Hvilke usb keys med samsung smart TV ?
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Smart TV
Forumbeskrivelse: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=142204
Udskrevet den: 08-Februar-2025 kl. 07:56
Emne: Hvilke usb keys med samsung smart TV ?
Skrevet af: beamer
Emne: Hvilke usb keys med samsung smart TV ?
Skrevet den: 17-September-2015 kl. 09:24
Hej Jeg har købt en 'overgod' usb key på 128 Gb. Det er en Kingston Skrive Rate: 70 MB/s Læse Rate: 150 MB/s Grænsefladetype: USB 3.0 Hukommelse: 128 GB Produkttype: USB flashdrive Samsung TV'et detekterer den som hastighed for dårlig, og vil ikke formattere den. Jeg ved godt at usb på TV i bedste fald kun er usb2. Windows formatterer den som X-Fat. Men jeg kan også vælge NTFS, og har ikke prøvet om det hjælper. Hvad er problemet mon ?
|
Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 17-September-2015 kl. 10:15
Uanset hvordan en PC forfatteren den, så vil TVet lave sin egen, optagelserne på den er jo alligevel låste, så de kan kun ses på TVet. Brug af USB Sticks på TV kan være drilsk, brug en HDD i stedet for.
------------- Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
Skrevet af: beamer
Skrevet den: 17-September-2015 kl. 12:07
HDD gider jeg ikke høre på, eller strømforsyne. Men måske har jeg en lille ssd, der kan undværes. Har svært ved at se forskellen imellem en ssd og usb key (der også er flashram).
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 17-September-2015 kl. 12:17
Ssd dur ikke til TV optagelse, det er til PC. Så hop du roligt på en gammeldags usb harddisk, som TV fabrikanten anbefaler. Kan som regel køre på strømmen fra usb stikket.
|
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 17-September-2015 kl. 14:57
ja, det kan de sagtens, har selv et par srykker, de kører fint, og er lydløse.
------------- Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|