Print side | Luk vindue

Fjernbetjeningen til Philips 37PF9731D

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=14205
Udskrevet den: 23-Februar-2025 kl. 10:47

Emne: Fjernbetjeningen til Philips 37PF9731D
Skrevet af: Paco
Emne: Fjernbetjeningen til Philips 37PF9731D
Skrevet den: 13-August-2006 kl. 18:01
Har netop i den forgangne uge hentet mit nye 9731´er hos TC i Karrebæksminde. Super LCD, men jeg synes det lidt underligt, at når fjensynet tændes på afbryderknappen på fjernbetjeningen, går der ca. 1-1,5 min før der kan skiftes kaneler. Er der ander der har tilsvarende problemer ?

Svar:
Skrevet af: Beno
Skrevet den: 13-August-2006 kl. 18:42

Hej Paca

Har ikke svar på din spørgsmål, men står selv og tænker på at købe 9731. - Og nu da du næsten står med fjernbetjeningen i hånden; er den lang tid om at skifte kanaler (når den altså først kan..) Jeg mener altså at zappe gennem kanalerne..??

Beno 

Skrevet af: lahan
Skrevet den: 13-August-2006 kl. 18:43
Oprindeligt skrevet af Beno Beno skrev:

Hej Paca

Har ikke svar på din spørgsmål, men står selv og tænker på at købe 9731. - Og nu da du næsten står med fjernbetjeningen i hånden; er den lang tid om at skifte kanaler (når den altså først kan..) Jeg mener altså at zappe gennem kanalerne..??

Beno 

Den er lynende hurtig...

Skrevet den: 13-August-2006 kl. 20:31
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Beno Beno skrev:

Hej Paca

Beno 

Den er lynende hurtig...

Skrevet den: 13-August-2006 kl. 20:34

Ja - kan også bekræfte at den er LYN-HURTIG. Har også fundet løsningen på problemet med den lange opstartstid: Straks efter der er tændt på tændknappen, skal der trykkes på "TV", - så virker den lige så snart billedet toner frem. 

Skrevet af: bibihest
Skrevet den: 13-August-2006 kl. 21:25

Oprindeligt skrevet af Paco Paco skrev:

Har netop i den forgangne uge hentet mit nye 9731´er hos TC i Karrebæksminde. Super LCD, men jeg synes det lidt underligt, at når fjensynet tændes på afbryderknappen på fjernbetjeningen, går der ca. 1-1,5 min før der kan skiftes kaneler. Er der ander der har tilsvarende problemer ?

Kan ikke genkende det du siger der. Jeg har ingen problemer. Det tager ca. 10sek før tv'et er startet op, men derefter kan jeg skifte som jeg vil. Må næsten være en defekt af en art.

Fjernbetjeningen er rigtig hurtig til at skifte. Omkring samme hastighed for mit Philips CRT tv jeg havde før. Det at man kan ende op med et tv der tager 3 sek om at skifte kanal er noget jeg frygter når jeg køber tv, men det er heldigvis langtfra tilfældet her

Print side | Luk vindue