i det hele taget.? |
Helt enig. Men det skal da ikke gå ud over forbrugeren. Det er absolut de sidste der har nogen som helst indflydelse på produktets fremstilling.
------------- Mvh
|
Skrevet den: 28-August-2015 kl. 13:55
Mit tv er ikke 23 måneder, den er 8 måneder ... Bare lige for at slå det fast. Kan se i den anden tråd, at man også her tror den er 23 måneder :)
|
Skrevet den: 28-August-2015 kl. 15:15
janLp skrev:
Mit tv er ikke 23 måneder, den er 8 måneder ... Bare lige for at slå det fast. Kan se i den anden tråd, at man også her tror den er 23 måneder :) |
Okay.. Det er også ligegyldigt, hverken 1, 8 eller 23 måneder er i orden. Ja, sågar heller ikke efter 24 måneder. Men det er nok for meget at forlange ![Wink Wink](smileys/smiley2.gif)
------------- Mvh
|
Skrevet den: 29-August-2015 kl. 12:17
Jeg kender ikke til sagens detaljer. Der kan jo være mere gemt, end hun oplyser. Men syntes stadig jeg vil dele:
https://www.facebook.com/bilkadk/posts/10153597531219507 - https://www.facebook.com/bilkadk/posts/10153597531219507
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 29-August-2015 kl. 13:57
janLp skrev:
Jeg kender ikke til sagens detaljer. Der kan jo være mere gemt, end hun oplyser. Men syntes stadig jeg vil dele:
https://www.facebook.com/bilkadk/posts/10153597531219507 - https://www.facebook.com/bilkadk/posts/10153597531219507 |
Tjah, sådan får det når man handler TV dér, hvor man handler mælk og ost....
M.v.h.
|
Skrevet den: 29-August-2015 kl. 14:19
Skrevet af: Hackerjac
Skrevet den: 29-August-2015 kl. 15:12
Ja eller smutte en tur forbi A-Z i Hjørring ![LOL LOL](smileys/smiley36.gif)
|
Skrevet den: 29-August-2015 kl. 19:46
Summasummarum - der er jo ikke reelt nogen forskel i service/reklamation om du handler i Elgiganten/Bilka/TC/HFK.
Hvad der ville give mest mening var at Samsung og andre multi nationale konglomerater bare byttede sådanne enkelt tilfælde uden ballade - det ville være god stil og ikke koste mange basører på bundlinien...
|
Skrevet den: 29-August-2015 kl. 20:02
Undskyld mig, men hold venligst Tapeconnection ude af dén ligning! Tapeconnection har ikke tabt nogen sager hos Forbrugerstyrelsen, ang. TV! Tværtimod var det Tapeconnections skyld, at Philips i sin tid måtte "æde" at skulle rep'e en masse fladskærme, fordi de blev dårlige i baggrundsbelysningen.
M.v.h.
|
Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 29-August-2015 kl. 21:21
Hvordan gik det med purple snakes?
Klaus
------------- Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk
|
Skrevet af: Steffen32
Skrevet den: 30-August-2015 kl. 09:17
Henrik B. skrev:
Undskyld mig, men hold venligst Tapeconnection ude af dén ligning! Tapeconnection har ikke tabt nogen sager hos Forbrugerstyrelsen, ang. TV! Tværtimod var det Tapeconnections skyld, at Philips i sin tid måtte "æde" at skulle rep'e en masse fladskærme, fordi de blev dårlige i baggrundsbelysningen.
M.v.h. |
He. det kan jeg godt huske. Jeg købte et af dem gennem fælleskøg (det var tider), der blev helt sort i toppen af billedet. Fik skiftet panelet. Det var et tv til 25000,00 og det holdt 2 år og 3 måneder :-)
Det kan være dyrt at være firstmover...
|
Skrevet den: 30-August-2015 kl. 10:30
Jeg fik alle pengene retur for mit 1,5 år gamle Philips tv hos Tapeconnection og dagen efter købte jeg et Pioneer 428 hos dem. Det var god service og derfor valgte jeg at handle hos dem igen.
|
Skrevet den: 31-August-2015 kl. 14:41
Henrik B. skrev:
M.v.h. |
Ahh, det var vel lige så meget pga. dialogen via recordere.dk, som jeg husker det.
------------- Mvh
|
Skrevet den: 31-August-2015 kl. 14:44
Henrik B. skrev:
janLp skrev:
https://www.facebook.com/bilkadk/posts/10153597531219507 - https://www.facebook.com/bilkadk/posts/10153597531219507 |
Tjah, sådan får det når man handler TV dér, hvor man handler mælk og ost....
M.v.h. |
Selvom det er sagt med en smiley, så får du altså samme spørgsmål som jeg gav Radiomanden i en anden tråd, omhandlende det samme. Kan du fortælle mig hvilke ikke-mælke/oste butik, at man får den nødvendige garanti for de ting som vi snakker om her (ikke selve sagen fra Bilka, da den er meget uklar, men princippet er okay)?
------------- Mvh
|
Skrevet den: 31-August-2015 kl. 17:06
Kandersen skrev:
Henrik B. skrev:
M.v.h. |
Ahh, det var vel lige så meget pga. dialogen via recordere.dk, som jeg husker det.
|
Så husker du dårligt! - Alderen? ![Tongue Tongue](smileys/smiley17.gif)
Det var først da den Søren Sørensen (daværende indehaver), stod frem i nyhederne, og fortalte om Philips' afvisende holdning, at Philips valgte at ændre holdning...
M.v.h.
|
Skrevet den: 01-September-2015 kl. 00:41
Henrik B. skrev:
Kandersen skrev:
Henrik B. skrev:
M.v.h. |
|
Så husker du dårligt! - Alderen? ![Tongue Tongue](smileys/smiley17.gif)
Det var først da den Søren Sørensen (daværende indehaver), stod frem i nyhederne, og fortalte om Philips' afvisende holdning, at Philips valgte at ændre holdning...
M.v.h. |
Der havde ham Philips manden da allerede været i dialog med flere her på recordere.. Men ja, alderen og tiden har det med at blive lidt tåget efterhånden ![LOL LOL](smileys/smiley36.gif)
------------- Mvh
|
|