Print side | Luk vindue

Ingen 3D / Sourround - PS4

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=142130
Udskrevet den: 31-Januar-2025 kl. 07:38

Emne: Ingen 3D / Sourround - PS4
Skrevet af: minusop
Emne: Ingen 3D / Sourround - PS4
Skrevet den: 12-September-2015 kl. 18:11
Hejsa

Har et lidt spøjst problem...

Udstyr :
PS4
Sony DH700 receiver
Panasonic AS650 skærm

Efter min PS4 har jeg indsat en HDMI splitter - således at 1 kabel går til receiver og derefter til tv, indgang HDMI1. Det andet kabel går fra splitter til HDMI2 på TV. Planen er, at alt "ikke-3d" kører via receiver og alt 3d kører udenom receiver, direkte til tv.

Det virkede fint med min gamle PS3. Men ikke nu. 3D virker kun, hvis jeg afmonterer kablet fra splitter til receiver - og skal jeg have sourround, når jeg ser alm. BD via receiver, skal jeg afmontere kablet mellem splitter og TV ("3d kanalen"). Sq' lidt irreterende...

Så..
Er der en idé til en løsning? En "setting" i receiver eller PS4?

-------------
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 12-September-2015 kl. 18:23

Det kan næsten kun være splitter/fordeler der er problemet. Havde et tilsvarende problem fra en BD afspiller, måtte skifte om på kabler til jeg fik købt en afspiller med 2 HDMI.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: minusop
Skrevet den: 12-September-2015 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det kan næsten kun være splitter/fordeler der er problemet. Havde et tilsvarende problem fra en BD afspiller, måtte skifte om på kabler til jeg fik købt en afspiller med 2 HDMI.

Hmm ... ja, sådan ser det ud lige nu. Forstår så bare ikke, hvorfor det virkede fint med PS3...?

-------------
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Print side | Luk vindue